AndroidHealthClinic

harddrugsgebruik

Peiling Peiling gebruik jij harddrugs?

• Totaal stemmers
    107
Status
Niet open voor verdere reacties.
Onzin, vaak genoeg bewezen. Let wel, we hebben het hier over verstanding gebruik. Dat houd in dat je in het voorbeeld van XTC, voldoende water drinkt en geen andere drugs erbij (Iets wat natuurlijk wel vaak gebeurd).

Sterker nog, er zijn nog geen echte bewijzen voor lichamelijke schade die XTC je aandoet, behalve lichte slijtage aan je handen. Ze zouden nog kunnen komen hoor, het is een relatief nieuwe drug in vergelijking met alcohol.

edit: Stom ik kan het hele onderzoek niet vinden, maar dit was het resultaat.: http://ironwolf.dangerousgames.com/blog/archives/458
Dit lijstje komt elke keer weer terug, ook bij het onderzoek dat BBC had laten uitvoeren.

XTC breekt toch meer spiermassa af dan Alcohol.. En is toch ook belastender voor je hart en put je energiereserves uit..

En slijtage aan je handen? Wat bedoel je daar juist mee?

Wil wel niet zeggen dat XTC veilig is, de week nadien ben je gwn uitgeput, blijven schade zal het wel niet veroorzaken maar wekelijks alcohol gebruik heeft wel een kleinere impact. Je merkt het de week nadien gwn niet, en duidelijk wel van XTC.

Meen je dat nou joh?

Ik heb me de day after eigenlijk nog nooit zwak gevoelt door mdma. Wellicht een beetje brak gevoel door oa slaap te kort en mdma in combinatie met wat alcohol.

Moet wel zeggen dat ik het puur als party drug gebruik en dus per dag/avond zo'n 150 tot 200mg.

Meen je dat nou joh?

Ik heb me de day after eigenlijk nog nooit zwak gevoelt door mdma. Wellicht een beetje brak gevoel door oa slaap te kort en mdma in combinatie met wat alcohol.

Moet wel zeggen dat ik het puur als party drug gebruik en dus per dag/avond zo'n 150 tot 200mg.

De dag nadien voelde ik mij altijd super, de week nadien was ik altijd wel extra moe en had ik constant van die hersenschokken. Maar dat kan ook zijn omdat ik altijd monsterdosissen nam en 2 dagen achter mekaar. (Ik nam mn pillen soms per 5, en dat waren dan van die pillen met 120mg mdma in ofzo:o).

Hehe, true, tis one hell of a drug!
Maar als je nuchter bent, dan zien ze er allemaal wel ****ed up uit imo. :D

Dat ligt er aan.

Ik ben vaak zat in een trip gekomen terwijl ik nog normale conversaties aan kon gaan, kon dansen en niet met klapkaken rond liep.

Aan wat grotere pupillen kan je niks doen volgens mij.

En idd, it is one hell of a drug :D

Kan trouwens best begrijpen dat mensen verslaafd raken aan mdma. Toen ik eenmaal de beschikking had over een zakje pillen moest ik mezelf inhouden niet ieder weekend wat te pakken.

Als je bijv donderdag weet dat je zaterdag een dik feest hebt waar je aan de x gaat, kijk je daar wel wat meer naar uit.

De dag nadien voelde ik mij altijd super, de week nadien was ik altijd wel extra moe en had ik constant van die hersenschokken. Maar dat kan ook zijn omdat ik altijd monsterdosissen nam en 2 dagen achter mekaar. (Ik nam mn pillen soms per 5, en dat waren dan van die pillen met 120mg mdma in ofzo:o).

Oke, lastig te vergelijken dan idd.

Neem jij het dan puur om volop te spacen?

Ik denk niet dat ik zou kunnen genieten van mdma op de manier zoals jij het gebruikt.

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk :)

Oke, lastig te vergelijken dan idd.

Neem jij het dan puur om volop te spacen?

Ik denk niet dat ik zou kunnen genieten van mdma op de manier zoals jij het gebruikt.

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk :)

Zoveel mogenlijk van de kaart zijn ja, vooral dat beeld dat langst alle kanten bibbert vond ik fantastisch. Maar goed dat gebruik eindigde op het einde alleen maar in bad trips.

Bedoel je nou dat je 5x120mg in een keer nam? Kan me niet voorstellen hoe je je dan zou voelen :s

Dat ligt er aan.

Ik ben vaak zat in een trip gekomen terwijl ik nog normale conversaties aan kon gaan, kon dansen en niet met klapkaken rond liep.

Aan wat grotere pupillen kan je niks doen volgens mij.

En idd, it is one hell of a drug :D

Kan trouwens best begrijpen dat mensen verslaafd raken aan mdma. Toen ik eenmaal de beschikking had over een zakje pillen moest ik mezelf inhouden niet ieder weekend wat te pakken.

Als je bijv donderdag weet dat je zaterdag een dik feest hebt waar je aan de x gaat, kijk je daar wel wat meer naar uit.
Vooral in het begin begon ik da soms in de week te nemen, maar dat werd ik al snel beu omdat ik het niet leuk meer vond als het niet in een discotheek was.
XTC was ook mn eerste high, had daarvoor ook nooit weed gesmoord ofzo. Het veroorzaakt zo'n tijdelijke verslaving omdat het zo leuk is tot je het meer gwn word en dan wil je het alleen nog maar in het weekend. Was bij mij toch het geval, heb het zo'n 5 keer in de week genomen denk ik.

XTC breekt toch meer spiermassa af dan Alcohol.. En is toch ook belastender voor je hart en put je energiereserves uit..

XTC zelf niet. Als je er bij blijft eten heb je helemaal bijna nergens last van. Ik kan gewoon lekker door bulken tijdens het spacen. Spierafbraak is dan nihil en de reserves worden dan ook niet uitgeput. Verder is XTC bij hart en vaatziekten af te raden en gevaarlijk. Maar bij een gezond iemand is er weinig risico.

Bedoel je nou dat je 5x120mg in een keer nam? Kan me niet voorstellen hoe je je dan zou voelen :s

Ja, haha intens ja:o.

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Kan je nu nog uberhaupt gaan op, ik zeg maar wat, 1 pilletje van 120mg?

flying high.

Daar werd ik een jaar geleden half ziek van en half MDMA gevoel, als ik meer nam dan veranderde het in een volledige bad trip. Sinds een jaar ook geen mdma meer gevonden dus nu kan het verandert zijn.

Op dat vlak heb ik wel een verslavende persoonlijkheid, Ik word nooit verslaafd aan een drug, maar als ik een avondje drugs neem overdrijf ik meestal wel enorm.

Nooit veel last van de volgende dag, chillen enzo was dan juist extra leuk, wel van die hersenschokken de week nadien en vrij moe tot donderdag dan begon ik mij weer terug goed te voelen en kreeg ik weer zin in XTC.

Dat herken ik ook wel volledig, de dag nadien voelde ik me ook nog altijd zeer goed, moe en wat suf, maar had wel altijd nog een zalig na-effect.. Ma, dins en woe waren de mindere dagen, en de donderdag was je er meestal terug volledig bovenop..

Dat herken ik ook wel volledig, de dag nadien voelde ik me ook nog altijd zeer goed, moe en wat suf, maar had wel altijd nog een zalig na-effect.. Ma, dins en woe waren de mindere dagen, en de donderdag was je er meestal terug volledig bovenop..
Uitgaande van zaterdag nemen, zondag afterglow (van die momenten dat je het gewoon nog even lekker voelt) en op dinsdag de zogeheten suicidal tuesday. Waar je door het gebrek serotonnine die je allemaal op hebt gemaakt, gewoon ontzettend chagerijnig bent.

XTC zelf niet. Als je er bij blijft eten heb je helemaal bijna nergens last van. Ik kan gewoon lekker door bulken tijdens het spacen. Spierafbraak is dan nihil en de reserves worden dan ook niet uitgeput. Verder is XTC bij hart en vaatziekten af te raden en gevaarlijk. Maar bij een gezond iemand is er weinig risico.

Ok, dat moet ik dan maar een keer proberen als ik nog een keer XTC of MDMA neem, want had vroeger namelijk altijd het gevoel dat ik de week erop trainde om de week ervoor terug in te halen en te evenaren.

Eten onder XTC is wel een ramp en vrijwel niet te doen (voor mij dan).

Eten op XTC zou voor mij wel een onmogelijk zaak zijn, een keertje geprobeerd een doodnormaal muntje binnen te krijgen, uit miserie dan maar terug uitgespuwt want het lukte totaal niet. Laat staan dat het dan bij eten zou lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven