- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
gelukkig niet![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gelukkig niet![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]haha joranr owned door een allochtoon (no offence AL, jij bent een van de goeie)
Joranr = the bottom of the food chain
Je bent 15 jaar ouder en scheelt 5kilo met hem. Ik zou maar een wat minder grote mond hebben.
Je bent 15 jaar ouder en scheelt 5kilo met hem. Ik zou maar een wat minder grote mond hebben.
.
Aan inzicht heb je niks als een ander in het verkeer een fout maakt...Ja, zowel auto als motor in 1x. Is gewoon een kwestie van inzicht.

Aan inzicht heb je niks als een ander in het verkeer een fout maakt...
kan je nog zakken , heb dat zo vaak gehoord![]()
Never.
Ik heb motor en auto in een keer gehaald wat lul jij nou weer stomHaha, het standaard smoesje voor mensen die zijn gezakt. Vind het altijd zo grappig als mensen met dergelijke verhaaltjes komen... Hetzelfde met blijven zitten of je tentamen niet halen om de een of andere rede haalt iedereen het net op 1 of 2 tiende punt niet![]()
Daarnaast maken fouten van andere weggebruikers echt helemaal niets uit, het gaat erom hoe JIJ op hun fouten reageert. Die reactie laat zien of je capabel genoeg bent om in een auto te zitten of niet. De rijinstructeur heeft vaak al snel door of iemand dit is, of iemand het weginzicht en bijbehorende rijgedrag bezit of niet... 'Ik ben gezakt omdat die en die en zus en zo....Never.
Ik heb mijn rijbewijs de tweede keer gehaald. Eerste keer gewoon nog niet goed genoeg![]()

Ik heb motor en auto in een keer gehaald wat lul jij nou weer stom![]()
Ja, de eerste keer. (en dan te bedenken dat ik ook nog onder invloed van speed was!)
meen je nietWat noem jij mij allochtoon vriend, wil je achmed in je bek ofzo?
ik was trouwens voor theorie 2e keer geslaagd (eigenlijk 3e maar 2e keer was ik niet heen gegaan dus die telt niet )
en praktijk na 7x maar kwam omdat ik paar keer zelfde examinator had die mij gespot had bij zn favo h**r![]()

hehe ik ook.
en nog bijna gezakt voor me teorie voor de 3e x

Wat noem jij mij allochtoon vriend, wil je achmed in je bek ofzo?
ik was trouwens voor theorie 2e keer geslaagd (eigenlijk 3e maar 2e keer was ik niet heen gegaan dus die telt niet )
en praktijk na 7x maar kwam omdat ik paar keer zelfde examinator had die mij gespot had bij zn favo h**r![]()