Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1e keer gehaald, makkelijk. Had net een dag van tevoren pas geleerd.
Had een meid bij mij zitten die was er al voor de 17de keer... en weer niet gehaald.
Dat wijf(een ongelofelijke dikke) was megazenuwachtig en begon keihard te ademen tijdens de test. Leuk als je zo iemand voor je hebt zitten...
) 

Wat noem jij mij allochtoon vriend, wil je achmed in je bek ofzo?haha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie)
Joranr = the bottom of the food chain
OT: praktijk auto 1ste keer, theorie 3 keer
praktijk vrachtwagen 1ste keer, theorie 1ste keer
praktijk bromfiets nooit gedaan, theorie bromfiets 3 keer geprobeerd en nooit doorgeraakt en dus maar opgegeven en zonder rondgereden![]()

wacht maar ik ben wegh en kom terug als ik een beest ben!omdat je ecto bent
+ je gedrag lijkt op dat van sniperX.
Misschien kan je vriendjes met hem worden.
succes ermee!
shit man ik ben ge-E-ownedhaha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie)
OT: praktijk auto 1ste keer, theorie 3 keer
praktijk vrachtwagen 1ste keer, theorie 1ste keer
praktijk bromfiets nooit gedaan, theorie bromfiets 3 keer geprobeerd en nooit doorgeraakt en dus maar opgegeven en zonder rondgereden![]()

wacht maar ik ben wegh en kom terug als ik een beest ben!
nee maar als ik dus iemand vind van rond de 14 jaar die irritant is en ecto dan is hij de nieuwe sniper x?
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------
shit man ik ben ge-E-owned
en als ik the bottom of the food chain was at ik geen vlees....
en nu weer naar je mams!haha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie)
Je bent 15 jaar ouder en scheelt 5kilo met hem. Ik zou maar een wat minder grote mond hebben.
die is niet thuis

hij gaat naar de h**ren, hij is manhaha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie)
Je bent 15 jaar ouder en scheelt 5kilo met hem. Ik zou maar een wat minder grote mond hebben.
een echte man kan chicks playen en hoeft niet te betalen omdat geen een chick met m wil
nee hoor ze zit hier gewoon in de tuin
thx manhaha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie)
een echte man kan chicks playen en hoeft niet te betalen omdat geen een chick met m wil
zegt een kind van 14je hebt nog veel te leren boy
![]()
of moet ik zeggen player hahahaha
nee alleen als ik 21 ben hoop ik dat degene waarmee ik naar ben ga niet alleen h**ren zijneen echte man kan chicks playen en hoeft niet te betalen omdat geen een chick met m wil
zegt een kind van 14je hebt nog veel te leren boy
![]()
of moet ik zeggen player hahahaha
Dan ben je geen echte juicemonkeynee alleen als ik 21 ben hoop ik dat degene waarmee ik naar ben ga niet alleen h**ren zijn