XXL Nutrition

Heb jij je auto praktijk in 1 x gehaald?

Peiling Peiling Nou?

• Ja, in 1 keer!

Stemmen: 88 54,3%
  • Nee, in 2 keer

Stemmen: 19 11,7%
  • Nee, in 3 keer

Stemmen: 10 6,2%
  • Nee, in meerdere keren (zet in je post)

Stemmen: 9 5,6%
  • Ik ben joranr

Stemmen: 36 22,2%

• Totaal stemmers
    162
Praktijk wel , theorie niet :)

Ik moet nog, denk deze maand.

Je bent 15 jaar ouder en scheelt 5kilo met hem. Ik zou maar een wat minder grote mond hebben.

Geen zorgen man, die stats zijn nog van de tijd dat ik die foto's bij mijn profiel geplaatst heb. We zijn intussen al een jaartje verder :D.

Je hebt je goeie daad vandaag weer gedaan, dus vannacht weer gerust slaapie doen :p

Ja, zowel auto als motor in 1x. Is gewoon een kwestie van inzicht.

Aan inzicht heb je niks als een ander in het verkeer een fout maakt...
kan je nog zakken , heb dat zo vaak gehoord :o

Haha, het standaard smoesje voor mensen die zijn gezakt. Vind het altijd zo grappig als mensen met dergelijke verhaaltjes komen... Hetzelfde met blijven zitten of je tentamen niet halen om de een of andere rede haalt iedereen het net op 1 of 2 tiende punt niet :p

Daarnaast maken fouten van andere weggebruikers echt helemaal niets uit, het gaat erom hoe JIJ op hun fouten reageert. Die reactie laat zien of je capabel genoeg bent om in een auto te zitten of niet. De rijinstructeur heeft vaak al snel door of iemand dit is, of iemand het weginzicht en bijbehorende rijgedrag bezit of niet... 'Ik ben gezakt omdat die en die en zus en zo....:rolleyes: Never.

Ik heb mijn rijbewijs de tweede keer gehaald. Eerste keer gewoon nog niet goed genoeg ;)

auto en moto-praktijk in 1 keer gehaald!!

In 1x, zonder fouten. En nu rij ik eigenlijk nooit meer, lol.

Haha, het standaard smoesje voor mensen die zijn gezakt. Vind het altijd zo grappig als mensen met dergelijke verhaaltjes komen... Hetzelfde met blijven zitten of je tentamen niet halen om de een of andere rede haalt iedereen het net op 1 of 2 tiende punt niet :p

Daarnaast maken fouten van andere weggebruikers echt helemaal niets uit, het gaat erom hoe JIJ op hun fouten reageert. Die reactie laat zien of je capabel genoeg bent om in een auto te zitten of niet. De rijinstructeur heeft vaak al snel door of iemand dit is, of iemand het weginzicht en bijbehorende rijgedrag bezit of niet... 'Ik ben gezakt omdat die en die en zus en zo....:rolleyes: Never.

Ik heb mijn rijbewijs de tweede keer gehaald. Eerste keer gewoon nog niet goed genoeg ;)
Ik heb motor en auto in een keer gehaald wat lul jij nou weer stom ???

• Topic Starter Topic Starter
Ja, de eerste keer. (en dan te bedenken dat ik ook nog onder invloed van speed was! :D)

:eek: meen je niet

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Wat noem jij mij allochtoon vriend, wil je achmed in je bek ofzo?

ik was trouwens voor theorie 2e keer geslaagd (eigenlijk 3e maar 2e keer was ik niet heen gegaan dus die telt niet )
en praktijk na 7x maar kwam omdat ik paar keer zelfde examinator had die mij gespot had bij zn favo h**r :(

:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

hehe ik ook.

en nog bijna gezakt voor me teorie voor de 3e x

:fuu:

ja ik had ook verwacht dat ik gezakt was voor mijn theorie, door dat gevaarherkenning. maar toen bleek dat je daar 13 van de 25 fout mee mocht hebben :eek:

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Wat noem jij mij allochtoon vriend, wil je achmed in je bek ofzo?

ik was trouwens voor theorie 2e keer geslaagd (eigenlijk 3e maar 2e keer was ik niet heen gegaan dus die telt niet )
en praktijk na 7x maar kwam omdat ik paar keer zelfde examinator had die mij gespot had bij zn favo h**r :(

:roflol:

In twee keer.
Die vrachtwagen ging niet opzij toen ik hem sneed om in te voegen..... :D

Ik ben bloedserieus. Al moet je natuurlijk niet denken dat ik meerdere nachten wakker was toen ik het examen aflegde. In die tijd gebruikte ik het nog wel vaker en toen kwam ik er achter dat het lessen eigenlijk zéér goed ging onder invloed, en zodoende heb ik het examen ook maar onder invloed afgelegd. (in het begin ben je daardoor juist een stuk oplettender)

Kaas is groen kom er maar in, 3x nu al?

In 4 keer, maar moest er normaal al de 2de keer door zijn. 2de keer waren m'n ruiten bedwelmd door de regen waardoor ik bijna een fietser had omgereden (die dan nog niet eens voorrang had) en 3de keer had ik m'n gordel vergeten aan te doen na het parkeren. :rolleyes:

ja, natuurlijk.

Terug
Naar boven