XXL Nutrition

hele erge pijn de dag na injetie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door bijten niet zo janken. Je steekt een naald diep in je spier wat verwacht je ?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe groot acht je de kans dat dat gaat gebeuren :(.

Edit: dan heb ik het over per direct stoppen, gezondheidsrisico's zullen hem wel niet zoveel kunnen schelen, er staat overal duidelijk aangegeven, op die leeftijd, NIET DOEN.
Ik snap dat 18 erg jong is. Het was een bewuste keuze. Ik weet alles over de side effects gevolgen en heb dat geaccepteerd. Ik heb een doel voor ogen en weet wat daar voor nodig is. Ik snap 100% dat ik te jong ben en vind jullie reactie gepast.

Ik snap dat 18 erg jong is. Het was een bewuste keuze. Ik weet alles over de side effects gevolgen en heb dat geaccepteerd. Ik heb een doel voor ogen en weet wat daar voor nodig is. Ik snap 100% dat ik te jong ben en vind jullie reactie gepast.

Weet je ook waarom er een richtlijn wordt gesteld mbt leeftijd?

Maar de naald die ik gebruik. Is die goed? Ik doe hem er tot het einde in en injecteer rustig
Naald 0,8x44mm

Dat denk je nu

Maar verder, met mijn voormaat naald word het wel gewoon goed opgenomen enzo toch, dat hij niet te lang is. Enige is dat het meer pijn kan doen dan toch?

Maar kunnen jullie stoppen over dat ik te jong ben enzo. Ik weet het zelf ook. Kan mn vraag beantwoord worden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven