XXL Nutrition

heb hulp nodig dringend van ervaren mensen

kdp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
63kg
wel ik zou grg beginnen trainen maar ding is ik weeg zeg maar 55 kilo tamelijk mager :s en ik zou dat willen doen trainen maar heb totaal geen ervaring mee kan iemand me helpen met schema voor 3keer in de week en hoe ik kan bij komen en welke oefeningen best zijn voor men bovenlijf te trainen

grt kdp

Moet je niet slapen, hehehe:D

Veel en goed eten en hard trainen.
Deadlift, squat, bankdrukken, mp en bor.
Stiky's lezen

• Topic Starter Topic Starter
nah ben wel moe maar wil niet slapen het intreseert me ^^ en waar vind ik die stickys ?

Moet je niet slapen, hehehe:D

Veel en goed eten en hard trainen.
Deadlift, squat, bankdrukken, mp en bor.
Stiky's lezen

Dit.

Ik zou beginnen met rippetoe, genoeg over te vinden en een goed beginners schema.

---------- Toegevoegd om 03:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:15 ----------

nah ben wel moe maar wil niet slapen het intreseert me ^^ en waar vind ik die stickys ?

Bovenin elk forum deel.

2j0fqmo.jpg

Als je nou gewoon de regels en informatie een beetje had gelezen wist je hoe en wat.

Laatst bewerkt:
Stiky's bij elke sectie bovenaan.

en vergeet niet dat het belangrijkste de voeding is, als ik jou stats zo zie moet je een bulk schema ontzettend hoog boven je onderhoud aannemen

ah ok bedankt want is allemaal nieuw want tis meer voor thus te doen iemand advies want bent beetje bang dat ze anders tg gaan lachen als ik naar sport centra ga om dat ik bij wijze van spreke bonenstaak ben

ah ok bedankt want is allemaal nieuw want tis meer voor thus te doen iemand advies want bent beetje bang dat ze anders tg gaan lachen als ik naar sport centra ga om dat ik bij wijze van spreke bonenstaak ben
maakt niet uit brah, daar zijn we hier voor.

En het grootste deel van de sportschool (inclusief instructeurs) weet niet waar ze mee bezig zijn ;)

90% van de mensen in de sportschool is een bonestaak:yarly:

ja maar tg zoek liever schema voor thuis dingen koop ik zelf want ken da ik zo binnen komen en dan bekijken ze u enz als iets nie gaat enz en hoe kak kik rap bij komen want gene zever ik eet alles en veel maar ik kom nix bij

ja maar tg zoek liever schema voor thuis dingen koop ik zelf want ken da ik zo binnen komen en dan bekijken ze u enz als iets nie gaat enz en hoe kak kik rap bij komen want gene zever ik eet alles en veel maar ik kom nix bij
je wilt dus een homegym? dat raad ik jou niet aan, los van het feit dat je niet weet hoe je alles moet doen is dat ontzettend duur

ah ok slecht plan dus :p

gewoon naar de sportschool gaan, stel dat het niets voor je is zit je met al die zooi in de garage, en niemand lacht je uit voor je gewicht..we zijn allemaal ooit 56 kg geweest. En als je goed je best doet ben je met de kerst 70 kg ;)

das wel waar je moet ergens beginnen maar als je al iets hebt is je zelfvertrouwen ook groter dan als je net begint he

das wel waar je moet ergens beginnen maar als je al iets hebt is je zelfvertrouwen ook groter dan als je net begint he
tja, het enige slappe advies dat ik kan geven is gewoon doen.

Begrijp wel dat het voor sommige mensen een drempel is, maar jij hebt nu nog een beeld dat er allemaal van die jay cutler types in de sportschool rondlopen. Dat is niet zo..Het gros is zoals jij net begonnen en heeft niets aan spiermassa, en het gros daarvan stopt binnen 5 weken. Daar kan jij je onderscheiden, door een goed voedingsschemaen hard te trainen zie je dat je binnen een paar maanden veel meer drukt dan in het begin.

Echte massa daar doe je helaas wel iets langer over

daar heb je gelijk ik ik denk dat het meestal vol brede kassen zit niet slecht bedoeld op jullie is positief dat ze breed zijn maar zo denk ik wel en das ook redne ik wil dat ook eigelijk ant ben daar tg jaloers op en wil dat ook dan is men zelf vertrouwen kweet nie hoe meer omhoog

daar heb je gelijk ik ik denk dat het meestal vol brede kassen zit niet slecht bedoeld op jullie is positief dat ze breed zijn maar zo denk ik wel en das ook redne ik wil dat ook eigelijk ant ben daar tg jaloers op en wil dat ook dan is men zelf vertrouwen kweet nie hoe meer omhoog
gast wij zijn dus echt niet breed :roflol:

bedoel nie super breed maar zo dat het goed opvalt snap je ?

---------- Toegevoegd om 03:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:38 ----------

als iemand ng advies heeft liefst thuis thuis :s laaat iets weten tot morgen

snap wel wat je bedoelt maar je moet nu niet denken dat hier wat noemenswaardigs achter de computer zit om jou te helpen.

Heb hier veel gelezen en kan zonder op te scheppen zeggen dat ik wel wat dingen weet als het gaat over spiermassa kweken (eten en oefeningen)
Heb het zelf nog lang niet maar zit op de goede weg :D

Cutten (het vet% naar beneden brengen) daar heb ik dan weer helemaal geen verstand van, Maar zo zijn we hier om elkaar te helpen ;)

Terug
Naar boven