MuscleMeat

Havermout, hoe te eten??

1 kop havermout
1 kop vloeibaar eiwit
1 kop water

3.5 min in de magnetron , goed doorroeren en 5 minuutjes laten staan.
wat candarel en kaneel erbij en je hebt een superontbijt.

grootste ontbijkom zoeken.
vol storten met brinta/havermout.
Schep whey erin
Magere melk

Koud serveren.

ik doe het gewoon met koude melk
soms cornflakes erbij

warm lust ik het niet is zo een vies dik papje dan

ik gooi het in de blender, met whey erbij, mandarijntje of appel, jakult erbij en melk :) ff blenderen en op drinken maar heerlijk

Jammie Havermout

Havermout gewoon 1 cup in een kom gooien, kokend water erbij even 2 a 3 min lekker laten staan en af en toe beetje door roeren zodat het lekker goed opneemt en een lekkere pap wordt.
Daarna wat aardbeien erdoorheen en paar stukjes banaan, een kop thee en verse jus erbij en de restant van het banaan een heerlijk ontbijt;) :cool: !
Een half uur voor het ontbijt een eiwitshake nemen en ready to go for the day;)!

Pascal

300 ML Magere Melk
65 Gram Havermout
Klein beetje zoetstof.

Je doet de melk in een ruime kom voegt de havermout toe, een klein beetje zoetstof erbij. Dan 3,5 minuut in de magnetron even doorroeren 3 minuutjes laten afkoelen en je hebt een overheerlijk kommetje havermout:D

melk + water + whey + havermout + banaan en dan in de blender = gg. Havermout kan ik niet wegkrijgen als ik het kook echt zum :kots:

Ik doe exact hetzelfde. Als ik in een creatieve bui ben gooi ik er af en toe wat fruit doorheen. Het is meer een kwestie van zelf uitproberen wat je lekker vindt. Daarnaast is afwisseling nooit verkeerd.

Een andere manier is: havermout + melk/water in een bakje, in de magnetron, ongeveer 3 minuten. Je hoeft het niet persé te koken (bespaart ook weer tijd uit).

Terug
Naar boven