freeb
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik gebruik nu sinds kort Hydroxycut Hardcore bij het droog trainen. Eerst doe ik 3 kwartier / uur krachttraining, en daarna 30 minuten op de crosstrainer (om vet te verbranden).
Mijn vetverbrandings zone ligt bij een hartslag tussen de 130 en 140. Ik probeer dit steeds aan te houden maar (waarschijnlijk door Hydroxycut) gaat mn hartslag steeds naar de 170/180 (op de zelfde intensiteit). Maakt dit uit voor de vetverbranding? Of ga ik dan ook automatisch meer spieren verbranden? (wat dus niet de bedoeling is).
Ps. Ik heb een goed voedingsschema, voldoende eiwitten etc..
Mijn vetverbrandings zone ligt bij een hartslag tussen de 130 en 140. Ik probeer dit steeds aan te houden maar (waarschijnlijk door Hydroxycut) gaat mn hartslag steeds naar de 170/180 (op de zelfde intensiteit). Maakt dit uit voor de vetverbranding? Of ga ik dan ook automatisch meer spieren verbranden? (wat dus niet de bedoeling is).
Ps. Ik heb een goed voedingsschema, voldoende eiwitten etc..

Inderdaad, ik wil nog wat vet wegwerken bij mijn armen en een beetje bij de buik zodat de spieren nog wat zichtbaarder worden. Ik probeer een vetpercentage van 8-10% te krijgen voor de zomer