XXL Nutrition

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

Eens een loser, altijd een loser.
Kom voortaan gewoon meteen met zulke opmerkingen, hoeven anderen ook niet te denken dat je wellicht wat slims in te brengen hebt.

bij jouw zou niemand er uberhaupt op komen :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Jullie weten geen **** van de PKK, elke soort van aanhang moet keihard worden bestraft.
Levenslang voor die klote k*t kinderen van die terroristen is nog een aai over de bol.

wat is jouw opleiding trouwens?

En Antillianen zijn geen n*gers volgens jouw?

O mijn god.. ga even googlen.. alsjeblieft.. Weet je wat vorig jaar nog speelde? De Nederlandse antillen zouden onafhankelijk worden van Nederland .. maar de Nederlandse staat zou dan wel hun (staats)schulden over moeten nemen.. daar werd over gedebatteerd.. heb je het niet gevolgd? de Nederlandse Antillen behoren tot NEDERLAND.. de mensen die daar leven hebben een NEDERLANDSE nationaliteit.. capiche?

O mijn god.. ga even googlen.. alsjeblieft.. Weet je wat vorig jaar nog speelde? De Nederlandse antillen zouden onafhankelijk worden van Nederland .. maar de Nederlandse staat zou dan wel hun (staats)schulden over moeten nemen.. daar werd over gedebatteerd.. heb je het niet gevolgd? de Nederlandse Antillen behoren tot NEDERLAND.. de mensen die daar leven hebben een NEDERLANDSE nationaliteit.. capiche?

Jij ontkent dus de negroide afkomst van de bewoners van de antillen?

Welke mong**l vernoemt zichzelf nou naar een leipe aap :roflol:

Waar op pagina 1 heb ik trouwens 'verloren'. Ik verlies nergens iets, heb me overal tegen kunnen verweren.
Dat jij het ziet als verlies wanneer ik zeg dat PKK aanhangers allemaal aan de strop mogen ligt toch echt aan je zelf.

:roflol:
Je kan je voordoen als Belg maar je zal altijd een Turk blijven :D

Hey geen grapjes over de evolutie theorie he :mad:
Want anders word ie boos.
Discussie is ok maar plagen mag niet :mad:

Want we zijn geëvolueerd van bacterien naar visjes , en toen reptielen en toen apen en nou zijn we mensen .. dus...

dit is idd wel overdreven. maar helaas snappen veel mensen niet dat in dat soort landen harde straffen en de doodstraf gewoon nodig zijn. echt als ze daar in turkije zulke gaye straffe geven als hier in nederland, dan zouden er 10 keer zoveel criminelen zijn.

Das nou het fijne van genocide, je houd zo bar weinig mensen over om het na te vertellen.
Ik geloof werkelijk niet dat als genocide op zo'n manier erkent kan worden door zoveel mensen het niet werkelijk plaatsgevonden heeft.
Meneer hitler kon het niet verborgen houden, de rode khmer evenmin, en die schatjes op de balkan ook niet.
Dat landen als turkije de armeense genocide ontkennen en iran die van het nazisme is een grap van het regime.
Als het werkelijk niet gebeurt is waarom last turkije geen internationaal onafhankelijk onderzoek in om deze 'smet' van zich af te wassen.

Een directe democratie, waar jij naar verwijst, is praktisch niet haalbaar. En ik vraag me af of het wel zo'n goede zaak zou zijn...
Een soortgelijke wel.

Ontneem het stemrecht van een ieder die niet minimaal 3 jaar aaneengesloten heeft gewerkt binnen een 4-jarige stemmingsperiode.
Koerden zijn de oorspronkelijke bewoners van Turkije. Turken zijn maar mong*len die Turkije kwamen terroriseren en nooit meer weggingen. mong*len horen niet in de EU.
Turken zijn afkomstig deels van de Goten welke ook in Frankrijk en een groot deel van Oost Europa zitten.
Ik wil niet onbeschoft worden maar waar the **** praat jij over.. Toon mij eens aan dat daadwerkelijk ook maar één dorp in Turkije is uitgeroeid zoals jij meent..

Er is helemaal geen sprake van actie reactie.. Er is gewoon sprake van je wil opdringen, namelijk een stuk land opeisen. En omdat Turkije dit niet afstaat gaan ze maar rellen tot ze het voor elkaar krijgen..
De enige die land mogen opeisen zijn de VS en Israel, doe nu niet net of je dat niet weet.
Vind ik veel te kort door de bocht.. Als je in google armeense genocide intikt in het Turks, zie je talloze argumenten waarom het niet zou plaatsgevonden hebben.. Tik je het in het Armeens in, zijn er weer talloze argumenten dat een dergelijke genocide wél heeft plaatsgevonden. Ik laat me er gewoon niet over uit.. Wat ik weet is, ik zou er niet vóór zijn geweest.. Genocide is een afschuwelijke iets en ik zou het nooit goedkeuren, door wie dan ook niet.
Truth is in the eye's of the beholder.
Jij ontkent dus de negroide afkomst van de bewoners van de antillen?
:rolleyes:
Das nou het fijne van genocide, je houd zo bar weinig mensen over om het na te vertellen.
Ik geloof werkelijk niet dat als genocide op zo'n manier erkent kan worden door zoveel mensen het niet werkelijk plaatsgevonden heeft.
Meneer hitler kon het niet verborgen houden, de rode khmer evenmin, en die schatjes op de balkan ook niet.
Dat landen als turkije de armeense genocide ontkennen en iran die van het nazisme is een grap van het regime.
Als het werkelijk niet gebeurt is waarom last turkije geen internationaal onafhankelijk onderzoek in om deze 'smet' van zich af te wassen.
Praat eens met wat Polen. Kreeg vorige maand nog he verhaal te horen van een gastarbeider hoe tijdens de oorlog in zijn dorp mensen werden vernietigd in kampen door de Sovjets wat later in Hitlers schoenen werd geschoven.:roflol:

jullie zijn zelf allemaal afstammelingen van mong*len. Bovendien vertonen apen nog tekens van hogere intelligentie, in tegenstelling tot moslims.

@larock: moet je dan niet bij de n*gers zijn?

Je laat je hier wel heel erg kennen, trieste reactie.

Je laat je hier wel heel erg kennen, trieste reactie.

why-so-serious.png

Dat is wel heel oppervlakkig he wat je me daar vertelt. Als genocide heeft plaatsgevonden komt dat echt wel boven water.. Zie 1995 Srebrenica bijvoorbeeld.. Er zijn inderdaad heel veel Armeense doden in Turkije. Maar voor hetzelfde geld kon hier de oorzaak een burgeroorlog zijn geweest waarbij de meerderheid (Turken) de minderheid heeft vermoord. Dan kun je niet spreken van genocide, want de autoriteiten, noch de overheid waren er dan bij betrokken ! Bovendien was er op het moment hevig oorlog aan de gang dus iedere bevolkingsgroep zou hoe dan ook honderden of duizenden slachtoffers hebben. Ook wordt in ottomaanse rapporten gemeld dat de dodenaantal rond de 400.000 ligt. De Armeeniërs zelf zeggen dat de doden aantal tussen de 1.000.000 en 2.000.000 ligt. Feit is, in die tijd leefden er geen 1 tot 2 miljoen Armeniërs in de toenmalige "Turkije"

• Topic Starter Topic Starter
Een soortgelijke wel.

Turken zijn afkomstig deels van de Goten welke ook in Frankrijk en een groot deel van Oost Europa zitten.

De Goten hebben aan de poorten gestaan van Istanbul (toen Byzantium geheten), dat maakt de Goten nog niet 1 van de volkeren waaruit de Turken afkomstig zijn. Als er al een invloed is zal deze zeer miniem zijn.

Praat eens met wat Polen. Kreeg vorige maand nog he verhaal te horen van een gastarbeider hoe tijdens de oorlog in zijn dorp mensen werden vernietigd in kampen door de Sovjets wat later in Hitlers schoenen werd geschoven.:roflol:

:roflol: inderdaad. Sovjetkampen, get real. De Sovjets hebben ook aardig huisgehouden in Polen maar de enige debielen met vernietigingskampen waren toch echt jouw Duitse vriendjes.

:roflol: inderdaad. Sovjetkampen, get real. De Sovjets hebben ook aardig huisgehouden in Polen maar de enige debielen met vernietigingskampen waren toch echt jouw Duitse vriendjes.
Je zult het beter weten dan mensen die het uit eerste hand hebben van hun grootouders die er in de regio woonden.:rolleyes:

Je zult het beter weten dan mensen die het uit eerste hand hebben van hun grootouders die er in de regio woonden.:rolleyes:

Laat me 1 historisch bewijs zien van Sovjet-vernietigingskampen in Polen. Wel ver buiten de scope van dit topic overigens maar jij hebt blijkbaar altijd de beschikking over de meest wilde bronnen. Dan kan je waarschijnlijk ook wel bewijs laten zien dat Sovjets in Polen vernietigingskampen hadden die vergelijkbaar waren met de Nazi-vernietigingskampen. Oh wacht volgens jou hebben die laatste nooit bestaan.

Katyn telt niet, ook al waren die Polen wel afkomstig uit tijdelijke kampen opgezet door de Sovjets. Het maakt die kampen niet tot vernietingskampen zoals de Duitsers hadden en het dodental is vele malen lager dan wat jouw vriendjes hebben aangericht. Of vind jij het vernietigen van zo'n 10 miljoen personen vergelijkbaar met de massa executie van 25.000 personen?

Nee een Polack die niet in de gaten had tegen wie die het had.:D
Laat me 1 historisch bewijs zien van Sovjet-vernietigingskampen in Polen. Wel ver buiten de scope van dit topic overigens maar jij hebt blijkbaar altijd de beschikking over de meest wilde bronnen. Dan kan je waarschijnlijk ook wel bewijs laten zien dat Sovjets in Polen vernietigingskampen hadden die vergelijkbaar waren met de Nazi-vernietigingskampen. Oh wacht volgens jou hebben die laatste nooit bestaan.

Katyn telt niet, ook al waren die Polen wel afkomstig uit tijdelijke kampen opgezet door de Sovjets. Het maakt die kampen niet tot vernietingskampen zoals de Duitsers hadden en het dodental is vele malen lager dan wat jouw vriendjes hebben aangericht. Of vind jij het vernietigen van zo'n 10 miljoen personen vergelijkbaar met de massa executie van 25.000 personen?
Ik geef slechts door wat mij verteld woord wat zelf weer uit eerste hand komt. Beetje specifieker dan jouw boekjes geschreven door mensen die er niet eens bij zijn geweest.

Daarbij, al waren het er 10 miljoen, noem je dat veel op schaal van de wereldbevolking. De mens is al uit de kluiten gegroeid en nog steeds wordt er geen halt geroepen aan het medisch onderzoek om mensen langer te laten leven.

Laat ze korter en gezonder leven dat zal veel meer helpen gericht op de toekomst.

Als het aan mij lag ging de zwakste helft van de wereldbevolking nu tegen de muur aan om zo een toekomst voor de mensheid zeker te stellen.

Ik geef slechts door wat mij verteld woord wat zelf weer uit eerste hand komt. Beetje specifieker dan jouw boekjes geschreven door mensen die er niet eens bij zijn geweest.

Daarbij, al waren het er 10 miljoen, noem je dat veel op schaal van de wereldbevolking. De mens is al uit de kluiten gegroeid en nog steeds wordt er geen halt geroepen aan het medisch onderzoek om mensen langer te laten leven.

Laat ze korter en gezonder leven dat zal veel meer helpen gericht op de toekomst.

Als het aan mij lag ging de zwakste helft van de wereldbevolking nu tegen de muur aan om zo een toekomst voor de mensheid zeker te stellen.

Boekjes geschreven door mensen die gebruik hebben gemaakt van talloze ooggetuigenverslagen. Wat is er betrouwbaarder? 1 opmerking van een erkende neo Nazi op een BB-board of de talloze ooggetuigenverslagen van slachtoffers en daders?

Maar goed het is al duidelijk wat jouw visie is. Een massale genocide op de zwakste helft van de wereldbevolking. Geestelijk gezien zal je dan ook het onderspit delven. Rock'n Roll, baby.

Nee een Polack die niet in de gaten had tegen wie die het had.:D

K*t voor je. Pleeg dan gelijk zelfmoord.

Cirkel geeft aan wat de gevolgen zijn van complete afwezigheid van enige inzicht in de basale wetenschappelijke kennis.

Lieve schat, bijzonder grote vooruitgangen op het gebied van levensverwachting komen voort uit zaken als hygiëne. De loodgieter en de vuilnisman hebben denk ik heel wat meer jaren aan onze levensverwachting toegevoegd dan de medische wetenschap. Voorts denk ik dat levensverwachting en voortplantingssnelheid niet bepaald evenredig verlopen. Waar de levensverwachting heel hoog is, schat ik dat voortplanting relatief laag is en vice versa. Daarbij is er ook medisch/wetenschappelijk/filosofisch onderzoek naar de manier om mensen korter te laten leven; euthanasie en hulp bij zelfdoding. Maar ja, dat is dan weer onderschikt aan de dood op het slagveld of zo...
Je zaagt aan de verkeerde kant van de tak.

Wederom heeft Cirkel niet door dat sinds Darwin het begrip 'zwak' een bepaald andere invulling heeft gekregen, dan die op basis van een of andere zotte ideologische fantasie.
Denk je nu echt dat de de mens de natuur kapot krijgt? (zonder de aarde daadwerkelijk totaal te vernietigen)
Laat je niet vaccineren, evenals je kinderen; dan ben je al een goed eind op weg naar je utopie. Verder schijt je gewoon in de hoek van je kamer, of graaf je een mooi kuiltje en dek je dat af. Medische hulp afweren bij de geboorte van kinderen is ook een vrij probaat middel. Het herstellen van een botbreuk met gips behoort ook tot het verleden; lijkt me goed voor een flink aantal doden.

Terug
Naar boven