Woutvb
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag deze gister voorbij komen, en ik had alle ingrediënten al in huis dus heb hem ook gemaakt. Maar had niet verwacht dat hij zo lekker zou zijn! Vandaag was het lekker mijn ontbijt met een beetje pindakaas erop omnomnomnom

Deze reactie heb ik al vaak gehoord !
omdat het eigenlijk het zelfde is als meeste mensen gewoon morgens doen !
Brinta, melk en whey in een kom , wat opwarmen en zo eten ....
Nu zet je het eigenlijk gewoon wat langer in de magnetron hehe!
Met de smaken kan je natuurlijk alle kanten op !
ben al blij dat ik toch paar mensen al een leuke tip heb kunnen geven !!!![]()
Ziet er erg lekker uit ik heb ook veel moeite met mijn Brinta in de ochtend super goede tip. Weet je toevallig ook zo wat de voedingswaardes zijn? Dan hoef ik niet meer te rekenenhaha
bedankt!Volgens mijn berekeningen op 1 hele cake;
die intotaal 600gr. weegt
Kcal.: 832
Vet: 6,8g.
Koolhydraten: 100g.
Eiwitten: 77,5g
Maar ik eet zelf maar een have cake op s'morgens
als ge zo'n hele op krijgt .. chapeau haha
dus eigenlijk alles delen door 2 !!
Smakelijk !!
Ik heb denk ik iets serieus verkeerd gedaan, maar met 500ml melk en 120g brinta, op 30 minuten in de oven @ 200 graden, is hij nog helemaal zompig van binnen. Brrrr, brokkentaart! Ik zet 'm er even opnieuw een minuut of 20 in. Hij zag er wel lekker uit en rook ook erg lekker.
Ik heb net weer een stuk op en hij was eigenlijk goed te pruimen hoor. Hier een foto, dan kun je zien hoe 'nat' hij nog van binnen is, zelfs na 20 min extra in de oven, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg. Door de Brinta blijft er prima vorm in zitten. Denk wel dat het beter is als je een grotere taartvorm gebruikt zodat de laag niet zo hoog is. Ik heb 'm in een cakevorm gedaan en dat is denk ik waarom het zo lang duurt voor hij gaart. Heb 'm meegenomen als snack na de gym net en prima te eten. Ik ga 'm zeker vaker maken.

Goed recept hoor! Ik heb het recept overgenomen op mijn recepten website: http://bit.ly/brinta-taart Eet en groei smakelijk
Ik wilde je nog een PB hierover sturen maar dit kan ik niet omdat ik nog niet genoeg gepost heb. Mocht je er problemen mee hebben dan kan jij mij wel een PB sturen! (dat kan namelijk wel...)![]()