XXL Nutrition

Stelling Heb jij een baard?

Ik heb een baard tussen me bilspleet

I got the brown belt in karate , between my ass!

Ik had een baard , afgeschoreng :D

Ik heb geen waardige baard!
En braak ervan, zou het wel graag hebben, wat bakkebaarden.
Heb er wel op m'n kin redelijk, maar niet echt vol genoeg om te laten staan.

Groeitips? (en nu zullen ze gaan komen haha)

de weekbaard, een aanrader voor de echte city-guerrillero's onder ons !!!

32zj47l.jpg

haha same here, minus de oorbel dan :roflol:

Scheer het altijd aan het begin van de week vanwege mijn werk, en tegen het eind van de week kan het nog nét, en dan het weekend gewoon lekekr laten groeien en maandag weer scheren.

ik scheer meestal 2 x per week dus heb een aardige rauwe look meestal. In het verleden wel lang gelopen met een kleine sik, een lijnbaardje etc.

Heb al een tijdje af en toe een ringbaardje, maar zou nu ook graag zo'n dun lijnbaardje willen. Zeg maar vanaf de kin (kaaklijn) aansluitend op de bakkebaarden.

Het lukt me alleen echt niet met het scheermes, of het is totaal niet recht zowel de bovenkant als de onderkant van de lijn. Iemand tips? :o

Ik heb een netjes bijgewerkte stoppelbaard. Meestal is hij rond de milimeter lang. Ongeveer net zo lang als mijn hoofdhaar dus.

een baard doet niemand kwaad!

Wat boeit mij de omgeving nou? Heb soms wel een baard van meer dan een week, daarna vind ik het irritant worden en dan scheer ik me.

Dit.

Liefst heb ik gewoon gladgeschoren maar ben tegenwoordig te lui om me elke dag te scheren.

Ik heb een baard van ongeveer een halve cm. Dus een soort 3 weken baard ofzo. Ik hou em altijd bij met een baardtrimmer. Gaat lekker snel en geen gezeik met mesjes enzo. En als je baard een keer een week niet trimt valt het nog niet zo heel erg op. Mijn vriendin vindt het mooi en nadat ik een baard heb laten groeien is mijn broertje me ook gaan na-apen. Sommige mensen vinden het niks, sommigen wel. Ik wil niet terug naar een blotebillengezicht.

Nee :)

Nee.Baarden zijn voor luie f**gots.

ik scheer me altijd glad. mijn baard groeit f*cking hard maar is niet vol genoeg:(

Heb me net nog geschoren, vind een baard maar niets.

heb wel een baard tussen me billen, telt dat ook?

ring baardje, met een kaal hoofd.

mn omgeving noemt me dan derek vinyard

Terug
Naar boven