Fitness Seller

Hartslag vetverbranding

freeb

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Ik gebruik nu sinds kort Hydroxycut Hardcore bij het droog trainen. Eerst doe ik 3 kwartier / uur krachttraining, en daarna 30 minuten op de crosstrainer (om vet te verbranden).
Mijn vetverbrandings zone ligt bij een hartslag tussen de 130 en 140. Ik probeer dit steeds aan te houden maar (waarschijnlijk door Hydroxycut) gaat mn hartslag steeds naar de 170/180 (op de zelfde intensiteit). Maakt dit uit voor de vetverbranding? Of ga ik dan ook automatisch meer spieren verbranden? (wat dus niet de bedoeling is).

Ps. Ik heb een goed voedingsschema, voldoende eiwitten etc..

cutten bij 78kg en 1.85?

Hydroxywat?
Spieren verbranden waat?

Geen idee wat die hydroxycut dinges is maar ik geloof dat je op 80% van je maximale hartslag moet zitten. (max hartslag te bereken door: 220 - leeftijd of formule van karvonen)
Cutten bij 78kg en 1.85 is idd niet echt nuttig`

edit: OJA en LEES DE STICKIES, ik zit er nog geen 10sec op en ik lees het al.. zo moeilijk kan het toch dus niet zijn he

Laatst bewerkt:
Hydroxywat?
Spieren verbranden waat?

Geen idee wat die hydroxycut dinges is maar ik geloof dat je op 80% van je maximale hartslag moet zitten. (max hartslag te bereken door: 220 - leeftijd of formule van karvonen)
Cutten bij 78kg en 1.85 is idd niet echt nuttig`

edit: OJA en LEES DE STICKIES, ik zit er nog geen 10sec op en ik lees het al.. zo moeilijk kan het toch dus niet zijn he

Als je iemand advies geeft doe het dan goed. De meeste mensen weten wel degelijk wat Hydroxycut hardcore is (FATBURNER) en om vetverbranding te stimuleren kun je het 't beste tussen de 60 en 70% zitten.

Met zijn gewicht en lengte kan je overigens gewoon cutten, mischien heeft ie wel wat vet op lastige plekken vandaar dat ie wil gaan cutten. Mensen denken meteen bij 78kg dat iemand graat mager is.. maar @ TS ik zou gewoon lekker cutten totdat jij vind dat je echt goed droog! Doe gewoon lekker je ding..

Citaat STICKY m.b.t vetverlies:

''Vaak wordt geadviseerd om op ongeveer 70% van je maximale hartslag te bewegen, dit zal voor de meeste mensen tussen de 130 en 145 slagen per minuut liggen.''

En dan loop jij doodleuk onzin info te geven. Goed bezig bro :o

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Veel mensen zijn bang voor spierverlies, maar zo snel gaat dat echt niet hoor. Dat is een procedure dat maanden duurt. Ligt eraan hoeveel cardio je doet en hoe je voeding eruit ziet en hoe zwaar je je krachtraining blijft doen. Als je je krachtraining zwaar blijft doen dan beperk je je spierverlies alleen maar en dat is goed, gewoon lekker zwaar trainen en cardio doen evt. paar keer HIIT in de week.

Wees er niet bang voor want zo snel gaat het niet heb ik ergens weten te lezen. En hoor het zelf ook van mensen die er ervaring mee hebben.

Succes !!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info :D Inderdaad, ik wil nog wat vet wegwerken bij mijn armen en een beetje bij de buik zodat de spieren nog wat zichtbaarder worden. Ik probeer een vetpercentage van 8-10% te krijgen voor de zomer :D moet lukken denk ik. 5 keer in de week fitness, elke dag krachttraining + half uur cardio + hydroxycut.

Bedankt in ieder geval!

Vetverbrandingszones zijn toch helemaal niet belangrijk als je maar een half uurtje cardio doet zeker.
Gewoon gaan met die banaan, je gaat heus geen spieren verbranden hoor.

Bedankt voor de info :D Inderdaad, ik wil nog wat vet wegwerken bij mijn armen en een beetje bij de buik zodat de spieren nog wat zichtbaarder worden. Ik probeer een vetpercentage van 8-10% te krijgen voor de zomer :D moet lukken denk ik. 5 keer in de week fitness, elke dag krachttraining + half uur cardio + hydroxycut.

Bedankt in ieder geval!
cutten voor de zomer JWZ;)

Ik denk dat je hartslag na het gebruik van Hydroxycut HC ook hoger is dan wanneer je deze niet gebruikt. Doe maar eens dezelfde training zonder HHC, ik denk dat je hartslag niet boven de 150-160 zal komen.

Je moet je ook niet blind staren op het theoretische maximum, je max HR is voor iedereen verschillend. Als je een goede sportschool hebt kunnen ze jouw ideale BPM's voor zowel vetverbraning als cardiovisculaire training bepalen. Die van mij zijn 120-128 en 148-156.

Terug
Naar boven