XXL Nutrition

Hebben jullie tips ?

Bezoekers in dit topic

Sterke Roy

Novice
Lid geworden
5 mrt 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
66kg
Hallo, mijn naam is Roy en ik fitness nou al bijna anderhalf jaar samen met een vriend. Na een jaar gewoon te hebben gefitnist zijn we onderzoek gaan doen in schema's, voeding en supplementen. Mijn maat is supplementen gaan gebruiken, ik heb hier na veel informatie en onderzoek gaan behoefte aan. Waar ik wel steeds vaker naar opzoek ben is betere, meer voeding. Dit is wat is gemiddeld per dag eet. : 1 kom havermout of 2 broodjes, naar school mee : 8 broodjes. 's Avonds bijna 2 borden vol eten, dit is meestal groeten met aardappels of pasta's. In het weekend is het vaak pannenkoeken, pizza, patat of hartige taart. Als tussendoortje pak koekjes. Ik ben nu dus opzoek naar goede snacks en voeding wat ik extra kan eten. Ik las dat pinda's ongezouten, tonijn in blik magere yoghurt/kwark goed kunnen zijn. Ik zelf train droog, heb een lage vet percentage, ongeveer 5%. Dit meete een apparaat bij de fitnesscentra. Gegroet Roy 18 jaar:)
 
Voordat je nu begint bent doortrainen, kloppen je stats? dan moet je echt niet gaan droogtrainen. eerst massa bouwen en een goed voedingsschema (laten) maken. (ook in het weekend ;))
 
Niemand in onze familie is dik, ik denk dat dat komt door onze spijsvertering, ongeacht hoeveel we ook eten.
 
Niet gaan cutten, met deze stats, dan blijft er niks van je over. Lekker gaan bulken, goed eten, veel eten, goed trainen, en over een paar maanden nog eens kijken.
En ik weet 99% zeker dat dat apparaat in je sportschool niet betrouwbaar is. Was het elektrisch?
 
Waar wil je naartoe 1.90 en 50kg?? Dan ben je ondervoed man..
Zou er maar een epic bulk tegenaan gooien!
 
Laten we er maar vanuit gaan dat dat apparaat niet nauwkeurig was. Droog ben ik zo wie zo. Dat zegt iedereen tegen me.
 
Pics? Ben wel benieuwd hoe droog dat is. En hoeveel massa je nu hebt (of niet).
 
1. Nee, je hebt geen 5% lichaamsvet. Hoogstwaarschijnlijk meer (tenzij je anorexia hebt gehad).
Vetpercentage wordt zo goed als altijd overschat.
Zie bijvoorbeeld dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=4X2DFfaTvjI
Alberto Nunez, in contest prep, die met een Dexa Scan z'n lichaamsvet laat meten (op 6 procent ofzo).

2. Ik zou een lean-bulk adviseren. 250 tot 500 kcal boven onderhoud eten, goed gebalanceerd voedingsschema, training focussen op de compound oefeningen, consistent zijn, doorzetten en geduld hebben
 
1. Nee, je hebt geen 5% lichaamsvet. Hoogstwaarschijnlijk meer (tenzij je anorexia hebt gehad).
Vetpercentage wordt zo goed als altijd overschat.
Zie bijvoorbeeld dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=4X2DFfaTvjI
Alberto Nunez, in contest prep, die met een Dexa Scan z'n lichaamsvet laat meten (op 6 procent ofzo).

2. Ik zou een lean-bulk adviseren. 250 tot 500 kcal boven onderhoud eten, goed gebalanceerd voedingsschema, training focussen op de compound oefeningen, consistent zijn, doorzetten en geduld hebben

Alst goed is lig ik volgende week onder een dexa :D Ben benieuwd
 
Back
Naar boven