MuscleMeat

HB & SG go 5x5

ja, woensdag ga ik gewoon weer het schema volgen

• Topic Starter Topic Starter
Week 8 Dag 2

Squat
5 setjes van 5 reps van 85kg

Bench
1x5 88
1x3 88

BOR
5 setjes van 5 reps van 77.5kg.

Weighted Dips
10 x Bw +5
8 x Bw +5
6 x Bw +5

Schouder/borst en dan aan de voorkant van me schouder zeg maar voelt niet goed. Zaterdag bij me werk verrekt dus ik geef die liever even wat rust.

Week 8 dag 2

Deze training was zwaar kansloos, ik ga niet eens neerzetten wat ik heb gedaan... het leek wel alsof me spieren een dagje weg waren ofzo...

Week 8 Dag 2

Squat
5 setjes van 5 reps van 85kg

Bench
1x5 88
1x3 88

BOR
5 setjes van 5 reps van 77.5kg.

Weighted Dips
10 x Bw +5
8 x Bw +5
6 x Bw +5

Schouder/borst en dan aan de voorkant van me schouder zeg maar voelt niet goed. Zaterdag bij me werk verrekt dus ik geef die liever even wat rust.

hb je bent in dit log van t*ring noob gewichten naar super lekkere gewichten gegaan (op de squats na, die zijn van echt verschrikkelijk naar normaal gegaan) goed bezig:thumbup:

hb je bent in dit log van t*ring noob gewichten naar super lekkere gewichten gegaan (op de squats na, die zijn van echt verschrikkelijk naar normaal gegaan) goed bezig:thumbup:

Hahaha bedankt kerol:thumbs:
Squat is inderdaad nog steeds niet wat het zijn moet maar ik denk dat het wel moet gaan lukken als ik het voor de benen zo aan houd. Dus elke dag (3 dagen) 2.5 kilo erbij, wat denk jij?

Hahaha bedankt kerol:thumbs:
Squat is inderdaad nog steeds niet wat het zijn moet maar ik denk dat het wel moet gaan lukken als ik het voor de benen zo aan houd. Dus elke dag (3 dagen) 2.5 kilo erbij, wat denk jij?

geen idee, ik ben gezegend met vrij krachtige benen dus ik squatte de 1e keer dat ik probeerde al 90:p maar ik merk dat bij squatten je heel ver vooruit kan omdat je vaker in het begin niet echt je top haalt omdat je bang bent te failen, als je echter een spotter hebt die je vertrouwt en er gewoon schijt aan hebt kun je vaak meer dan je denkt

beetje jammer dat ik met die buffel train, mijn stats vallen in het niets... :( misschien wel leuk om te laten weten, ik begon op 73kg, weeg nu 80kg.

Week 8 Dag 3

Squat
5 setjes van 5 reps van 88kg

Overhead Press
5 setjes van 5 reps van 47.5kg.

Deadlift
1 setje van 5 reps van 135kg.

Chin Up
9 x Bw
7 x Bw
5 x Bw

beetje jammer dat ik met die buffel train, mijn stats vallen in het niets... :( misschien wel leuk om te laten weten, ik begon op 73kg, weeg nu 80kg.

**** die stats man, je hebt mooie gains in gewicht gemaakt!!! en sjah, 1 van de 2 moet nu eenmaal wat sterker zijn. zie het als een uitdaging om enigzins bij te blijven!

gewoon zo door blijven gaan tot de rek eruit is; dan wordt het tijd voor een andere manier van trainen ;)

Week 8 dag 3

Squat 5x5
88k

Overhead Press
2x5
20k
3x5
30k
( durfde nog niet full pull te gaan omdat ik nog steeds bang ben dat me schouder weer gek gaat doen... )

Deadlift 1x5
110k

Chin-Ups
8 (BW)
6 (BW)
6 (BW)

Damm gasten jullie gaan hard :thumbs:
En seba, het is altijd leuk als iemand je pusht omdat die net wat sterker is :P
Anyway keep it up guys ;)

Week 9 dag 1

Squat 5x5
90k

Bench Press 5x5
60k
60k
65k
68k
70k

Barbell Row 5x5

70k
60k
50k
50k
50k
( me onderrug stond zo strak als de snaar van een gitaar van m'n wedstrijd gister... )

Dips 3xF
10 ( BW )
6 ( BW )
8 ( BW )

Gadverdamme wat een lekkere training!

Week 9 Dag 1

Squat
5 setjes van 5 reps van 90kg

Bench
1x5 90
1x5 90

2 sets uit voorzorg.

BOR
5 setjes van 5 reps van 80kg.

Weighted Dips
10 x Bw +5
10 x Bw +5
10 x Bw +5

**** yeah lekker gedipt:D

Week 9 dag 1

Squat 5x5
90k

Bench Press 5x5
60k
60k
65k
68k
70k

Barbell Row 5x5

70k
60k
50k
50k
50k
( me onderrug stond zo strak als de snaar van een gitaar van m'n wedstrijd gister... )

Dips 3xF
10 ( BW )
6 ( BW )
8 ( BW )

Dat van je rug zat er aan te komen ouwe gek:P en je hebt de 70kg gebencht gratz!!

Laatst bewerkt:
nice bench HB89 ;)

Ik ga je log volgen :), succes nog

Gadverdamme wat een lekkere training!

Week 9 Dag 1

Squat
5 setjes van 5 reps van 90kg

Bench
1x5 90
1x5 90

2 sets uit voorzorg.

BOR
5 setjes van 5 reps van 80kg.

Weighted Dips
10 x Bw +5
10 x Bw +5
10 x Bw +5

**** yeah lekker gedipt:D

Lekker gedipt ouwe, volgende keer meer neem ik aan?

Week 9 dag 2

Squat 5x5
92.5k

Overhead Press 5x5
40k

Deadlift en Pull-Ups waren waardeloos...

Terug
Naar boven