Fitness Seller

hebben jullie nou ook altijd zoveel pech bij aspireren

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik ben nu bezig met een cut kuurtje en het gaat allemaal lekker.

Ik moet om de dag prikken, het liefst prik in mijn billen, nou vanavond was het helemaal raak 3 injecties aan één kan vol bloed met aspireren, dus in allebei de billen geprobeerd 3 keer te prikken ( 6 injecties naar de klote)

Hebben jullie hier nou ook last? af en toe word ik hier echt gek van....... vorige week had ik ook nog zo lekker Tren hoest gratis erbij......

Wat is nou weer aspireren?

Aspireren is het iets terugtrekken van je drukgedeelte van je spuit zeg maar om te kijken of je in een ader zit.

topicstarter waarom neem je geen andere injectiespot dan?

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Aspireren is het iets terugtrekken van je drukgedeelte van je spuit zeg maar om te kijken of je in een ader zit.

topicstarter waarom neem je geen andere injectiespot dan?

Ik doe al winstrol in mijn schouder dat gaat ook goed, Test Prop/tren/mast (5ml) in je benen is bij mij niet echt lekker, daarom doe ik het in mijn billen.

ccnp zei:
Ik ben nu bezig met een cut kuurtje en het gaat allemaal lekker.

Ik moet om de dag prikken, het liefst prik in mijn billen, nou vanavond was het helemaal raak 3 injecties aan één kan vol bloed met aspireren, dus in allebei de billen geprobeerd 3 keer te prikken ( 6 injecties naar de klote)

Hebben jullie hier nou ook last? af en toe word ik hier echt gek van....... vorige week had ik ook nog zo lekker trenbolone hoest gratis erbij......

Nee nog nooit last van gehad. Ook niet wanneer ik de spuit bij een ander zet!!!

jp79 zei:
Nee nog nooit last van gehad. Ook niet wanneer ik de spuit bij een ander zet!!!

zozo, kan me haast niet voorstellen, het zal wel zo zijn dat bij iedereen de aderen in de billen anders lopen...... want ik heb echt vaak pech en ik weet zeker dat ik in de juiste gedeelte prik

zou hem gewoon in je been zetten heb je echt het meeste controle over je injectie

Wat voor naald gebruik je vaak zit je dan niet diep genoeg.

ccnp zei:
zozo, kan me haast niet voorstellen, het zal wel zo zijn dat bij iedereen de aderen in de billen anders lopen...... want ik heb echt vaak pech en ik weet zeker dat ik in de juiste gedeelte prik

Ja lieg er niet om... Nog nooit last van gehad!!! Of ik heb veel geluk of jij hebt veel pech... Prik trouwens over de hele bil niet alleen recht bovenin...

Laatst bewerkt:
2x in een zenuw in mijn schouder,denk drie keer is scheepsrecht......ja inderdaad spuit vol bloed bijasperatie+trenhoest.Mijn dag konnie meer stuk:grumble:

Meestal wel ja.
Probeer je bovenbeen eens een keer...met een 0,7*32
Heb er al behoorlijk wat spuiten gezet.
Tot nu toe maar 2 keer mis gegaan.

Ik zit te denken om de volgende keer 0.5x16mm in mijn bovenbenen te zetten

Heb het 2x gehad dat ik in een adertje zat. :)

Na denk 300+ keer prikken (doe veel bij anderen )
Heb ik het pas 2x gehad.

Toevallig bij m'n voorlaatste inject, maar gelukkig eenmalig.

Ben al een paar keer onpasselijk geworden na injectie..druk op mijn longen, smerige smaak in me mond, hoesten en extreem bloeddoorlopen ogen..

Wie mooi wil zijn...;)

Ik weet soms nogeneens of ik aspireer, in die klote houding probeer je de zuiger wel terug te trekken maar je weet soms niet of er beweging inzit.. dan ga je al snel over tot de injectie.

Terug
Naar boven