XXL Nutrition

hardcore gym in omgeving oosterhout(breda)

• Topic Starter Topic Starter
zoals er al staat wil ik een sportschool met squatrek enz. dus dan blijft alleen keepfit over togh?

delete profile

Laatst bewerkt:
Sorry voor de bump maar wat vinden jullie zo goed aan YourHealth Breda? Is altijd gruwelijk druk en vol met 'gangsters'. Zit er nu maar wil er graag weg. Daarom kwam ik juist terecht bij dit topic, omdat ik Arendse Breda overwoog.

Ik train bij Pure in Breda (heette vroeger Bodyline maar toen zat ik er nog niet). Je kan er supergoed trainen, iedereen is gemotiveerd en bereid je te helpen. De dumbbells gaan t/m 60kg en er is goede begeleiding. Een goede sportschool als je echt wilt knallen.

Keepfit Breda heeft een squat/powerrack, dumbbells tot 60 kg, en voor 21 euro per maand kun je onbeperkt trainen. Train er zelf ook.
Tussen 1 en 4 gesloten, dat wel.
Het is er nooit echt druk, sportschool heeft geloof ik niet veel meer dan 300 leden waarvan de meeste betaald hebben en nooit meer op komen dagen. De vaste club die er elke avond is, is redelijk hardcore. (ex-)wedstrijdatleten, en er wordt serieus, hard en zwaar getraind. Er is geen personeel, instructeurs, de leden helpen elkaar onderling.
Je kunt er tot aan je pro-fase perfect trainen, volop mogelijkheden.

Ook krijg je korting op supps bij de Sport en Fightshop in de 'van goorstraat' (nabij van Coothplein) als je lid bent bij Keepfit.

Laatst bewerkt:
Nice bump van een half jaar.
Maar ik ben er ook eens geweest, is een brilliante gym inderdaad. Moest TS nog op zoek zijn ;)

Ik ben meer een lezer op dit forum, maar wilde toch even preken voor eigen parochie ;)

Misschien is dit wat voor jou:

gymking.nl

Terug
Naar boven