Fitness Seller

Hardlopen met dit weer; heerlijk!

Ga zo even door de sneeuw banjeren, het ligt er net dus het is vast nog niet zo glad :P

ik ben al 3 keer op me bek gedaan dus no way ik ga lekker op de loopbaan of crosstraining met muziek of tv aan

Voor dit soort weer heb ik mijn oude schoenen wat aangepast.

SDC10260.jpg

Werkt goed op ijs en plat gewandelde sneeuw.

nergens voor nodig als alles nog wit is.

ik hoop dat de langlauf pistes in de oost-kantons in wallonie (Belgie). Deze vakantie open zijn.
Is altijd leuk om er eens goed tegen aan te gaan.
En ook heel vermoeiend. :D

Ik ga der nu door heen ploeteren, heerlijk 10km door het buiten gebied!

6km juist gedaan , is wel nog leuk in dit weer :)

Lekker binnen gelopen vandaag en niet alleen omdat er intervallen op het programma stond, maar een beetje snelheid maken op een ijzig fietspad is niet echt leuk.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Voor dit soort weer heb ik mijn oude schoenen wat aangepast.

SDC10260.jpg

Werkt goed op ijs en plat gewandelde sneeuw.

hmmm... ik heb nog wel wat oude schoenen liggen.. misschien eens proberen. De winter moet nog beginnen tenslotte :)

Heb trouwens ook wel variaties gezien waarbij langere schroeven (platte kop !!) van binnenuit door een zool werden geschroefd.

Hé, die ga ik onthouden!

De variant met lange schroeven van binnen uit werkt beter omdat je echt meer grip hebt, je moet wel een stevig zooltje in je schoenen doen en zo af en toe even controleren of ze niet terug de schoen in willen..
Ook niet al teveel laten uitsteken onder je schoen want dat loopt zo raar, en je maakt ook hoge hakken geluiden ermee :D

De variant met lange schroeven van binnen uit werkt beter omdat je echt meer grip hebt, je moet wel een stevig zooltje in je schoenen doen en zo af en toe even controleren of ze niet terug de schoen in willen..
Ook niet al teveel laten uitsteken onder je schoen want dat loopt zo raar, en je maakt ook hoge hakken geluiden ermee :D

En niet binnen vast aan doen, want je verkloot je houten vloer wel meteen :)

Meh, kou houdt me niet zozeer tegen om buiten me cardio te doen maar de sneeuw die er nu ligt is wel erg k*t :(

Schoenen met noppen.., geniaal!
Nee, al vind ik kou nog niet het vervelendste, de gladheid/neerslag+kou zeggen mij:
Ik stap lekker op de concept rower, in de kelder :D

Te glad voor mij spijtig genoeg. Zal thuis op de fiets wel wa liggen kreperen.:(

Je bedoelde denk karma.
Ja, mooi concept, ga het zelf ook eens proberen.
Thanks!

Ik heb nog een setje schoenen staan en ga het daar ook maar eens in proberen.

Zie sommige skinny bastards reageren dan! Haal dat hardlopen uit je hoofd :mad:

Zo groei je nooit :p

Zojuist terug van 7.5km. Heerlijk en vind het persoonlijk een stuk aangenamer hardlopen dan bij 25 graden oid.

Terug
Naar boven