AndroidHealthClinic

Peiling Heb je er ooit aan gedacht om te stoppen met bodybuilding?

Peiling Peiling Heb Je Er Ooit Aan Gedacht Om Te Stoppen Met Bodybuilding?

• Totaal stemmers
    212
Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas heb ik ooit eens moeten stoppen, maar dat was niet omdat ik dit wilde. Dus de gedachten is bij mij nog nooit opgekomen.

Vaak genoeg :) en ook daadwerkelijk maanden niet getraint.
Maar daarna gaat het weer kriebelen.. en tsja dan begin je weer

Stoppen nog nooit aan gedacht, wel al een paar maanden gewoon op onderhoud getraind

Mijn voeding uitrekenen is ook gedaan. Probeer zo gezond mogelijk te eten en mijn aantal eiwitten per dag te halen

Nee nooit, gestopt alleen door blessures en geplennte rust-stops

nee, nog nooit zelfs niet met de grootste blessures.
er is geen weg terug voor mij al die gasten die ik achter me aan zou krijgen en mijn keel willen dichtknijpen als ze zien dat ik klein ben geworden...

Ja.. niet volledig maar wel te minderen, ik trainde voorheen 4 tot 5 dagen intensief BB (5 tot 6 uur per week). Nu stap ik over naar 2 dagen full body. De overige dagen doe ik vechtsporten, zo'n 5 uur per week, plus 2 dagen fullbody 3 uur. (8 uur sport per week nu).

Soms gehad dat ik een weekje niet ben geweest.
Maar nog nooit gedacht om te stoppen nee.

Is denk ik een (gezonde) verslaving geworden. :D

Ja, maar dan wist ik van mezelf dat ik het toch niet deed. Ik had er de dag erop weer zin in dussss

ik denk regelmatig aan stoppen. KT is dan ook qua aanleg zeker niet mijn ding... aan de andere kant ben ik wel onwijs blij geen 50-60kg meer te wegen :D.

Zou niet meer lukken zonder , verslaving en ik denk niet dat ik er ooit nog van af geraak.

Mijn lijf is er ook voor gebouwd, het is dat of vet worden :P

NOOIT heb buiten vakantie dan ook nooit zo maar een week rust genomen

Een keer toen mijn verloofde me half jaartje geleden verliet..was even alles zat me leven en alles eromheen.. 4 dagen later was ik alweer druk bezig en nu fitness ik meer dan ooit want ik heb veel meer tijd en maar een motivatie ''dat is dat ik dit voor mijzelf doe en voor geen ander en dus ook laat ik het niet verpesten door een ander'' want ik weet als ik in de spiegel zal kijken en ik ben echt terug gevallen kwa spieren enzo zal ik echt depressief worden. dus ik heb mezelf beloofd door te blijven gaan zolang me lichaam het aankan.

Ik werk er al jaren naar om steeds verder te komen al heb weinig vrijetijd school/stage/bijbaantjes/fitnesse ..nou heb ik het geluk dat ik alles wat ik nodig heb in huis heb en niet naar de sportschool hoef. ik heb me eigen sporthuisje in de tuin waar ik de nodige uurtjes per dag in doorbreng wat me alles in totaal meer dan 5000 eurotjes heeft gekost. omdat ik nu alles kan doen wanneer ik maar wil heb ik er alleen maar meer en meer zin in gekregen. al zijn me € nu wel bijna allemaal op (o_o)

zal binekort trouwens wat fototjes op me profiel zetten. ben zo handig geweest over me usb kabel te rijden met me bureaustoel dus kan eventjes nog niets erop zetten krijg volgende week n nieuwe als het goed is <_<

18 jaar, verloofd, 96kg bij 1.77m en 46cm armen, respect!

18 jaar, verloofd, 96kg bij 1.77m en 46cm armen, respect!

Bedankt, ik ben er eigenlijk mee begonnen omdat me broer het ook altijd deed en trainde af en toe al mee toen ik echt n kleintje was daarna dus op me 12e zelf aan de gang gegaan omdat ik liever met me lichaam bezig was dan rondhangen met vrienden ..kreeg steeds meer de smaak te pakken zal ik maar zeggen:p kreeg altijd dat gezeur aan me hoofd je bent te jong om zwaar te fitnesse enzo en dat het niet goed voor me zal zijn maar lette daar niet echt op en ging gewoon door en ik was in lengte eigenlijk al uitgegroeit op me 13e gelukig dus ik behield me kleine maar brede bouw. had echter wel een grote terugslag op mijn 15e omdat ik was aangereden door een auto waardoor mijn rechterknie erg beschadigd was en vol met botsplinters/geopereerd toen kon ik alleen zittende oeffeningen doen ik kon de eerste maanden amper normaal een stuk lopen en trainde vooral mijn torso/armen voor zowat een jaar..ik heb vooral nu echt een heel erg gespiert bovenlijf alleen ben wat minder tevreden over mijn benen omdat ik die eigenlijk pas echt weer voluit train sins anderhalf jaar. als ik dat eerder zou gedaan hebben zouden me knieeen mogelijk nog erger beschadigd zijn geraakt. *ben er ook rustig mee begonnen en niet gelijk met extreem veel gewicht*
maar ik zie het positief want ik heb iets om aan te werken en daarom is het ook mijn doel om vooral mijn benen nu wat steviger te maken.
toevallig weerhield het mijn broer het ervan om echt pro bodybuilder te worden alleen zijn knie was echt naar de kloten naardat hij een ongeluk met zijn bromer tegen een bus op zijn 19e..hij was toen echt ver en had er net als mij de bouw voor. maar ik ben zelf echt blij met de resultaten die ik nu boek. ben echt trots op mijn biceps en triceps.gelukig zijn bijde armen bijna gelijk aan omtrek alleen vind ik dat mijn aders op mijn linker arm iets duidelijker zijn dan aan mijn rechter arm maarja verschil is er altijd wel:D Voor cardio doe ik voluit boksen op de bokzak tot ik zowat niet meer kan dus lekker doorrammen en snelheid behouden, hardlopen en op de hometrainer.. en ben 100% clean want ik wil puur natuur blijven! als ik mezelf later terug zie op de fotos hoe ik op mijn best was wil ik weten dat ik het zelf heb gedaan en niet door andere mideltjes.

nooit, maar ben ook pas 21, kom net kijken

Bedankt, ik ben er eigenlijk mee begonnen omdat me broer het ook altijd deed en trainde af en toe al mee toen ik echt n kleintje was daarna dus op me 12e zelf aan de gang gegaan omdat ik liever met me lichaam bezig was dan rondhangen met vrienden ..kreeg steeds meer de smaak te pakken zal ik maar zeggen:p kreeg altijd dat gezeur aan me hoofd je bent te jong om zwaar te fitnesse enzo en dat het niet goed voor me zal zijn maar lette daar niet echt op en ging gewoon door en ik was in lengte eigenlijk al uitgegroeit op me 13e gelukig dus ik behield me kleine maar brede bouw. had echter wel een grote terugslag op mijn 15e omdat ik was aangereden door een auto waardoor mijn rechterknie erg beschadigd was en vol met botsplinters/geopereerd toen kon ik alleen zittende oeffeningen doen ik kon de eerste maanden amper normaal een stuk lopen en trainde vooral mijn torso/armen voor zowat een jaar..ik heb vooral nu echt een heel erg gespiert bovenlijf alleen ben wat minder tevreden over mijn benen omdat ik die eigenlijk pas echt weer voluit train sins anderhalf jaar. als ik dat eerder zou gedaan hebben zouden me knieeen mogelijk nog erger beschadigd zijn geraakt. *ben er ook rustig mee begonnen en niet gelijk met extreem veel gewicht*
maar ik zie het positief want ik heb iets om aan te werken en daarom is het ook mijn doel om vooral mijn benen nu wat steviger te maken.
toevallig weerhield het mijn broer het ervan om echt pro bodybuilder te worden alleen zijn knie was echt naar de kloten naardat hij een ongeluk met zijn bromer tegen een bus op zijn 19e..hij was toen echt ver en had er net als mij de bouw voor. maar ik ben zelf echt blij met de resultaten die ik nu boek. ben echt trots op mijn biceps en triceps.gelukig zijn bijde armen bijna gelijk aan omtrek alleen vind ik dat mijn aders op mijn linker arm iets duidelijker zijn dan aan mijn rechter arm maarja verschil is er altijd wel:D Voor cardio doe ik voluit boksen op de bokzak tot ik zowat niet meer kan dus lekker doorrammen en snelheid behouden, hardlopen en op de hometrainer.. en ben 100% clean want ik wil puur natuur blijven! als ik mezelf later terug zie op de fotos hoe ik op mijn best was wil ik weten dat ik het zelf heb gedaan en niet door andere mideltjes.

fotos dan, 18 jaar en 46 armen bij een laag vet% ben benieuwd

Nooit echt gestopt, maar ik heb wel bar weinig gedaan de afgelopen weken.
Volgende week weer op vakantie...
Maar ik wil er wel weer tegenaan gaan!

Ben één keer echt 'gestopt'. Toen heb ik een jaar gekickbokst. En verder mn prioriteiten wel eens verlegd... Bijvoorbeeld een jaar lang alleen op kracht getraind, of eens gefocust op technische oefeningen zoals de C&J

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven