XXL Nutrition

Havermout of brinta als soort van cake

klinkt goed ga het gelijk proberen !

Nice, wil ik zeker eens ff proberen. Klinkt iig zalig.

zal strax na het trainen eraan beginnen, kan ik het strax mee op nachtdienst nemen :)

Jeps makkelijk en snel klaar.
Tip van de maand mag dit wel worden als het echt zo lekker smaakt en voedsaam is.
Als ik weer ga clean bulken word dit wel een daagelijkse hap voor mij mee naar het werk

Hoeveel liter schaal is nodig voor het 2e recept ?

zo het staat nu zo een 10 minuten in de magnetron ben benieuwd.

heb het 2e recept gebruikt en ipv 25 gr whey heb ik 40 gr weightgainer gepakt. aangezien ik geen vanille whey heb en de weightgainer wel vanille is (dorian yates)

Dalijk eens kijken hoever hij is!

DNNS
Ik zou graag willen weten wat de inhoud is van het bakje waar je het in heb gedaan.
Qwa liters ?

ehm ik heb eigenlijk geen idee, heb een schaal gepakt waar normaal een ovenschotel of lazagne in wordt gemaakt.

De laag bedekte in hoogte ongeveer de helft van het bakje en hij paste toen hij hard werd ook nog goed erin.

@topicstarter, is het bij jou echt keihard. of gewoon allemaal echt zoals een cake, wel vast, maar niet echt hard dus?

wist niet precies wat het moest zijn, dus heb de helft wat langer gedaan.

Vind hem iets zachter lekkerder dan zo helemaal hard in ieder geval. (ja toch alvast stukje geproefd voor ik strax naar het werk ga)

smaakte goed in ieder geval.

kan ik een foto krijgen van het resultaat :D

het duurt nl nog even voor ik terug carbs mag eten....klinkt wel lekker

misschien dat ik het voor me volgende nachtdienst weer maak, dan zal ik gelijk even een foto ervan maken.

Vandaag gemaakt en... het is SUPER lekker!!! Bedankt voor het recept!

Wat een uitvinding zeg.. omg

Net met chocolade whey erbij een choco cake gemaakt

****ING LEKER

:meal:

Haha ben benieuwd.. gebruiken jullie brinta of havermout?

Klinkt goed zeg:lick:

Ga ik ook eens proberen, heb hier nog een doos havermout staan die ik anders niet weggewerkt krijg (ben meer fan van brinta ;))

Ik laat je nog weten wat ik ervan vind, bedankt voor het recept alvast ;)

gaan de eiwitten in de whey niet verloren na het verhitten? dacht dit hier eens ergens gelezen te hebben...

• Topic Starter Topic Starter
Heb beide gemaakt en vind de brinta lekkerder. Hij wordt hard maar nog net beetje plakkerig bij mij. Te lang (bv 30 minuten) vind ik hem te droog.

Blijft idd super en doe al een paar dagen zo'n cake.

Even een vraagje, worden die eieren wel goed genoeg verhit op deze manier (salmonella). Of is dat een onzin gedachte?

Het klinkt iig goed!

Salmonella gaat dood bij ongeveer 65 graden. Volgens mij hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Maar wat doe je met die 10 ei-gelen die je overhebt???

Terug
Naar boven