AndroidHealthClinic

Harry Potter and the Deathly Hallows Trailer

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
http://www.youtube.com/watch?v=_EC2tmFVNNE

Ik ben weer exited voor de nieuwe harry potter release in november. Eigenlij keb ik de trailer nog niet gekeken en ben ik eigenlijk ook niet van plan :p zo een trailer geeft altijd teveel weg naar mijn mening.

Ik heb de harry potter films vroeger nooit gekeken omdat ik het wat stom leek maar sinds vorig jaar ben ik er helemaal in de ban van geraakt. de boeken heb ik nog niet gelezen maar denk wel dat ik dat maar eens ga doen.

heb ook nog nooit een potter film gekeken, weet nie, op een of andere manier
pak ik altijd andere films om te kijken.. (heb ze op dvd)

mischien dat ik ze nog eens aanschaf op BR, en ze dan kijk

Eigenlij keb ik de trailer nog niet gekeken en ben ik eigenlijk ook niet van plan :p zo een trailer geeft altijd teveel weg naar mijn mening.

Ik heb de harry potter films vroeger nooit gekeken omdat ik het wat stom leek maar sinds vorig jaar ben ik er helemaal in de ban van geraakt. de boeken heb ik nog niet gelezen maar denk wel dat ik dat maar eens ga doen.
dat heb ik ook altijd met trailers, dan zie je soms gewoon een samenvatting van de hele film :p

btw ik vind potter films altijd wel leuk om te zien, maar het zijn absoluut geen meesterwerken ofzo

• Topic Starter Topic Starter
dat heb ik ook altijd met trailers, dan zie je soms gewoon een samenvatting van de hele film :p

btw ik vind potter films altijd wel leuk om te zien, maar het zijn absoluut geen meesterwerken ofzo

Het is hoe je het beziet natuurlijk. In zijn geheel is het wel een meesterwerk vind ik hoe ze het zolang interessant hebben kunnen houden en gewoon je gaat er gewoon helemaal in mee dat is wat de bedoeling is denk ik dus daar slagen ze wel goed in.

Is het eigenlijk aan te raden om de harry potter boeken te lezen. Ik bedoel, ik heb nu alle films gezien en zou graag willen weten wat er gebeurd dus schaf ik het laatste boek aan van de relieken des doods....maar ik weet niet of ik er nu zou aan beginnen of niet want dan valt de surprise al helemaal weg

Harry potter vind ik persoonlijk wel leuk om naar te kijken.. beetje fantasie los laten lopen.
Ik ga de trailer eens bekijken.

Harry Potter is, zonder twijfel, de tofste zeven-boeken-serie ooit. En dat komt van een enorme Stephen King-fan, die The Dark Tower ook geniaal vindt. De boeken zijn zó grappig, zo fantasierijk, zo prachtig... Die films komen nog niet half in de buurt bij de boeken. En ik vind de films ook nog steeds leuk :)
Ik zit de eerste dag in de bioscoop. Ik ga fistpumpen als Harry iets vets doet. En het is 3D. Ik denk dat ik ga masturberen in de Pathe.

Die films hebben maar 70% van het verhaal van het boek. Vooral deel 6 vond ik een k*tfilm. Als je nog nooit een harry potterboek hebt gelezen zou je volgens mij geen reet van die hele film snappen. Als je deel 6 niet snapt snap je deel 7 ook niet.

Aah kweenie, na het 4e deel vond ik dat het berg afwaarts ging

heb ook nog nooit een potter film gekeken, weet nie, op een of andere manier
pak ik altijd andere films om te kijken.. (heb ze op dvd)

mischien dat ik ze nog eens aanschaf op BR, en ze dan kijk

toevallig ik ook, dacht altijd van nah toch maar niet. maar vorige week ben ik toch begonnen met de 1e film te zien en zit ondertussen aan deel 4, valt best wel te pruimen eigenlijk

Harry potter is katabool!

Die films hebben maar 70% van het verhaal van het boek. Vooral deel 6 vond ik een k*tfilm. Als je nog nooit een harry potterboek hebt gelezen zou je volgens mij geen reet van die hele film snappen. Als je deel 6 niet snapt snap je deel 7 ook niet.

+1

Ik was de 6de film gaan zien met toch wel wat verwachtingen, maar teleurgesteld terug gekomen. De films zijn vaak iets te kinderachtig, de boeken daarentegen.. Ik heb ze allezeven wel meerdere keren gelezen.

+1

Ik was de 6de film gaan zien met toch wel wat verwachtingen, maar teleurgesteld terug gekomen. De films zijn vaak iets te kinderachtig, de boeken daarentegen.. Ik heb ze allezeven wel meerdere keren gelezen.
idd de films zijn veel te kort en oppervlakkig om zo'n heel boek te verfilmen, boeken heb ik vroeger ook veel gelezen, misschien ga ik het weer is doen :p

Ik heb de deathly hallows part I nu gezien en alle andere films ervoor ook al en heb nu in totaal drie boeken gelezen: de steen der wijzen, de geheime kamer en de relieken des doods...(heb intussen de gevangene van azkaban voor mezelf gekocht en ingepakt voor onder de kerstboom te zwieren. Hardcover editie en ook een toverstaf die natuurlijk ook onder de kerstboom vliegt tot kerstavond die licht geeft als je er mee zwaait, altijd handig als ik iets in het donker wil grijpen of het nu in m'n kamer, tent of elders is...)

en ik moet zeggen: wat een fenomenale reeks, heb langs de ene kant wel spijt dat ik nu de hele reeks ken en hier helaas het doek valt over de saga, had best wel meer gewild. Alles waar we nu nog naar kunnen uitkijken is "the deathly hallows part II"

De film "deathly hallows par I" vond ik overigens wel te pruimen, heb hem nu tweemaal gaan zien en vind het leuk dat er zoveel wissel is in de omgevingen en vond het allemaal wel best het kijken waard, zeker de stukjes van de huiselfen dobby en knijster...kan niet wachten op het laatste deel dat in juli verschijnt....

leuke films voor -14 jarigen, maar ik snap niet wat je daar als volwassen man nog in kan vinden.

leuke films voor -14 jarigen, maar ik snap niet wat je daar als volwassen man nog in kan vinden.

ach, als je nog wat resten fantasie in je hebt en terugdenkt aan de prachtige films vanuit je eigen jeugd, bv de film hook met dustin hoffman en robin williams weet je dat dit soort sentiment wel erg tot je verbeelding kan spreken en die vlam zelfs misschien nog harder doet ontsteken dan die voordien deed :)

ik heb in alle geval erg genoten van de voorlopig gelezen boeken en alle films en ik dacht voor ik eraan begon "wat is er nou zo leuk aan dit debiele tovergedoe" maar op aanraden van m'n neef die evenoud is als ik en we zijn praktisch broers begon ik toch het boek te lezen en de films verder te kijken na de eerste twee en ik heb er geen spijt van....en ik ben nu terecht een potterfan :) en dat zeg ik zonder schaamte als volwassen vent :)

Ik heb de deathly hallows part I nu gezien en alle andere films ervoor ook al en heb nu in totaal drie boeken gelezen: de steen der wijzen, de geheime kamer en de relieken des doods...(heb intussen de gevangene van azkaban voor mezelf gekocht en ingepakt voor onder de kerstboom te zwieren. Hardcover editie en ook een toverstaf die natuurlijk ook onder de kerstboom vliegt tot kerstavond die licht geeft als je er mee zwaait, altijd handig als ik iets in het donker wil grijpen of het nu in m'n kamer, tent of elders is...)QUOTE]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De eerste 2 delen en de 4e waren cool, de rest waren dood saai, of overdreven.

Ik heb de deathly hallows part I nu gezien en alle andere films ervoor ook al en heb nu in totaal drie boeken gelezen: de steen der wijzen, de geheime kamer en de relieken des doods...(heb intussen de gevangene van azkaban voor mezelf gekocht en ingepakt voor onder de kerstboom te zwieren. Hardcover editie en ook een toverstaf die natuurlijk ook onder de kerstboom vliegt tot kerstavond die licht geeft als je er mee zwaait, altijd handig als ik iets in het donker wil grijpen of het nu in m'n kamer, tent of elders is...)QUOTE]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar ben ik me al langer van bewust dan vandaag hoor :) en trouwens wat moet ik dan doen, ermee blijven zitten of die "forever alone" tenminste leuk maken voor mezelf...dankje maar ik ga voor optie twee dan :)

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

En voor de rest, mja, de ene heeft meer fantasie dan de andere en het ligt waarschijnlijk aan de manier waarop je het interpreteerd .... Ik kan me gewoon nog dol amuseren met deze kinderlijke troep en meesterboeken. Liever dit dan de eternal nerddom of startrek

Terug
Naar boven