- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is veels te kort je moet wél diep genoeg injecteren bro houd t lekker bij 0,6 x 30 dan zit je goed 16 mm zit je nog maar net in je spier is na mijn inziens niet diep genoeg!ccnp zei:Ik zit te denken om de volgende keer 0.5x16mm in mijn bovenbenen te zetten
idd 0,6x25 is mooi voor in het been .maartenonnink zei:daar gaat bij mij die olie heel moeilijk doorheen, zou eerder 0,6x25 gebruiken dat gaat precies goed bij mij.
Rob G zei:Wil je nu zeggen dat je 6x achter elkaar bloed in je spuit had bij het aspireren?![]()

0.8 anders auwccnp zei:gewoon 8mm x 40 mm, moet toch goed zijn voor je billen
Idd als die er op de juiste plaats inzit dan moet je mooi in het midden van de spier zitten. Natuurlijk zitten er dieper ook wel wat bloedvaten. Probeer anders de richting van de naald anders te zetten, of idd een andere plaats. De ene heeft er blijkbaar meer last van dan de andere.Glenn GX zei:Tja, beetje in ader gespoten dan. Zeer vervelend (zeker het verhaal van Ikke20)