AndroidHealthClinic

heerlijk die clen..

Clenbuterol vind ik maar niets eerlijk gezegd. Trillen, krampen en hoofdpijn vind ik niet echt leuk. Er zijn betere alternatieven voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
maar zou het schadelijk zijn als je er 4 of 5 weken mee doet.

wat hebbie? spiropent?

en clen niet te lang gebruiken want da`s echt niet goed voor je!

wat vind je er zo lekker aan? veel kilo`s verloren?

maar zou het schadelijk zijn als je er 4 of 5 weken mee doet.

Meer dan 2 weken gebruiken heeft volgens mij niet zoveel nut, het zal nl niet meer zo goed werken. En is trouwens zeer slecht voor je gezondheid.

beste is 2 weken on en dan vervolgens 2 weken off. In die twee weken off kun je eventueel stackers gebruiken. Maar beter is om gewoon niets te gebruiken.

grt

Ik ben zelf ook geen voorstander van Clen. Heb en ga het ook nooit gebruiken. Bekende van me kwam in het ziekenhuis te liggen met hartritme stoornissen. Kan je niet vertellen hoeveel hij heeft gehad. Maar het wordt vaak 3 weken op en 3 weken af gebruikt. Persoonlijk zou ik het niet langer nemen!!!

• Topic Starter Topic Starter
veel kilos verloren dat klopt, maar ik vrees dat ze even weer hard terug komen als ik ermee kap :o

welke fatburner raden de niet-clen liefhebbers dan aan?

ik heb ECA stack.. Werkt op zich niet heel snel maar is best licht heb ik zo het idee....
3x per week 1 capsule voor de training, meer niet..

ok 3 matige tot ronduit slechte antwoorden, clenbuterol blijft het dus :)

ECA stacker vind ik vrij zwak en zet geen zoden aan de dijk, zeker niet voor hun prijs

Na ongeveer 2 weken worden de beta 2 receptoren verzadigd door de clenbuterol, hierdoor wordt de clenbuterol minder actief.
Daarom cyclen de meeste mensen clenbuterol dan ook 2 weken on/off
en niet 3weken on/off;)

bijwerkingen hoef ik je vast niet te vertellen

Laatst bewerkt:
Indd niet al te goede reacties,

Na ongeveer 2 weken worden de beta 2 receptoren verzadigd door de clenbuterol, hierdoor wordt de clenbuterol minder actief.
Daarom cyclen de meeste mensen clenbuterol dan ook 2 weken on/off
en niet 3weken on/off;)

bijwerkingen hoef ik je vast niet te vertellen

BigCats profile geeft 3 weken an bro...

Ik doe gewoon 2 dgn on/off. Moet er niet aan denken om er 2wkn achtereenvolgens aan te zitten. Ik combineer het trouwens met T3 in een cuttingscycle.

Volgende week krijg ik ook men Clen. binnen....
Eens zien wat het zal geven :D
Grtz

Ik heb het veel gebruik en in het beging veel bijwerkingen.

Nu weet ik hoe je om moet gaan met clen en nu geen bijwerkingen.

Ik vind het echt top spul, algelopen keer heb ik ventolase gebruikt, veel beter dan spiropent.

Terug
Naar boven