Fitness Seller

Heb jij een baard?

Heb jij een baard

  • Ik ben een man, dus JA

  • Ik ben een man maar mag van m'n vrouw/vriendin/moeder geen baard laten groeien, dus NEE :(

  • NIX18, dus NEE

  • Ik ben een vrouw, dus NEE

  • Ik ben een vrouw maar geef geen antwoord!


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Aangezien ik geen haar meer boven op mijn hoofd heb laat ik mijn baard maar staan ;)
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Volgens mij is baardhaar anabool want sinds ik mijn baard laat groeien zijn al mijn lift vooruit gegaan!!!!!
 
Al heel wat jaren weer inmiddels. Nog voor die hipsters ermee kwamen aanzetten.
 
Helaas kan ik nog geen goede baard laten groeien dus haal het er altijd van af.

Liever een babyface dan wangetjes vol dons. hoop wel ooit een goede baard te kunnen groeien
 
Baard is allenmaar kut groetjes
 
Al heel wat jaren weer inmiddels. Nog voor die hipsters ermee kwamen aanzetten.

Volgens mij heb ik mede door jouw toedoen mijn baard in de tijd laten staan.
 
Volgens mij heb ik mede door jouw toedoen mijn baard in de tijd laten staan.
Hehe. Je bent zeker niet de enige. Heb al vaak gehad dat mensen het ook zijn gaan proberen (collega's die nooit een baard hadden totdat ik daar kwam werken), maar het zijn er verdomd weinig die het ook echt volhouden. Daarnaast staat het ook niet bij elk type gezicht.

Het grappige is wel dat de meeste mannen het schitterend vinden, maar de vrouwen het meestal maar niks vinden. Mijn vriendin is één van de weinigen die het mooi vind. Zelfs bij een concert van amon amarth onlangs nog 2 kerels gehad die complimenten kwamen geven. Dan sta je notabene nog bij een metalconcert ook, waar er nog wel meer met baarden rondlopen.

Gelukkig zit ik in de IT, dus beroepsmatig kom ik er ook goed mee weg. Heb er nog nooit last van gehad.
 
Het grappige is wel dat de meeste mannen het schitterend vinden, maar de vrouwen het meestal maar niks vinden.

De meeste vrouwen gaan ervan uit dat de baard heel ruw is en 'steekt', eenmaal ik ze erin laat voelen zeggen ze dan, mmm, zo zacht, dat had ik niet verwacht :D
 
Hehe. Je bent zeker niet de enige. Heb al vaak gehad dat mensen het ook zijn gaan proberen (collega's die nooit een baard hadden totdat ik daar kwam werken), maar het zijn er verdomd weinig die het ook echt volhouden. Daarnaast staat het ook niet bij elk type gezicht.

Het grappige is wel dat de meeste mannen het schitterend vinden, maar de vrouwen het meestal maar niks vinden. Mijn vriendin is één van de weinigen die het mooi vind. Zelfs bij een concert van amon amarth onlangs nog 2 kerels gehad die complimenten kwamen geven. Dan sta je notabene nog bij een metalconcert ook, waar er nog wel meer met baarden rondlopen.

Gelukkig zit ik in de IT, dus beroepsmatig kom ik er ook goed mee weg. Heb er nog nooit last van gehad.
Dit behoeft pics!
 
Ja, ik heb haar op mijn snoetje.
 
Ik heb ontzettend baardgroei, maar ik haat het,
ik wil geen vieze baard !!
 
Back
Naar boven