- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
er is geen weg terug voor mij al die gasten die ik achter me aan zou krijgen en mijn keel willen dichtknijpen als ze zien dat ik klein ben geworden...

nee, nog nooit zelfs niet met de grootste blessures.
er is geen weg terug voor mij al die gasten die ik achter me aan zou krijgen en mijn keel willen dichtknijpen als ze zien dat ik klein ben geworden...

18 jaar, verloofd, 96kg bij 1.77m en 46cm armen, respect!
kreeg altijd dat gezeur aan me hoofd je bent te jong om zwaar te fitnesse enzo en dat het niet goed voor me zal zijn maar lette daar niet echt op en ging gewoon door en ik was in lengte eigenlijk al uitgegroeit op me 13e gelukig dus ik behield me kleine maar brede bouw. had echter wel een grote terugslag op mijn 15e omdat ik was aangereden door een auto waardoor mijn rechterknie erg beschadigd was en vol met botsplinters/geopereerd toen kon ik alleen zittende oeffeningen doen ik kon de eerste maanden amper normaal een stuk lopen en trainde vooral mijn torso/armen voor zowat een jaar..ik heb vooral nu echt een heel erg gespiert bovenlijf alleen ben wat minder tevreden over mijn benen omdat ik die eigenlijk pas echt weer voluit train sins anderhalf jaar. als ik dat eerder zou gedaan hebben zouden me knieeen mogelijk nog erger beschadigd zijn geraakt. *ben er ook rustig mee begonnen en niet gelijk met extreem veel gewicht*
Voor cardio doe ik voluit boksen op de bokzak tot ik zowat niet meer kan dus lekker doorrammen en snelheid behouden, hardlopen en op de hometrainer.. en ben 100% clean want ik wil puur natuur blijven! als ik mezelf later terug zie op de fotos hoe ik op mijn best was wil ik weten dat ik het zelf heb gedaan en niet door andere mideltjes.Bedankt, ik ben er eigenlijk mee begonnen omdat me broer het ook altijd deed en trainde af en toe al mee toen ik echt n kleintje was daarna dus op me 12e zelf aan de gang gegaan omdat ik liever met me lichaam bezig was dan rondhangen met vrienden ..kreeg steeds meer de smaak te pakken zal ik maar zeggenkreeg altijd dat gezeur aan me hoofd je bent te jong om zwaar te fitnesse enzo en dat het niet goed voor me zal zijn maar lette daar niet echt op en ging gewoon door en ik was in lengte eigenlijk al uitgegroeit op me 13e gelukig dus ik behield me kleine maar brede bouw. had echter wel een grote terugslag op mijn 15e omdat ik was aangereden door een auto waardoor mijn rechterknie erg beschadigd was en vol met botsplinters/geopereerd toen kon ik alleen zittende oeffeningen doen ik kon de eerste maanden amper normaal een stuk lopen en trainde vooral mijn torso/armen voor zowat een jaar..ik heb vooral nu echt een heel erg gespiert bovenlijf alleen ben wat minder tevreden over mijn benen omdat ik die eigenlijk pas echt weer voluit train sins anderhalf jaar. als ik dat eerder zou gedaan hebben zouden me knieeen mogelijk nog erger beschadigd zijn geraakt. *ben er ook rustig mee begonnen en niet gelijk met extreem veel gewicht*
maar ik zie het positief want ik heb iets om aan te werken en daarom is het ook mijn doel om vooral mijn benen nu wat steviger te maken.
toevallig weerhield het mijn broer het ervan om echt pro bodybuilder te worden alleen zijn knie was echt naar de kloten naardat hij een ongeluk met zijn bromer tegen een bus op zijn 19e..hij was toen echt ver en had er net als mij de bouw voor. maar ik ben zelf echt blij met de resultaten die ik nu boek. ben echt trots op mijn biceps en triceps.gelukig zijn bijde armen bijna gelijk aan omtrek alleen vind ik dat mijn aders op mijn linker arm iets duidelijker zijn dan aan mijn rechter arm maarja verschil is er altijd welVoor cardio doe ik voluit boksen op de bokzak tot ik zowat niet meer kan dus lekker doorrammen en snelheid behouden, hardlopen en op de hometrainer.. en ben 100% clean want ik wil puur natuur blijven! als ik mezelf later terug zie op de fotos hoe ik op mijn best was wil ik weten dat ik het zelf heb gedaan en niet door andere mideltjes.