crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Zelf herken ik wel een klein beetje van wat je zegt. In het verleden had ik weleens op de dansvloer gestaan of ben ik de kroeg ingedoken. Maar ik vind het werkelijk geen ene **** aan. Mijn avond uit bestaat uit trainen, daarna evt. een stuk fietsen, een dame naaien & muziek luisterend in slaap sukkelen. Om de volgende dag te sporten en te lezen. Dat sociale gedoe, waar het draait om mee te draaien met de groep, dat trekt mij niet altijd. Soms wel, maar dat zijn dan vaak mensen waar het op lange termijn niet mee klikt. En die in het begin boeiend zijn. Ik ben net zo graag alleen als dat ik met mensen ben. Mijn sociale behoeften negeer ik niet, maar ik heb er wel een hekel aan. Als ik sociaal wil zijn, bezoek ik een oude kameraad, lach ik mij die dag suf en ben ik wekenlang verzadigd. Het is een beetje zoals ripped zijn en verlangen naar eten, of dik zijn en verlangen naar ripped zijn. Ik ben liever ripped zonder dat ik verlang naar eten, ik ben liever alleen zonder dat ik verlang naar sociaal contact. Maar het is zeker geen realiteit. Daarom kun je beter gaan werken, en het houden bij oppervlakkige contacten tot aan je sterfbed

). Zo leer je pas de wereld, anderen en jezelf eens van een andere kant kennen, en krijg je een dieper inzicht in hoe je omgeving jou opzadelt met een vals schuld en normbesef om jou in het gareel te houden. Al geef ik toe dat mijn conceptie van "feesten" misschien iets te verschillend is van wat de meesten er onder verstaan 

Wij noemen dat ''terrasje pakken'' of naar café gaan gewoon.