Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Havermout gewoon 1 cup in een kom gooien, kokend water erbij even 2 a 3 min lekker laten staan en af en toe beetje door roeren zodat het lekker goed opneemt en een lekkere pap wordt.
Daarna wat aardbeien erdoorheen en paar stukjes banaan, een kop thee en verse jus erbij en de restant van het banaan een heerlijk ontbijt !
Een half uur voor het ontbijt een eiwitshake nemen en ready to go for the day!
300 ML Magere Melk
65 Gram Havermout
Klein beetje zoetstof.
Je doet de melk in een ruime kom voegt de havermout toe, een klein beetje zoetstof erbij. Dan 3,5 minuut in de magnetron even doorroeren 3 minuutjes laten afkoelen en je hebt een overheerlijk kommetje havermout
Ik doe exact hetzelfde. Als ik in een creatieve bui ben gooi ik er af en toe wat fruit doorheen. Het is meer een kwestie van zelf uitproberen wat je lekker vindt. Daarnaast is afwisseling nooit verkeerd.
Een andere manier is: havermout + melk/water in een bakje, in de magnetron, ongeveer 3 minuten. Je hoeft het niet persé te koken (bespaart ook weer tijd uit).