Fitness Seller

Stelling Heb jij een baard?

Nee, scheer het altijd. Meestal elke dag, soms 1 dag niet als ik echt geen zin heb. Ik heb van mezelf donkerblond haar, dan krijg je dus zo'n half lichte baard, vind ik geen gezicht.

Als je een baard neemt moet je het wel goed doen, wat stoppels hier en daar noem ik geen baard.

Nee, scheer het altijd. Meestal elke dag, soms 1 dag niet als ik echt geen zin heb. Ik heb van mezelf donkerblond haar, dan krijg je dus zo'n half lichte baard, vind ik geen gezicht.

Als je een baard neemt moet je het wel goed doen, wat stoppels hier en daar noem ik geen baard.

Dat heb ik dus ook, iedere dag scheren is dan ook het devies.

Korten met de tondeuse. Scheer dan mijn hals wel met een mesje.
Paar dagen laten staan zo en dan opnieuw. Soms tussendoor wel effe mijn hals met een mesje glad houden. Ziet er anders gewoon niet zo chill uit.

Meeste mensen vinden het volgens mij wel OK

©markhispania3 productions ©

joranremo3.png

kletsnatte poepscheet

Heeft er iemand ook ervaring met baard trimmers?

Sinds kort een ringbaardje de meningen daarover zijn verdeeld

I like it smooth :-)

de weekbaard, een aanrader voor de echte city-guerrillero's onder ons !!!

32zj47l.jpg

Heb precies zo'n baard als deze na een week (alleen in m'n nek nog iets meer en kaken dan weer net iets minder). Vind het wel stoer staan eig, voor wat dat woord ook moge betekenen. Alleen jammer dat het door dit warme weer zoveel pukkels veroorzaakt.

Wat voor tondeuses hebben jullie trouwens? Ik wil er ook één aanschaffen, beetje in de prijsklasse €40 - 70.

Laatst bewerkt:
groeit nog niet genoeg bij mij, alleen op me kin, snor, tussen mond en kin, en bakkebaarden beetje.
word eens tijd voor wat haar op die kaken onderhand

Moet toegeven dat ik het bij sommigen wel mooi vind staan *kijkt naar silentio's foto*
Je moet er gewoon het hoofd voor hebben :-)

Terug
Naar boven