XXL Nutrition

Heeft iemand enig idee waar Berry DeMey tegenwoordig is en wat hij doet?

mikesenior

Novice
Waardering
0
Een vriend van mij stuurde me deze foto en ik was erg blij om een Nederlander te zien op de Mr.Olympia, omdat het altijd een amerikaans( en duits)feestje lijkt.
Dit is op de 1985 Olympia.
Heeft iemand een idee wat hij tegenwoodig doet en waar hij uithangt?
Je zou toch denken dat iemand die zo'n prestatie heeft neer gezet meer credit verdient?
Maar goed ik was toen nog niet eens geboren dus ik weet totaal; niet wat er toen aan de hand was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie foto..weet niet waar hij zich mee bezig houd..heb wel eens gehoord dat hij ed van amsterdam in zn begin jaren wel eens heeft begeleid..

ik meen dat hij niets meer met bodybuilding te maken wil hebben. Jammer want hij zag er iig super uit.

heb begrepen dat i behoorlijk is afgezakt op de sociale ladder. Had jaren gelden een shop is over de kop, is toen naar de USA gegaan.

Heb begrepen dat er daar allerlij coke problemen waren...

hardgainers zei:
heb begrepen dat i behoorlijk is afgezakt op de sociale ladder. Had jaren gelden een shop is over de kop, is toen naar de USA gegaan.

Heb begrepen dat er daar allerlij coke problemen waren...

haha heb begrepen.............

Nee hoor..Gaat goed met hem..is mijn oude buurman, maar we zijn allebei verhuisd..hij woont nu nog een paar km bij me vandaan..doet niks meer met BB'en hoor..wilt ook niet mee naar wedstrijden enzo..maar is nog best wel stevig..kuiten van dik 50 cm denk ik..ik schat hem nu zo een 90-95 kilo..

Hij is nu free lance fotograaf en huisvader...

grtjes Rico

maar hij traint nog wel?

Gelukkig maar. Wel zonde dat ie niet meer zo met de sport bezig is.

Ja is toch een bepaald hoofdstuk dat je op een gegeven moment achter je laat bro..

ja hoor hij traint nog wel..beetje cardio zegt ie..maar hij trekt ook nog wel aan dat ijzer hoor...

grt

prachtig lichaam zeg!! Iemand meer foto's?

foutje

Laatst bewerkt:
Foto ziet er goed uit...

the flexing dutchman :D mooie fysiek!

mooie foto's! top fysiek

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
haha heb begrepen.............

Nee hoor..Gaat goed met hem..is mijn oude buurman, maar we zijn allebei verhuisd..hij woont nu nog een paar km bij me vandaan..doet niks meer met BB'en hoor..wilt ook niet mee naar wedstrijden enzo..maar is nog best wel stevig..kuiten van dik 50 cm denk ik..ik schat hem nu zo een 90-95 kilo..

Hij is nu free lance fotograaf en huisvader...

grtjes Rico
He bedankt man!!!! dat is echt cool, ik heb overal op internet naar hem gezocht omdat ik toch wel had verwacht dat hij nog actief zou zijn omdat hij toch #3 (en winaar in zijn gewichts klasse) is geworden op de Mr.Olympia.
Enig idee waarom hij niet er niets mee te maken wil hebben?

Oh ja rtodeep bedankt voor de link, vond deze foto nog, erg cool!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mikesenior zei:
He bedankt man!!!! dat is echt cool, ik heb overal op internet naar hem gezocht omdat ik toch wel had verwacht dat hij nog actief zou zijn omdat hij toch #3 (en winaar in zijn gewichts klasse) is geworden op de Mr.Olympia.
Enig idee waarom hij niet er niets mee te maken wil hebben?

Oh ja rtodeep bedankt voor de link, vond deze foto nog, erg cool!!!!

BDeMey0022.jpg

dat probleem had k net dus ook:mad:

Misschien het wereldje gewoon zat. De Mey en anderen gingen begin jaren 90 naar een andere bond toe, toen dat flopte moesten ze weer terug naar Weider en consorten. Dat de Mey dan ook nog eens een pec afscheurde heeft denk ik ook zijn carierre einde versneld.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Misschien het wereldje gewoon zat. De Mey en anderen gingen begin jaren 90 naar een andere bond toe, toen dat flopte moesten ze weer terug naar Weider en consorten. Dat de Mey dan ook nog eens een pec afscheurde heeft denk ik ook zijn carierre einde versneld.
O dat wist ik niet, een nieuwe bond? hoe hete die bond en waarom is die geflopt?
Dat moet trouwens niet leuk geweest zijn om een andere bond te kiezen en dan terug moeten naar weider, ik bedoel is toch een soort van schande, toch?

mikesenior zei:
O dat wist ik niet, een nieuwe bond? hoe hete die bond en waarom is die geflopt?
Dat moet trouwens niet leuk geweest zijn om een andere bond te kiezen en dan terug moeten naar weider, ik bedoel is toch een soort van schande, toch?

Volgens mij was dat de WBF,eigenaar Vince McMahon.
World Bodybuilding Federation.
Hij wou verderuitbreiden dan alleen maar met zijn WWF, world wrestling federation.
Hij heeft het ook geprobeerd in de football gebeuren, de XFL, maar dan flopte ook.
Hij focused nu zich alleen maar op zijn wrestling gebeuren,daar verdient hij goud mee, want hij is een Self-Made Biljonair...

Ik had nog nooit van die gast gehoord. Ziet er wel super uit.

Terug
Naar boven