MuscleMeat

Heb ik striae? Doodgeschrokken

Van high bar squats waarschaanlijk, gaat weer weg. Dit is waar de barbell de naden van je t-shirt je schouder heeft ingebeukt.

Je hebt iets zwaars op je schouders laten rusten. Doet het pijn?

woow

Heb ik ook wel na de squats

oh noooooo je hebt een plekje na het trainen.

x-je!

Een ****ing "pijntje" :)

Hahaha jezus, heb dat altijd na trainen hahaha.

dat is wel de laatste plek waar je voor het eerst stiae gaat krijgen...

Haha

hams, glutes, biceps, triceps, bovenkant quads, delts. Daar heb ik mijn striae.

Hoe komt het dat je nu nog dit topic kan schrijven nadat je je ''doodschrok'' ?

en ja over gans me rug heb ik striae, beu gezicht leer je mee leven

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb inderdaag standing calve raises gedaan, geen squat... het doet geen pijn, en mijn schouders zijn wel in omvang toegenomen als je kijkt waar ik vandaan kwam...

Doodgeschrokken omdat ik geen zin in striae heb en zeker niet nu al omdat ik niet eens groot ben? Zo gek is dat toch niet mensen

Ik heb inderdaag standing calve raises gedaan, geen squat... het doet geen pijn, en mijn schouders zijn wel in omvang toegenomen als je kijkt waar ik vandaan kwam...

Doodgeschrokken omdat ik geen zin in striae heb en zeker niet nu al omdat ik niet eens groot ben? Zo gek is dat toch niet mensen

Stel je niet zo aan man.. "Geen zin in striae"

Stel je niet zo aan man.. "Geen zin in striae"
Mwha, ik kan hem wel begrijpen, heb aardig wat striae gekregen op m'n triceps, biceps, en bij m'n oksels. Heb bij m'n linkeroksel 'n streep lopen van 2 cm dik en 7 cm lang. Maarja, je doet er niks aan.

Mwha, ik kan hem wel begrijpen, heb aardig wat striae gekregen op m'n triceps, biceps, en bij m'n oksels. Heb bij m'n linkeroksel 'n streep lopen van 2 cm dik en 7 cm lang. Maarja, je doet er niks aan.

heb bij mn linkeroksel eentje van 11cm lang, mjah die valt niet echt op daar, tenzij je altijd met een left front biceps rondloopt

ik aan beide oksels meerdere strepen, en beide kanten ook 1 die helemaal van oksel tot 2 cm op mn borst loopt, boeiend ! ik ga er niet minder hard om trainen.

Stel je niet aan wat betreft striae, kans is groot dat dat nog komen gaat. En zulke plekken heb ik ook na standing calve raises, komt door de druk.

calf raises, niks aan het handje :P

Terug
Naar boven