- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om en omTrouwens, hoe is je grip bij deadlift? Om en om of beide handen op geproneerde wijze? (handrug van je af)
Om ze uit te proberen. Kijken hoeveel het nou zou schelen, best een hoop.

Om ze uit te proberen. Kijken hoeveel het nou zou schelen, best een hoop.
Mn grip ga ik uiteraard niet trainen met het gebruik van straps.![]()

. Die gingen opzich nog wel. Chins waren ook wel ok.Vanacht 4 uur geslapen, gedurende de dag k*t gegeten en niet goed gedronken?
Het magische recept voor een k*nker training!
squat:
3x5 122,5kg PR
deadlift
1x150kg
5x140kg
pendlayrow:
5x60kg strict
5x70kg cheat
5x60kg strict
chins:
2x8 bw
Comment:
Jaja je raad het al, weer een k*t training. Ik dacht even zo'n riem te gebruiken. Snijdt dat k*tding in m'n huid bij m'n blaas. Wtf is dat voor een k*tding, dus ik pakte een andere potverdomme weer hetzelfde probleem. Toch de sets gedaan met ****ing veel afzien.
Toen ging ik deadliften. Met riem ging het ook onwijs k*t, waarom heb ik geen idee van. Bij de 150kg verloor ik m'n ****ing evenwicht en moest wat stappen heen en weer zetten, daaag energie. Toen maar wat lichter gepakt, maar vergat er nog 2,5kg bij te doen. Dus geen ****ing pr.
Bij de pendlay rows was het dan weer wel chill om de riem te gebruiken. Die gingen opzich nog wel. Chins waren ook wel ok.
Dit kan zo niet langer meer. Ik moet echt eens mezelf een ****ing b*chslap geven en wat echte gewichten gaan tillen.
er lezen ook kinderen mee hoor :Vanwaar een riem?
Bij een deadlift wil je toch je onderrug trainen, en die ga jij ontlasten met een riem
Dont get me wrong, maar bij 150kg is een riem echt niet nodig.
Gewoon trainen jij
Ik heb het ook geprobeerd bij squaten maar kreeg bloedingen..