Fitness Seller

Heeft iemand enig idee waar Berry DeMey tegenwoordig is en wat hij doet?

dan onderwerpen we hem eerst aan een gestappo verhoor :clap:

dutch windmill zei:
Is Berry niet hoor weet ik 100% zeker..

als ik hier een nieuw account maak met Ronny Coleman denkt toch ook niemand dat ik Ronny echt ben...?

Grt

Jammer:( , had een leuk avondje chatten op kunnen leveren;)
Maar eeeeuuuuhhh zullen ze nu denken dat ik de echte Dave Hawk ben??? :D

Misschien een leuk idee voor de toekomst om eens een chatsessie hier te houden met b.v. Appie Steenbeek, Randy Vogelzang, Jeroen v/d Linde, Kin Mitchell, alison Maria, Paul Lans, Rob van der Dussen of willem Jonkman;)

Jeroen van der Linde schijnt familie van mij te zijn!:cool:

Ik ben trouwens een jaar of 10 geleden wel eens in de sportzaak van Berry de Mey geweest, in Schiedam volgens mij. Onwijs toffe peer, die ontzettend veel bereikt heeft in de sport. Ik zag hem een jaar of 7 geleden nog op een Nederlands Kampioenschap en daar kreeg hij absoluut niet de credits en het respect, dat deze man verdient.
Groet Robert

Berry verdient en standbeeld op DBB:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Mighty zei:
Jeroen van der Linde schijnt familie van mij te zijn!:cool:

Ik ben trouwens een jaar of 10 geleden wel eens in de sportzaak van Berry de Mey geweest, in Schiedam volgens mij. Onwijs toffe peer, die ontzettend veel bereikt heeft in de sport. Ik zag hem een jaar of 7 geleden nog op een Nederlands Kampioenschap en daar kreeg hij absoluut niet de credits en het respect, dat deze man verdient.
Groet Robert
Dat vind ik echt triest, een man die dit bereikt heeft hoort als een held binnengehaald te worden. damn wat is dat triest, dat mensen zo met die kampioen omgaan.
Maar nou vraag ik me af, waarom is dit zo? omdat weider hem niet meer steunt sinds dat hij die andere bond had gekozen? omdat hij niet meer in bladen wordt geplaatst? dat is gewoon k*t! hij zou echt een keer hier naar toe moeten komen en dan kunnen wij hem hier het respect geven dat hij verdient!

dutch windmill zei:
Is Berry niet hoor weet ik 100% zeker..

als ik hier een nieuw account maak met Ronny Coleman denkt toch ook niemand dat ik Ronny echt ben...?

Grt

Hier had ik mij dus aan verwacht!
Het was niet onder zijn eigen naam! en ook niet onder the flexing dutchman!
mijn account is "SQUAT" en nogthans doe ik ook nog andere dingen! Snap je!

Terug
Naar boven