Fitness Seller

hebben jullie nou ook altijd zoveel pech bij aspireren

die ene 0.1mm maakt ook nie zoveel uit...

altijd last van mijn nierstreek / onderrug na het prikken...

ccnp zei:
Ik zit te denken om de volgende keer 0.5x16mm in mijn bovenbenen te zetten
is veels te kort je moet wél diep genoeg injecteren bro houd t lekker bij 0,6 x 30 dan zit je goed 16 mm zit je nog maar net in je spier is na mijn inziens niet diep genoeg!

maartenonnink zei:
daar gaat bij mij die olie heel moeilijk doorheen, zou eerder 0,6x25 gebruiken dat gaat precies goed bij mij.
idd 0,6x25 is mooi voor in het been .
ik heb het heel vaak bij een maat van mij gehad in de billen met 0,8 x40 als je dan even een kortere naald neemt 0,6x30 dan is het goed dan krijg je nooit bloed, en met die langere k*t dingen wel heel vaak

Wil je nu zeggen dat je 6x achter elkaar bloed in je spuit had bij het aspireren? :eek:

Ik heb een nevenwerking die ik nog nooit elders gehoord heb. Misschien nog iemand die dit meegemaakt heeft: Bij boldone: tijdens injekteren plots moeten hoesten en dit tijdens het injekteren, houdt aan gedurende het hele proces, dus tss de 3 en de 5 minuten hoesten, naald eruit en over. Dit 2 maal voorgehad, hevige hoest. En nee ligt niet aan placebo nevenwerking ofzo...

Tja, beetje in ader gespoten dan. Zeer vervelend (zeker het verhaal van Ikke20)

ccnp zei:
gewoon 8mm x 40 mm, moet toch goed zijn voor je billen
0.8 anders auw :D Idd als die er op de juiste plaats inzit dan moet je mooi in het midden van de spier zitten. Natuurlijk zitten er dieper ook wel wat bloedvaten. Probeer anders de richting van de naald anders te zetten, of idd een andere plaats. De ene heeft er blijkbaar meer last van dan de andere.

Glenn GX zei:
Tja, beetje in ader gespoten dan. Zeer vervelend (zeker het verhaal van Ikke20)

Had nochtans goed geaspireerd maar lijkt me idd het meest waarschijnlijke. Ik heb indertijd gehoord van longembolie, dat je bloedbaan verstopt geraakt en dat dit zo op je longen inspeelt. Kan dit zijn wat er gebeurd is of zijn er andere mogelijkheden?

0.8 vr het been??

doe gewoon 0,6

ook nooit gehad bloed in syringe...

Je zal wel veel zinderende adertjes hebben CCNP! :p

Viooral het vrijwel dagelijks injecteren brengt je huidstructuur in een bepaalde stress die ervor zorgt dat het weefsel steeds meer protesteert.
Bij mij is dat zover gegaan dat ik na ontelbare dagelijkse injects in mijn tri's amper meer kan injecteren op die pekken want er komt geheid een plas bloed mee naar buiten.

Ik zou het dagelijkse injecteren in de volgende kuur proberen te minimaliseren.

Hoe dieper hoe beter....ik zet in mn benen nu alleen nog met 0,6mmx30mm en druk de spuit er nog iets dieper in....heb nergens geen last meer van.

Komt bijna niet voor dat je in een bloedbaan zit.

Terug
Naar boven