Fitness Seller

Heel erge pijn in kuiten na winny inject :(

firedsoul

Competitive Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik spuit meestal winny inject in me schouders gewoon en heb der nooit last van. Alleen merk ik wel dat het soms beetje opzwelt wat ik niet erg vind want dan lijken ze groter :p . Maar me potje winny inject is bijna op en ik wou voor de gein in me kuiten injecteren. Na 3 uur heb ik nu enorme steken in me kuit en ik kan bijna niet meer lopen :mad: Het doet erg heel erg pijn heeft iemand anders dit ook gehad met winny inject en trekt het weg ???

Oei, kuiten lijken me juist bruut gevoelig qua hoeveelheid zenuwen. :eek:

Het zal wel wegtrekken natuurlijk, maar hoelang het zal duren?!

• Topic Starter Topic Starter
en ik denken dat je daar gewoon kon injecteren op www.spotinject.com staan ook gewoon foto,s hoe je in je kuiten kan injecteren dus ik dacht dat het wel kon. Maar nu sterf ik van de pijn :( .

haha, da's balen. kuiten schijnen heel gevoelig te zijn. wilde je,je kuiten opblazen ;)

succes,
gr d

dennis999 zei:
haha, da's balen. kuiten schijnen heel gevoelig te zijn. wilde je,je kuiten opblazen ;)

succes,
gr d

ik hoop wel dat het morgen weg is getrokken zo kan ik echt niet normaal trainen laat staan lopen :o .

had toen ik winny inject deed (lang geleden op een blauwe maandag) laten zetten in mijn billen. toen was de pijn al niet te harden. maar het trekt weg.

dennis999 zei:
had toen ik winny inject deed (lang geleden op een blauwe maandag) laten zetten in mijn billen. toen was de pijn al niet te harden. maar het trekt weg.

Hoe lang duurt da dan.

tja weet ik nie, duurde bij mij wel een paar dagen :mad:

ik zet ook vaak in mn kuiten...vind het echt zwaar relax....vind het bijna lekker aanvoelen nadat je erin hebt geinjecteerd...

maar nu las ik tijdje geleden op een ander board dat het niet zon goed idee is om daro te injecteren...weet nou niet meer waaromdat zo was:(...zal het opzoeken...

klaas zei:
ik zet ook vaak in mn kuiten...vind het echt zwaar relax....vind het bijna lekker aanvoelen nadat je erin hebt geinjecteerd...

maar nu las ik tijdje geleden op een ander board dat het niet zon goed idee is om daro te injecteren...weet nou niet meer waaromdat zo was:(...zal het opzoeken...

In de jaren 60-70 schijnt men geexperimenteerd te hebben door a.s. te injecteren in de kuiten. Dit bleek een grote vergissing want de opname schijnt niet goed te zijn. Ik weet dat dit iig geldt voor middelen op oliebasis. Wellicht dat het ook geldt voor middelen op waterbasis en dat je dit dus hebt gelezen op die bepaalde board.

ik kan winstrol inject ongeacht van welk merk ook enkel maar verdragen in mijn schouders.
als ik het in me biceps doe bijv. verga ik een dag erna van de pijn.
dacht eerst dat het lag aan de fabrikant en heb het toen diverse malen met de orginele zambons geprobeert, maar ook bij deze heb ik er erg veel last van.
enige wat ik nu kan doen is dus enkel in me schouders blijven prikken :( :( :(

ik wil in m,n volgende juur ook winny inject gaan gebruiken.
waar kun je dit t beste injecteren?
ik weet dat de meesten het in hun schouders injecteren omdat dit plaatselijke groei zou geven.
maar kun je t ook gewoon in je reet douwen?

builder zei:
ik wil in m,n volgende juur ook winny inject gaan gebruiken.
waar kun je dit t beste injecteren?
ik weet dat de meesten het in hun schouders injecteren omdat dit plaatselijke groei zou geven.
maar kun je t ook gewoon in je reet douwen?

Zolang je het intramusculair doet kun je het ook in je bil doen ja. Maar ik lees hier dat dat niet iedereen goed bevalt. Ik hou het gewoon bij de schouder.

Ik stamp het in m'n reet en heb nergens last van..... ;) . en ik loop de dag erna niet rond alsof ik door een h#m# gepakt ben :D :D

Zie trouwens het nut niet om ergens anders te spuiten want je zitvlak is het minst pijnlijk...lekkere prikbil.

En van die plaatselijke groei :rolleyes: hmmmmmmm toch niet hoor...

grtz

ok Plaatselijke groei is niet waar. Zwelt gewoon beetje op soms maar trekt weer weg. Beste is injecteren in schouder daar krijg ik meestal geen pijn in. KUITEN IS BIG NONO :D

Terug
Naar boven