Fitness Seller

Heb jij je auto praktijk in 1 x gehaald?

Peiling Peiling Nou?

• Ja, in 1 keer!

Stemmen: 88 54,3%
  • Nee, in 2 keer

Stemmen: 19 11,7%
  • Nee, in 3 keer

Stemmen: 10 6,2%
  • Nee, in meerdere keren (zet in je post)

Stemmen: 9 5,6%
  • Ik ben joranr

Stemmen: 36 22,2%

• Totaal stemmers
    162
Een vriend van me had ook tijdens z'n examen dat er weinig mensen op de weg waren, hij had dus geen fouten maar die vrouw van het cbr liet hem zakken omdat er weinig mensen op de weg waren en het dus te makkelijk was :thumbdown:

Daar zou ik serieus bezwaar tegen indienen. Volgens mij is dat niet toegestaan.

Heb gestemd op de optie 'nee, in meerdere keren', maar eigenlijk moet het zijn 'nee, meerdere keren geprobeerd en uiteindelijk maar gestopt'. :o

Een vriend van me had ook tijdens z'n examen dat er weinig mensen op de weg waren, hij had dus geen fouten maar die vrouw van het cbr liet hem zakken omdat er weinig mensen op de weg waren en het dus te makkelijk was :thumbdown:

mijn broer stond vrijwel heel zijn examen aan te schuiven in de file, en was er wel door :D

Vrouwenlogica. ??? Iemand laten zakken op een factor waarop hij zelf geen invloed heeft. Kan me bijna niet voorstellen dat hij niet door een 'normale' reden is gezakt.

Zelf theorie en praktijk in één keer gehaald. Wel vijf fouten bij theorie. :rolleyes:
Tijdens praktijk kwam een fietser van rechts op een gelijkwaardig kruispunt. Even extra gas gegeven om er voorlangs te gaan. Examinator zei dat het kantje boord was. Er zaten natuurlijk nog wel méters tussen maar als die fietser iets dichterbij was geweest was ik waarschijnlijk gezakt, kon net. :)

Daar zou ik serieus bezwaar tegen indienen. Volgens mij is dat niet toegestaan.

Naja als ik zie ik dat andere in het topic ookal genaaid zijn..
Maar lijkt me wel zwaar k*t om niet in 1x te slagen, kost vet veel geld.

Laatst bewerkt:

Hij lult uit zijn nek neem ik aan.. zoiets kan gewoon niet. Als dat letterlijk zo is gegaan zou ik er werk van maken. Hij heeft zijn geld toch wel teruggekregen dan?

Praktijk één keer , theorie twee :)

in inne kere gesloagd mun jong

in 1 x..had de examinatrice versierd en nog 1 date mee gehad om het niet nep over te laten komen.

Meerdere keren...

Bij mijn tweede poging reed ik volgens mijn examinatrice te voorzichtig!! volgens haar had ik in een bepaalde situatie een fietser moeten inhalen. Die situatie was echter een onoverzichtelijke bocht en in mijn theorie had ik geleerd dat dat juist gevaarlijk was.

Nadat ik te horen had gekregen dat dat de reden was dat ik gezakt was en ze niet naar mijn argumentatie wilde luisteren heb ik haar ten overstaande van alle andere examinatoren de huid vol gescholden... met als gevolg dat ik de volgende 2 pogingen ook ben gezakt. Poging 3mocht ik na 15 minuten al terug rijden en kreeg ik te horen dat ik gezakt was want ik reed te aggresief (duidelijk een verwijzing naar mijn scheldpartij) en bij poging 4 was ik gezakt want ik had niet voldoende afstand gehouden, hij kon mij alleen niet uitleggen welke situatie dat dus was geweest.

Uiteindelijk examen aangevraagd bij een andere instantie.. 20 minuten gereden en mocht terug keren.. de betreffende examinator kon niet begrijpen dat ik mijn rijbewijs nog niet had. geslaagd dus. Al met al heeft het me een bak vol met geld gekost!!

De 1e keer was ik trouwens terecht gezakt... mss had ik die ambulance met zwaailichten en sirene voorrang moeten geven :P

joranremo3.png

Jah ik had kennenlijk last van faalangst ofzo, want ik heb er maar liefst 9 keer over gedaan. 8 keer gezakt dus... Had ook vanalles geprobeerd met pilletjes en homeopathie etc maar bleef maar zakken. Gelukkig zei mijn examinator op het laatst "ik denk niet dat na 8 keer zakken je rijsT nog zal veranderen, dus je bent nu dan maar geslaagd."

Maar ik kan wel zeggen dat ik nog nooit een boete heb gehad of schade gemaakt heb. Heb mijn rijbewijs nu inmiddels alweer 5 jaar.

Interessant dat het percentage in 1 x geslaagden hier duidelijk boven het landelijk gemiddelde ligt... :D

Eerste keer was ik naar mijn gevoel en naar die van de instructeur geslaagd. Echter dacht de examinator er anders over.
2e keer was ik volgens mijn gevoel en die van de instructeur gezakt, maar ook daar dacht de examinator anders over en toen ben ik wel geslaagd.

Die eerste had z'n quotum gewoon nog niet gehaald en die 2e wel.

Jah ik had kennenlijk last van faalangst ofzo, want ik heb er maar liefst 9 keer over gedaan. 8 keer gezakt dus... Had ook vanalles geprobeerd met pilletjes en homeopathie etc maar bleef maar zakken. Gelukkig zei mijn examinator op het laatst "ik denk niet dat na 8 keer zakken je rijsT nog zal veranderen, dus je bent nu dan maar geslaagd."

Maar ik kan wel zeggen dat ik nog nooit een boete heb gehad of schade gemaakt heb. Heb mijn rijbewijs nu inmiddels alweer 5 jaar.

Dat vind ik eigenlijk een beetje een rare reden, "het is de negende keer, dus ja, je bent maar geslaagd". Faalangst of niet, je bent niet voor niets acht keer gezakt, lijkt mij... Ik ben zelf ook vijf keer gezakt, maar dat was niet zonder reden. Ik zou het onverantwoord vinden als de examinator zou hebben gezegd "het is al de vijfde keer, dus ach ja, je bent geslaagd" want ik was er duidelijk nog niet klaar voor.

Maar goed, je rijdt nu al vijf jaar dus je zal ook wel een hoop in de praktijk hebben geleerd... en daar leer je vaak toch het meeste van.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven