XXL Nutrition

havermout meenemen

Bezoekers in dit topic

hebikweer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 apr 2013
Berichten
265
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
75kg
Studie weer begonnen, waardoor ik wat aanpassingen moet maken in m'n schema.
Vroeg me af of er een makkelijke manier is om havermout mee te nemen. Noem me lui, maar heb geen zin om telkens brood te gaan smeren voor de dag..
 
Studie weer begonnen, waardoor ik wat aanpassingen moet maken in m'n schema.
Vroeg me af of er een makkelijke manier is om havermout mee te nemen. Noem me lui, maar heb geen zin om telkens brood te gaan smeren voor de dag..

in een shakebeker, bakje, etc..?
 
Havermout zelf?

Ja, zoals al deels gezegd; bakje, beker, zakje, trommeltje, doosje..
 
Ja maar dan dus al wel bereid, dus niet droog de havermout zelf:)
 
dus gewoon in de magnetron pleuren en dan kan je t meenemen? Ait, zat moeilijk te denken..top thanks guys ga het uitproberen
 
Intermittent fasting en je probleem is opgelost ik eet niks op school alleen water en presteer enorm goed hoge cijfers etc. kwestie van discipline die je creëert bij IF
 
Zal me daar binnenkort eens in verdiepen, wat ik altijd vluchtig heb gelezen lijkt me dat niks..
 
Studie weer begonnen, waardoor ik wat aanpassingen moet maken in m'n schema.
Vroeg me af of er een makkelijke manier is om havermout mee te nemen. Noem me lui, maar heb geen zin om telkens brood te gaan smeren voor de dag..

Met die instelling ga je het sowieso niet redden.

Jezus.. die paar boterhammen. Als dat al te veel moeite is.
 
Met die instelling ga je het sowieso niet redden.

Jezus.. die paar boterhammen. Als dat al te veel moeite is.

Op het moment zelf heb ik er geen zin in, ik doe het wel gewoon. Vind havermout stuk lekkerder tho, dus eens zien of dit wat is;)
 
Studie weer begonnen, waardoor ik wat aanpassingen moet maken in m'n schema.
Vroeg me af of er een makkelijke manier is om havermout mee te nemen. Noem me lui, maar heb geen zin om telkens brood te gaan smeren voor de dag..
Stop er dan gewoon mee. met zo'n instelling ben je nergens...
 
:')
misschien was m'n formulering off, had dit soort reacties wel verwacht. Was gewoon op zoek naar een alternatief
 
Op het moment zelf heb ik er geen zin in, ik doe het wel gewoon. Vind havermout stuk lekkerder tho, dus eens zien of dit wat is;)

Je hebt ook gemalen havermout.. kun je melk (of whatever) bij doen en zo opdrinken.
 
Je hebt ook gemalen havermout.. kun je melk (of whatever) bij doen en zo opdrinken.
Thanks!:) Was het al tegengekomen en ga het vanmiddag bestellen.
 
Ben wel benieuwd wat je verder eet op een dag dan als een paar bammen smeren al teveel moeite is??
 
Havermout los meenemen of bereiden in een vaste vorm (cake, pannenkoek, muffin, reep).
 
Je kunt ook de havermout nemen in de vorm van muesli. Gooi het ruim van te voren door wat yoghurt en het wordt heerlijk zacht.
 
Back
Naar boven