- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squats of van een standing calf raise machine heb ik het ook wel eens

Ik heb inderdaag standing calve raises gedaan, geen squat... het doet geen pijn, en mijn schouders zijn wel in omvang toegenomen als je kijkt waar ik vandaan kwam...
Doodgeschrokken omdat ik geen zin in striae heb en zeker niet nu al omdat ik niet eens groot ben? Zo gek is dat toch niet mensen

Mwha, ik kan hem wel begrijpen, heb aardig wat striae gekregen op m'n triceps, biceps, en bij m'n oksels. Heb bij m'n linkeroksel 'n streep lopen van 2 cm dik en 7 cm lang. Maarja, je doet er niks aan.
Mwha, ik kan hem wel begrijpen, heb aardig wat striae gekregen op m'n triceps, biceps, en bij m'n oksels. Heb bij m'n linkeroksel 'n streep lopen van 2 cm dik en 7 cm lang. Maarja, je doet er niks aan.
Ik loop altijd rond met 'n front latspread, zie je hem ook vrij duidelijk.heb bij mn linkeroksel eentje van 11cm lang, mjah die valt niet echt op daar, tenzij je altijd met een left front biceps rondloopt