- Waardering
- 2
Ik doe gewoon 2 dgn on/off. Moet er niet aan denken om er 2wkn achtereenvolgens aan te zitten. Ik combineer het trouwens met T3 in een cuttingscycle.
Jij weet terminste hoe je het moet gebruiken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe gewoon 2 dgn on/off. Moet er niet aan denken om er 2wkn achtereenvolgens aan te zitten. Ik combineer het trouwens met T3 in een cuttingscycle.

Hey waar ken je de beste clenbuterol bestellen, en is het beter om dit met t3 te combineren?
Je vetverbranding gaat sneller icm T3, maar de risico's zijn natuurlijk ook groter. Het zijn slechts hulpmiddelen. De grootste vetverlies komt van goed afgestemde voeding en de juiste manier van cardio. Daarnaast helpen bovenstaande middelen om je doelstelling sneller te bereiken. Maar alleen als je weet waar je mee bezig bent.
Dus ga het niet zomaar ff gebruiken omdat andere het doen.
Dat is mij al bekend. Goede voeding+training+clenbuterol+t3+verstandig gebruik=perfectie. Is deze t3 beter dan die cytomel: SNC Hercules-Fitness , welkom op onze site 19-11-2006 03:59
Ook ik heb geen last van clenbuterol.
Ik deed vaak 2 of 3 weken op/af. In die weken nam ik stacker met ephidrine. Daar werd ik echt knetter van. Kon ook niet fatsooenlijk meer functioneren door die rommel.
Wel merkte ik dat wanneer ik stopte met clenbuterol, mijn kracht afname in circa 3 weken tijd. Iemand hier ervaring mee?
En euh, waarom zit gij dan ook op deze forums, alst om te lachen is?

Post is al weg als ge het erg vindt(gij moet wel oueige post nog bewerke). Ik zit hier al lange tijd te lurke ze.PM voor verdere chatClenbuterol vind ik maar niets eerlijk gezegd. Trillen, krampen en hoofdpijn vind ik niet echt leuk. Er zijn betere alternatieven voor mij.

is by the way clenbuterol toxisch voor de lever![]()
uit mijn boeken van niet..