- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik zal de volgende keer een kaarsje voor je branden.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal de volgende keer een kaarsje voor je branden.![]()

Een vriend van me had ook tijdens z'n examen dat er weinig mensen op de weg waren, hij had dus geen fouten maar die vrouw van het cbr liet hem zakken omdat er weinig mensen op de weg waren en het dus te makkelijk was![]()
Een vriend van me had ook tijdens z'n examen dat er weinig mensen op de weg waren, hij had dus geen fouten maar die vrouw van het cbr liet hem zakken omdat er weinig mensen op de weg waren en het dus te makkelijk was![]()

Vrouwenlogica.Iemand laten zakken op een factor waarop hij zelf geen invloed heeft. Kan me bijna niet voorstellen dat hij niet door een 'normale' reden is gezakt.
Zelf theorie en praktijk in één keer gehaald. Wel vijf fouten bij theorie.
Tijdens praktijk kwam een fietser van rechts op een gelijkwaardig kruispunt. Even extra gas gegeven om er voorlangs te gaan. Examinator zei dat het kantje boord was. Er zaten natuurlijk nog wel méters tussen maar als die fietser iets dichterbij was geweest was ik waarschijnlijk gezakt, kon net.![]()
Daar zou ik serieus bezwaar tegen indienen. Volgens mij is dat niet toegestaan.
Heb gestemd op de optie 'nee, in meerdere keren', maar eigenlijk moet het zijn 'nee, meerdere keren geprobeerd en uiteindelijk maar gestopt'.![]()

Hij lult uit zijn nek neem ik aan.. zoiets kan gewoon niet. Als dat letterlijk zo is gegaan zou ik er werk van maken. Hij heeft zijn geld toch wel teruggekregen dan?

Jah ik had kennenlijk last van faalangst ofzo, want ik heb er maar liefst 9 keer over gedaan. 8 keer gezakt dus... Had ook vanalles geprobeerd met pilletjes en homeopathie etc maar bleef maar zakken. Gelukkig zei mijn examinator op het laatst "ik denk niet dat na 8 keer zakken je rijsT nog zal veranderen, dus je bent nu dan maar geslaagd."
Maar ik kan wel zeggen dat ik nog nooit een boete heb gehad of schade gemaakt heb. Heb mijn rijbewijs nu inmiddels alweer 5 jaar.