AndroidHealthClinic

heeft whey isolaat effect?

stijn748

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
61kg
zoals de titel luid; heeft whey isolaat effect? heb net 1kg bestelt en neem het dus 3x per week in, 1x dinsdag, 1x donderdag en 1x vrijdag en omdat ik binnenkort miss naar een loot-school ga voor talentvolle judoka's zal ik eerst aan mijn spier-massa moeten werken... heb nog te weinig kracht in benen en armen...
denk je dat ik met deze hoeveelheid (3x30 gram per week) verschil ga merken? vergeleken met het trainen zonder whey isolaat?
alvast bedankt:D

nee, whey isolaat is waardeloos spul

OT: 3x30gr zal je niet merken.. het gaat om het totaalplaatje. als je volledige voedingsschema in orde is ga je spiermassa aankomen, van af en toe een shake nemen is de kans erg klein.

• Topic Starter Topic Starter
heb mijn voedingsschemaer ook op aangepast, vergeten te zeggen :) eet nu ong 10 boterhammen met pindakaas & kipfilet verspreid over de dag + warm eten + drinken (waar eiwitten inzit, zoals melk enzo) als toetje vervolgens 300gr magere kwark en in de ochtend nog een bord brinta...

doe thuis al mijn oefening en zoals ik al zei... 3x per week judo, waarvan 1 talenten training en de andere 2 zware selectie trainingen.

zou je denken dat mijn spiermassa snel toeneemt als ik thuis mijn oefeningen doe zoals crunches, push ups (met gewicht), sit-ups, en gewoon al die andere shit met gewichten waarvan ik de naam niet weet ???

Laatst bewerkt:
ik zou die shake dan wel na je training pakken ja, als je voeding okee is zou je dan wat moeten kunnen gainen. of het superveel verschil gaat maken denk ik niet. zolang je voeding/training maar okee is zul je groeien, vooral op jou leeftijd.

Pindakaas is op zich niet slecht, maar vergeet niet dat overdaad schaadt. Pindakaas bevat zeer veel omega-6 en maar weinig omega-3 vetzuren. Een slechte balans van deze vetten is in verband gebracht met hart- en vaatziekten.

zoals de titel luid; heeft whey isolaat effect? heb net 1kg bestelt en neem het dus 3x per week in, 1x dinsdag, 1x donderdag en 1x vrijdag en omdat ik binnenkort miss naar een loot-school ga voor talentvolle judoka's zal ik eerst aan mijn spier-massa moeten werken... heb nog te weinig kracht in benen en armen...
denk je dat ik met deze hoeveelheid (3x30 gram per week) verschil ga merken? vergeleken met het trainen zonder whey isolaat?
alvast bedankt:D
Net zoveel effect als een mager kippetje, een paar liter melk, een blik tonijn. Het is gewoon eiwit, niets meer, niets minder. Het enige wat mij ertoe brengt het te kopen is het feit dat het zo makkelijk en snel is. Ik heb niet altijd tijd/zin om weer een kwartier in de keuken te staan om kip/eieren te bakken om de boel vervolgens weer op te ruimen.

Er is niets magisch aan 'een sjeekie'.

heb mijn voedingsschemaer ook op aangepast, vergeten te zeggen :) eet nu ong 10 boterhammen met pindakaas & kipfilet verspreid over de dag + warm eten + drinken (waar eiwitten inzit, zoals melk enzo) als toetje vervolgens 300gr magere kwark en in de ochtend nog een bord brinta...

doe thuis al mijn oefening en zoals ik al zei... 3x per week judo, waarvan 1 talenten training en de andere 2 zware selectie trainingen.

zou je denken dat mijn spiermassa snel toeneemt als ik thuis mijn oefeningen doe zoals crunches, push ups (met gewicht), sit-ups, en gewoon al die andere shit met gewichten waarvan ik de naam niet weet ???
ook al ben je pas 15, je zal toch wat meer moeten eten.
Daarnaast moet je ook gerichte krachttraining gaan doen om spiermassa aan te zetten en kracht te winnen. Dat lukt je niet met enkel judo en wat whey...

Terug
Naar boven