Fitness Seller

Heb jij je auto praktijk in 1 x gehaald?

Peiling Peiling Nou?

• Ja, in 1 keer!

Stemmen: 88 54,3%
  • Nee, in 2 keer

Stemmen: 19 11,7%
  • Nee, in 3 keer

Stemmen: 10 6,2%
  • Nee, in meerdere keren (zet in je post)

Stemmen: 9 5,6%
  • Ik ben joranr

Stemmen: 36 22,2%

• Totaal stemmers
    162
1e keer gehaald, makkelijk. Had net een dag van tevoren pas geleerd.
Had een meid bij mij zitten die was er al voor de 17de keer... en weer niet gehaald. :D
Dat wijf(een ongelofelijke dikke) was megazenuwachtig en begon keihard te ademen tijdens de test. Leuk als je zo iemand voor je hebt zitten...

1e keer gehaald, makkelijk. Had net een dag van tevoren pas geleerd.
Had een meid bij mij zitten die was er al voor de 17de keer... en weer niet gehaald. :D
Dat wijf(een ongelofelijke dikke) was megazenuwachtig en begon keihard te ademen tijdens de test. Leuk als je zo iemand voor je hebt zitten...

Ey schele, het gaat om praktijk!

haha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie :p)

Joranr = the bottom of the food chain :D

OT: praktijk auto 1ste keer, theorie 3 keer
praktijk vrachtwagen 1ste keer, theorie 1ste keer
praktijk bromfiets nooit gedaan, theorie bromfiets 3 keer geprobeerd en nooit doorgeraakt en dus maar opgegeven en zonder rondgereden :D:o

haha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie :p)

praktijk bromfiets nooit gedaan, theorie bromfiets 3 keer geprobeerd en nooit doorgeraakt en dus maar opgegeven en zonder rondgereden :D:o
Wat noem jij mij allochtoon vriend, wil je achmed in je bek ofzo?

ik was trouwens voor theorie 2e keer geslaagd (eigenlijk 3e maar 2e keer was ik niet heen gegaan dus die telt niet )
en praktijk na 7x maar kwam omdat ik paar keer zelfde examinator had die mij gespot had bij zn favo h**r :(

Theorie en praktijk allebei de eerste keer.

Gewoon rustig aan rijden, en laten zien dat jij het voertuig onder controle hebt ;)

omdat je ecto bent
+ je gedrag lijkt op dat van sniperX.

Misschien kan je vriendjes met hem worden.

succes ermee!
wacht maar ik ben wegh en kom terug als ik een beest ben!
nee maar als ik dus iemand vind van rond de 14 jaar die irritant is en ecto dan is hij de nieuwe sniper x?

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

shit man ik ben ge-E-owned :(

en als ik the bottom of the food chain was at ik geen vlees....

wacht maar ik ben wegh en kom terug als ik een beest ben!
nee maar als ik dus iemand vind van rond de 14 jaar die irritant is en ecto dan is hij de nieuwe sniper x?

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

shit man ik ben ge-E-owned :(

en als ik the bottom of the food chain was at ik geen vlees....

Kijk jij snapt em :) en nu weer naar je mams!

Ja in een keer motor + auto...
en mijn step ook in een keer...........

Yep, maar dat kwam meer omdat ik kan likken als Lassie.

Morgen heb ik de tussentijdse toets :)

iemand nog tips?

hij gaat naar de h**ren, hij is man
een echte man kan chicks playen en hoeft niet te betalen omdat geen een chick met m wil
nee hoor ze zit hier gewoon in de tuin ;)

Je bent 15 jaar ouder en scheelt 5kilo met hem. Ik zou maar een wat minder grote mond hebben.
thx man

Theorie in één keer, praktijk in twee keer :(.

een echte man kan chicks playen en hoeft niet te betalen omdat geen een chick met m wil

nee hoor ze zit hier gewoon in de tuin ;)

zegt een kind van 14 :roflol: je hebt nog veel te leren boy :roflol:
of moet ik zeggen player hahahaha
nee alleen als ik 21 ben hoop ik dat degene waarmee ik naar ben ga niet alleen h**ren zijn

Terug
Naar boven