Fitness Seller

Peiling Heb je er ooit aan gedacht om te stoppen met bodybuilding?

Peiling Peiling Heb Je Er Ooit Aan Gedacht Om Te Stoppen Met Bodybuilding?

• Totaal stemmers
    212
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja , ik heb al meerdere malen gedacht hoe mijn leven en ik er zouden uitzien moest ik niet trainen. Stoppen zal ik niet snel doen.

denk er elke dag aan,heb al veel moeten op offeren voor bodybuilding en wil wat genieten van het leven,zit nu 3maand in marokko te reizen en niet te trainen,als ik terug ben zal ik al wel terug de drive hebben te herbeginnen.
ben al 8jaar niet meer op vakantie gegaan en nooit echt zolang gestopt met trainen

In al mijn jaren trainen, heb ik wel eens een dip gehad ja.

Bedenk soms wel eens hoegoe ik die tijd zal kunne gebruiken voor werken en andere hobby's. maar zover komt het nooit.

Het heeft zelfs al in men kop opgekomen moest ik men werk laten en iets anders zoeke hoe goed dat voor men trainingen zal zijn.
Maar dat zal echt nooit gebeuren.
Ik ben van baan gewisselt om het beter met mn schema's en rustiger te kunnen doen. Zo kan ik meer werken hou ik meer geld over voor eten enzo en kan ik dus beter trainen. Van productiemedewerker in de tuinbouw parttime naar taxichauffeur. Kan ik eten meenemen, helaas wel snachts vaak werken maar iig met mn studie te combineren.

Verder ja, ik denk ook na over stoppen soms, maar als ik in de spiegel kijk wil ik verder.

heb vaak genoeg dips gehad en ook best weleens gevoelens gehad om echt te stoppen... maar meestal na 1 of 2 weken toch gewoon weer begonnen omdat ik het teveel mistte. Ik heb vaak gewoon geen idee wat ik met de tijd moet doen die ik over heb als ik niet train.

Paar keer zeker als je thuis gedemotiveerd wordt door je ouders(gezin) :
Jij gaat toch niets opbrengen met dit,jij zal noot bb worden,het zijn varkens,al dat eten,ongezond,slecht leven,asociaal,later spijt,whey enz is gif stopt je groei,
toch veel dips gehad zovan:wat doe ik me aan dieet,hard traine,dedication,enz ik ga toch nooit pro bb worden dus wrm all this...mja

Toch heb ik wel de beste ouders:altijd kwark/tonijn/vlees/kip/..... thuis(soms wel eens ruzie maar gaat over)
En na zagen en te roepen mag ik whey+casein protein mee op reis nemen ik vertrek straks ,maandje naar marokko,ook 5* per week trainen ,eten blijft zelfde,niet van je gaat op reis met alles stoppen dieet,training enz...
Mijn vader is in mei gegaan met de auto en heeft een doos met 35 blikken tonijn+zakken pasta en rijst meegenomen:D,daar hebben ze alleen tonijn met olie en shit.....
Ben al 2 jaar niet gegaan ,ik woog toen 75 16% fzo,nu 90-91 12.5% huge verschil:D
daar ga ik weer van alles horen van familie hehe

Soms denk ik wel na of het niet leuker is om allround te zijn. Kracht/wat massa/snelheid/wendbaar.

Beetje zoals dit.

Om op dit soort manieren te trainen.

Aan gezien ik vroeger echt KK snel was op de 100 meter...
En nu loop ik echt beroerd.

http://www.youtube.com/watch?v=w4TbxS_CdWE

ben 5 a 6 jaar gestopt, kwakkelde nog een tijdje door 1 keer te komen en een maand niet, was het zo zat die hele sport, ik was er 24 uur per dag mee bezig...maar ja het bloed kriebelde weer en nu ben ik sinds een paar maanden gaan trainen en t*ring wat baal ik dat ik ooit was gestopt, want alles is zo loeizwaar nu :mad::)

Tot nu toe nog niet

Geen moment!

ben ik keer nadat ik was gaan samenwonen een jaar gestopt mar toen het uit was nog harder en extremer gaan trainen gevolg dat ik nu nog veel beter in shape sta als toen.
maar soms heb ik idd wel periodes dat ik er even genoeg van heb van al die jaren dieten en uren in de gym.
ik wil volgende maand een maand op vakantie naar verschillende plaatsten hetgeen het moeilijk maakt om supplementen mee te nemen of te kunnen trainen dus dat maakt me op dit ogenblik wel wat ongerust om een tijd niet te kunnen trainen.

Ja meer dan één keer.

1. Waarom maak ik me druk over het eten.
2. Waarom maak ik me druk over de tijdstippen waneer ik ''het'' of ''iets'' eet.
3. Waarom zou ik 4-5x per week 1-1,5 uur lang het maximale van me lichaam willen vragen? maw; waarom zou ik me gewrichten onnodig snel laten slijten?

Telkens komt er dan één zin in me op; verslaving aan de sport. Eens ermee begonnen, je komt er nooit meer vanaf.

Zo lang ik niet ben waar ik wil zijn stop ik niet.
...lange weg te gaan...

Nog niet aan gedacht.

Soms wil ik er een weekje mee kappen gewoon ff rust, uiteindelijk ga ik diezelfde dag nog naar de gym:roflol:

Ja meerdere keren gedaan ook, langst was 4 jaar niks doen. Maar het ijzer blijft roepen.

nee nog nooit!!!!! en dat zal voorlopig ook niet gaan gebeuren!

Volledig stoppen niet, maar wel om te minderen. Volledig stoppen gaat in de komende 50 jaar niet gebeuren, behalve moest ik gezondheidsproblemen hebben.

Neen, op mijn 70ste heb ik nog steeds een 6pack etc.

mja toch getwijfeld waarom doe ik het, stoppen zie ik me niet doen is de enige sport die ik graag doe, en wil niet meer skinny zijn, momenteel wel even paar weken een pauze ingelast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven