XXL Nutrition

Heb jij je auto praktijk in 1 x gehaald?

Peiling Peiling Nou?

• Ja, in 1 keer!

Stemmen: 88 54,3%
  • Nee, in 2 keer

Stemmen: 19 11,7%
  • Nee, in 3 keer

Stemmen: 10 6,2%
  • Nee, in meerdere keren (zet in je post)

Stemmen: 9 5,6%
  • Ik ben joranr

Stemmen: 36 22,2%

• Totaal stemmers
    162
In 1keer, 2weekse snelcursus.

in 1 keer

4e keer geslaagd.

1ste keer: stik nerveus. Mijn rijinstructeur kon niet meerijden, dus die had een oud-instructeur gevraagd mee te rijden voor feedback. Kregen ze daar onenigheid over met gevolg dat de examinator niet te genieten was en dus....gezakt.

2e keer: Ik zat bij een goed aangeschreven rijschool, maar op de een of andere manier had ik toch gelest bij een instructeur die zijn papieren niet scheen te hebben. Kwamen ze heel fijn voor mijn examen achter. Gevolg was dat er ik de autosleutels kreeg van de rijschool bij het CBR. Dat is al raar. Ik leste ook nog eens in verschillende auto's, dus stonden twee wagens naast elkaar en de examinator vroeg welke auto ik moest hebben, zei dat ik het niet wist en dat ik wel zou kijken aan de hand van de sleutel hè. Wat moest ik anders? Enfin, weer een geirriteerde examinator. Ik had goed gereden, maar toch gezakt.

3e keer: zelfde examinator als de 1ste keer. Bleek gewoon een l*l van een vent, want netjes gereden, maar weer gezakt.

4e keer: eindelijk geslaagd.

Jep en theorie ook met 1 fout :P

dude als je gewoon alle 10 die proefexamens uit je hoofd kan van die cd van vekabest MOET je gewoon slagen

Ja maar ik doe CBR vekabest is heel anders en dat hielp echt niet de 1e 2e en 3e keer. De oefenexamens van CBR waar je per stuk voor moet betalen vindt ik het beste. Ik ben de 4e keer geslaagd :) joepie.

Het merendeel stemt dus weer in 1 keer :roflol:
Maak dat de kat wijs :D
Ik heb er 3 keer over gedaan, 2de keer onterecht gezakt, maar goed, dat maakt nu ook niet meer uit.

Ja, in 1 keer. Ik had echt de meeste makkelijke examinator van allemaal. Moest een hellingproef doen op een "helling". Als ik m'n rem los liet bewoog de auto amper. Straatje keren op een weg waar dat niet eens nodig is, de weg was zo breed dat ik gewoon in één keer via een halve cirkel kon keren :D Praktijkexamen duurde ook maar 25 minuten ongeveer, 10 minuten snelweg gereden om 13:30u, dus er was bijna niemand op de weg.

Anders had ik het waarschijnlijk ook wel gehaald, maakte geen fouten meer bij het lessen, maar dit ging wel heel makkelijk.

Ik heb komende vrijdag rijexamen. Heb een tussentijdse toets gedaan en vrijstelling gekregen voor de bijzondere manoeuvres, hoef dus alleen nog maar een rondje te rijden. Hopen dat het lukt :)

Gelukt in 1e keer, had van de zenuwen wel een domme fout gemaakt. Met achteruit rijden door zo'n 'straat' van paaltjes/kegeltjes te snel gedraaid op het einde en een kegeltje geraakt :D Maar dat hebben ze door de vingers gezien
De test op de weg ging foutloos

Het merendeel stemt dus weer in 1 keer :roflol:
Maak dat de kat wijs :D
Ik heb er 3 keer over gedaan, 2de keer onterecht gezakt, maar goed, dat maakt nu ook niet meer uit.

Zou goed kunnen. Je moet ook gewoon geluk hebben. Sommige examinators zijn soepel en de ander laat je zakken op 1 kijkfoutje..

Ik deed rijexamen in Assen en er was geen kip op de weg :roflol:
makkelijk kun je het niet maken

Laatst bewerkt:
Gelukkig de eerst keer gehaalt, net als mijn theorie. Wel episch want op mijn TTT (tussen tijdse toets) faalde ik gigantisch hard :D

Geluksvogel! Ik moest op vrijdagmiddag door de binnenstad van Utrecht :(

Een vriend van me had ook tijdens z'n examen dat er weinig mensen op de weg waren, hij had dus geen fouten maar die vrouw van het cbr liet hem zakken omdat er weinig mensen op de weg waren en het dus te makkelijk was :thumbdown:

Een vriend van me had ook tijdens z'n examen dat er weinig mensen op de weg waren, hij had dus geen fouten maar die vrouw van het cbr liet hem zakken omdat er weinig mensen op de weg waren en het dus te makkelijk was :thumbdown:

Vrouwenlogica. ??? Iemand laten zakken op een factor waarop hij zelf geen invloed heeft. Kan me bijna niet voorstellen dat hij niet door een 'normale' reden is gezakt.

Zelf theorie en praktijk in één keer gehaald. Wel vijf fouten bij theorie. :rolleyes:
Tijdens praktijk kwam een fietser van rechts op een gelijkwaardig kruispunt. Even extra gas gegeven om er voorlangs te gaan. Examinator zei dat het kantje boord was. Er zaten natuurlijk nog wel méters tussen maar als die fietser iets dichterbij was geweest was ik waarschijnlijk gezakt, kon net. :)

Terug
Naar boven