XXL Nutrition

Stelling Heb jij een baard?

Meer onder mn kin dan ergens anders maar na een week word er toch wel gezeurd dat ik het moet scheren

Nee is zwerver../. tenzij goed verzorgd

Ja, meestal uit luiheid. Ik heb erg veel haargroei voor mijn leeftijd, als ik me 4 dagen niet scheer heb ik al een baard staan. Als ik echt geen zin heb om te scheren dan scheer ik alleen m'n snor.

Ik laat het meestal een weekje staan, dan wordt het te lang en begin ik er uit te zien als een zwerver. Denk dat ik ook maar is een tondeuse er voor ga kopen, ipv dat trim ding op mn scheerapparaat. Snor scheer ik wel altijd, staat me niet.

Elke reden om een baard te hebben of na te streven is inherent verbonden met een bewust gekozen afstand tot de vrouw in het algemeen. De verschijning ervan op je kin is immers een visuele distractie welke niet wenselijk is als je als man een zo kort mogelijke weg wenst zonder hobbels richting haar gleuf.

Elke reden om een baard te hebben of na te streven is inherent verbonden met een bewust gekozen afstand tot de vrouw in het algemeen. De verschijning ervan op je kin is immers een visuele distractie welke niet wenselijk is als je als man een zo kort mogelijke weg wenst zonder hobbels richting haar gleuf.

Voor veel mannen zal de baard mits goed onderhouden de weg helpen gladstrijken naar de vrouwelijke genitaliën

Deze mannen kunnen de deugden der baarddragers beter uit de doeken doen dan ik.

http://www.youtube.com/watch?v=jxoNe-5D_M4

Laatst bewerkt:
Heb vandaag eentje van een week of drie afgeschoren op aandringen van mn vriendin .

Nee gladscheren natuurlijk, ziet er kansloos uit. Vooral bij van die jonge gastjes van 18+ ofzo met complete baard :roflol:

Btw dit is toch geen stelling?

ik zag een tijdje terug zon student type in de supermarkt met halflanghaar zo naar achteren en die had een dikke lange snor, kmoest meteen lachen, zag er niet uit. wou zeker intellectueel over komen.

Ik heb vaak een ongeschoren kop, maar geen Bin Laden baard.
Heb gewoon geen zin om iedere dag te scheren, dus laat het meestal een paar dagen staan al vorens ik mn kapmes erover haal.

Lekkere stoppels van max 6 mm lang is meestal wat ik laat groeien, daarna trim ik het weer naar 1 of 2 mm

Voor veel mannen zal de baard mits goed onderhouden de weg helpen gladstrijken naar de vrouwelijke genitaliën

Deze mannen kunnen de deugden der baarddragers beter uit de doeken doen dan ik.

http://www.youtube.com/watch?v=jxoNe-5D_M4

Dude, dit geloof je toch zelf niet hoop ik.
1973 by the way...:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

de weekbaard, een aanrader voor de echte city-guerrillero's onder ons !!!

32zj47l.jpg

Eerder een echte afknapper.
Er zit trouwens een stukje ei en een paar broodkruimels in.

Terug
Naar boven