MuscleMeat

Hebben jullie dit ook weleens gehad?

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2003
Berichten
8.315
Waardering
0
Toen ik vorige week aan het squaten was kreeg in een spontane erectie :o. Echt een enorme als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien kwam het door de vrouwelijke spotter die achter me stond met haar cupje C in mijn rug porrend??? Anyway, voor ik het wist spotte ze mijn erectie inplaats van mij, niet te klagen hoor maar waar moest ik nu heen met die kilogrammen die in mijn nek lagen?
 
LMAO. Hoofdpijn, duizeligheid, sterretjes, tunnelvisie en kotsen heb ik al. Een knalharde erectie ontbreekt nog op mijn lijstje van ‘onverwachte gebeurtenissen bij de benentraining’ :D
 
eduardjanssen zei:
Toen ik vorige week aan het squaten was kreeg in een spontane erectie :o. Echt een enorme als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien kwam het door de vrouwelijke spotter die achter me stond met haar cupje C in mijn rug porrend??? Anyway, voor ik het wist spotte ze mijn erectie inplaats van mij, niet te klagen hoor maar waar moest ik nu heen met die kilogrammen die in mijn nek lagen?

Heb jij mss een concentratieprobleem? :rolleyes: Nooit ofte nimmer laat ik mij afleiden door vrouwen hoewel er bloedgeile wijven rondlopen in m'n homegym. En bij het squatten moet je gewoon geconcentreert blijven.
 
gebruik je misschien yombine of NO ?
 
Ghehe, bloed naar de verkeerde spier.... :p
 
Hij zal toch niet zo lang zijn dat ie meesquat? ???
 
of zit je gewoon lekker aan de test
 
Studies have shown that exercises that build the quadriceps (the large muscles on the front of the thigh) increase blood flow to the penis by more than 21 percent within a mere half-a-minute. This tremendous increase in the blood supplied to the penis is equal to a coïtusual rocket-launching

http://www.arginineresearch.com/L-Arginine.htm
 
heb t zo'n 1x per week.. erg frustrerend..
 
The rebel zei:
Heb jij mss een concentratieprobleem? :rolleyes: Nooit ofte nimmer laat ik mij afleiden door vrouwen hoewel er bloedgeile wijven rondlopen in m'n homegym. En bij het squatten moet je gewoon geconcentreert blijven.

Dat is wat anders als dat een vrouw je omhelst met zo'n typische vrouwengeur en in je nek hijgt en roept 'kom op, nog 1 rep - omhoog!' terwijl ze je liezen vastpakt. Als je dan geen paal krijgt, loop je waarschijnlijk ook in een rok.
Of werd je door een dikke bouwvakster gespot eduard?
 
nog geen last van gehad.. miss nu wel nu ik dit weet :)
 
hehe, nog geen last van gehad nee :D
 
Nee, omgekeerd wel, moet je ff MonsterGirl spotten bij de squat .... bloed geil wordt je ervan :D
 
Stiekem vind je het wel geil als iemand je rug dekt of niet:P
 
Is natuurlijk niet echt hardcore he je eigen laten afleiden door een ho..
 
MonsterStrength zei:
Nee, omgekeerd wel, moet je ff MonsterGirl spotten bij de squat .... bloed geil wordt je ervan :D


kan zij dan nog wel door de knieen :D


ach door je dikke pens zal ze er toch niets van voelen, :P
 
Hahahahahaha. :D


Ik heb ook nog nooit tijdens het trainen een harde gehad....gelukkig maar.
 
Een stijve tijdens het trainen wil nog wel eens voorkomen... maar tijdens squaten ofzo concentreer ik me echt even zodat ik er 100 % bij ben.
 
Back
Naar boven