AndroidHealthClinic

Havermout

Lange1990

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
2m07
Massa
117kg
Hallo,

Ik eet nu 3x per dag rijst, maar ik eet langzaam dus ben echt een uur bezig met elke maaltijd. Met mijn werk is dit niet zo handig.

Is het goed om ipv rijst havermout te eten, mijn eerste maaltijd is ook havermout en havermout heb ik in een minuut of 10 op en hiermee krijg ik net zoveel cals binnen. Dan eet ik gewoon kip met havermout of vis met havermout dus.

Ik wil dus weten of het geen probleem is om weinig afwisseling te hebben in kh bron, en of havermout goed te combineren is met vlees/vis qua samenstelling (smaak maakt me niet uit).

Alvast bedankt.

Ja, je kan prima havermout pakken ipv rijst.
Maar hoezo ben jij 1 uur bezig met een maaltijd? ???

hahaha herkenbaar... pleur er wat schijven ananas bij man, sinds ik dat doe heb ik die rijst zo weg!

maar havermout is misschien wel beter dan rijst!

succes!

kan ik ook wel eens proberen... eet ik eigenlijk nooit, nauwelijks voedignswaarde zkr of wel ?

en ja man is relaxt... blokjes ananas + halve paprika + handje pinda's :thumbs:

heb zo 150 g zilvervliesrijst weg op die manier

Weet de voedingswaarde van sambal niet. Zit toch in de bulk dus boeit me niet echt wat ik eet, zolang ik er maar van groei.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe er 1 uur over omdat ik 200gram rijst eet, en het droog en smaakloos is.

Maar bedankt voor de tips ananas, paprika en pinda's ga ik zeker proberen, sambal kan ik niet zo goed tegen. :p

Ik ga zeker vaker havermout eten iig nu ik weet dat dit ook goed is om vaker te eten per dag.

Hoeft niet perse sambal een of andere BBQ saus doorheen samen met ui, paprika etc is ook erg lekker.

je kan ook andere rijstsoorten proberen ;)

Beste is dacht ik wilde rijst en daarna basmati rijst (gewoon bij de aldi te verkrijgen). Ik maak dat altijd klaar met een bouillonblokje voor de smaak. Dan is het goed te doen :)

Man op een hoge KH dag maak ik gewoon shakes met tot wel 100gr havermout + wat casseine poeder. Even mixen met wat en klaar. Werkt als een zonnetje op het werk. Even wennen aan de dikheid van die shake/smurrie maar erg effectief.

Ik schijt wel bakstenen trouwens op zulke dagen!

1 uur over een beetje rijst???

Doe er anders wat ketchup over, dat eet wat gemakkelijker

Ketchup is de beste uitvinding ooit jonge!

Heinzz rulessZz

OT: Komkommers erdoorheen gooien

Waarom zou 3 keer per dag havermout eenzijdige voeding zijn en 3 keer per dag rijst niet?
Of wissel het gewoon eens af.

200 gram (gekookt of ongekookt?) eet je inderdaad niet heel snel weg. Maar in half uurtje moet het toch makkelijk te doen zijn? Sambal of iets anders smaakvols helpt al een hoop.

Terug
Naar boven