AndroidHealthClinic

havermout ?

roshed123

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo,mijn vraag is eigenlijk waarvoor is het goed om havermout te eten
doet havermout je bijkomen of juist vermageren door dat het een gevuld gevoel geeft na het eten waardoor je geen honger gevoel hebt ? Ik zelf gebruik havermoutvlokken.

Gebruik de zoekfunctie. Damn, sommige personen zijn lui ...

Bijkomen en afvallen is resultaat van hoe veel je ergens van eet, niet van wat je eet.

• Topic Starter Topic Starter
Bijkomen en afvallen is resultaat van hoe veel je ergens van eet, niet van wat je eet.
Kunt u wat meer detail geven ? bijvoorbeeld wanneer je spinazie eet verspil je meer calorieën bij het verteren dan dat je binnen krijgt van de spinazie hierdoor val je af.Is dit ook bij Havermout ? is havermout voor wat mollige mensen om af te vallen ? is het genoeg om 60g havermout +250ml magere melk voor ontbijt te nemen ?

Spinazie eten om af te vallen, het moet niet gekker worden! :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

is havermout voor wat mollige mensen om af te vallen ? is het genoeg om 60g havermout +250ml magere melk voor ontbijt te nemen ?

Dus.

Kunt u wat meer detail geven ? bijvoorbeeld wanneer je spinazie eet verspil je meer calorieën bij het verteren dan dat je binnen krijgt van de spinazie hierdoor val je af.Is dit ook bij Havermout ? is havermout voor wat mollige mensen om af te vallen ? is het genoeg om 60g havermout +250ml magere melk voor ontbijt te nemen ?

sinds ik spinazie eet....

sta ik kurkdroog :D

havermout is goed omdat het erg complexe koolhydraten zijn en het dus langdurig energie geeft. Het is laag in zoutgehalte en hoog in andere mineralen.

Om af te vallen moet je zoals al eerder gezegd is gewoon minder eten dan je verbruikt. Of je dat nou met snoepjes of met havermout doet.. (zie sticky's)
(natuurlijk gaat het met de ene voeding iets makkelijker dan met de andere)

Terug
Naar boven