AndroidHealthClinic

harde spieren

SAS22nd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
beste forum leden,

ik had een vraag aangaande het trainen van spieren. en ik hoop dat ik daarvoor hier op de juiste plek ben. ik fitness nu al een tijdje en wil graag mn spieren harder maken. denk hierbij aan triceps/biceps etc. ik hoef niet groter te worden maar ik zou wel graag willen dat mijn spieren harder worden. hoe kan ik dit het beste doen?

groetjes!

PS als hierover al een post dan wel een antwoord is verwijs mij hier gaarne naar. ik heb namelijk zelf niks kunnen vinden.

het enige wat je kunt doen is zo laag mogelijk in lichaamsvet gaan en niet te veel vocht tot je nemen

nou je antwoord heb je al..next question

• Topic Starter Topic Starter
thx... dan gaan we daar aan werken!

het enige wat je kunt doen is zo laag mogelijk in lichaamsvet gaan en niet te veel vocht tot je nemen

Niet te veel vocht tot je nemen? Ik denk niet dat hij aan een bodybuilding wedstrijd mee wil doen ofzo...

Ik zou gewoon een goed cut schema voor jou op maat gemaakt gebruiken en gewoon voldoende water tot je nemen.

Je krijgt zo een lager vetpercentage, waardoor je spieren er beter uitkomen en er harder uit zien.

Niet te veel vocht innemen?

Het is niet dat hij wedstrijd-proof moet zijn. Wel kan hij proberen zijn vochtbalans in controle te brengen.

Voor de rest sluit ik me volledig bij jou post aan. Indien je 'harder' (hoe dom het ook klinkt) wil zijn, ga je best laag in vet.
Verder kan je proberen langdurig de pomp in je spieren te brengen. Staan ze ook 'hard'.

Terug
Naar boven