Fitness Seller

heerlijk die clen..

ik zou clenbuterol meer in de zomer nemen, werkt beter denk ik (je zweet ook vlugger)

Hey waar ken je de beste clenbuterol bestellen, en is het beter om dit met t3 te combineren?

misschien ken je iemand met zware astma? of beter gezegd een paard met astma :D

en anders is het zo te krijgen, mij is het toen ook gelukt.

en ventolase ken ik niet, wel Ventolin...

clenbuterol is een relatief licht middel , ten minste als je het in de juiste dosering gebruikt ik neem het nu zo'n 4 maanden en ik neem het meestal in combi met t3 de t3 neem ik meestal 8 weken op en dan een paar weken niet.

Het is het meest effectief en verstandig de clen 2 dagen wel en dan 2 dagen niet te gebruiken want aangezien het een werkingsduur heeft van zo'n 48 uur zou het niveau anders oplopen in de bloedwaardess.

de bijweringen als trillen en koppijn duuren in van de 10 gevallen niet langer dan 2 weken en trekken daarna weg, wel heb ik zelf vaal sneller last van spierkrampen maar met een aanvulling van voldoende magnesium is dit prima t onderdrukken.

Het merk clen maakt niet uit als er maar in zit wat erop staat

Hey waar ken je de beste clenbuterol bestellen, en is het beter om dit met t3 te combineren?

Je vetverbranding gaat sneller icm T3, maar de risico's zijn natuurlijk ook groter. Het zijn slechts hulpmiddelen. De grootste vetverlies komt van goed afgestemde voeding en de juiste manier van cardio. Daarnaast helpen bovenstaande middelen om je doelstelling sneller te bereiken. Maar alleen als je weet waar je mee bezig bent.

Dus ga het niet zomaar ff gebruiken omdat andere het doen.

Je vetverbranding gaat sneller icm T3, maar de risico's zijn natuurlijk ook groter. Het zijn slechts hulpmiddelen. De grootste vetverlies komt van goed afgestemde voeding en de juiste manier van cardio. Daarnaast helpen bovenstaande middelen om je doelstelling sneller te bereiken. Maar alleen als je weet waar je mee bezig bent.

Dus ga het niet zomaar ff gebruiken omdat andere het doen.

:D Dat is mij al bekend. Goede voeding+training+clenbuterol+t3+verstandig gebruik=perfectie. Is deze t3 beter dan die cytomel: SNC Hercules-Fitness , welkom op onze site 19-11-2006 03:59

• Topic Starter Topic Starter
is by the way clen toxisch voor de lever ???
uit mijn boeken van niet..

Ook ik heb geen last van clenbuterol.
Ik deed vaak 2 of 3 weken op/af. In die weken nam ik stacker met ephidrine. Daar werd ik echt knetter van. Kon ook niet fatsooenlijk meer functioneren door die rommel.

Wel merkte ik dat wanneer ik stopte met clenbuterol, mijn kracht afname in circa 3 weken tijd. Iemand hier ervaring mee?

Ook ik heb geen last van clenbuterol.
Ik deed vaak 2 of 3 weken op/af. In die weken nam ik stacker met ephidrine. Daar werd ik echt knetter van. Kon ook niet fatsooenlijk meer functioneren door die rommel.

Wel merkte ik dat wanneer ik stopte met clenbuterol, mijn kracht afname in circa 3 weken tijd. Iemand hier ervaring mee?

Stackers meer bijwerkingen als Clen?

En euh, waarom zit gij dan ook op deze forums, alst om te lachen is?

Heh? Het was niet om te lachen, het is gewoon toevallig en onverwacht dat ik een (al tweede) irl bekende tegenkom op dit BB forum :D
Mag ik dan geen uitroep doen ofzo, zuurpruim?

EDIT: Aah tzijt gij terug ;) Post is al weg als ge het erg vindt(gij moet wel oueige post nog bewerke). Ik zit hier al lange tijd te lurke ze.PM voor verdere chat

Laatst bewerkt:
zeg dames, houdt het theekransje ff fijn via de PM.

Naast magnesium helpt ook kalium zeer goed tegen de met clenbuterol gepaard gaande spierkrampen.Clen onttrekt naast magnesium veel kalium aan de spiercellen...

is by the way clenbuterol toxisch voor de lever ???
uit mijn boeken van niet..

ik weet niet beter dan dat clenbuterol levertoxisch is!!

moest je dat niet ff opzoeken voor je eraan begon?
en mag ik vragen of je nou echt zo gemakkelijk afvalt? en hoeveel ben je nu verloren?

Terug
Naar boven