geilehenky
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 jaar wachten, minstens.Dankje, moet vanavond 2 uur spinning geven, maar normaal fietsen lukt al amper. Heb je tips om de pijn te verlichten
Hier heeft TS veel aan, zeg dan niets.Door bijten niet zo janken. Je steekt een naald diep in je spier wat verwacht je ?
Wat?
Ik snap dat 18 erg jong is. Het was een bewuste keuze. Ik weet alles over de side effects gevolgen en heb dat geaccepteerd. Ik heb een doel voor ogen en weet wat daar voor nodig is. Ik snap 100% dat ik te jong ben en vind jullie reactie gepast.Hoe groot acht je de kans dat dat gaat gebeuren.
Edit: dan heb ik het over per direct stoppen, gezondheidsrisico's zullen hem wel niet zoveel kunnen schelen, er staat overal duidelijk aangegeven, op die leeftijd, NIET DOEN.
Ik snap dat 18 erg jong is. Het was een bewuste keuze. Ik weet alles over de side effects gevolgen en heb dat geaccepteerd. Ik heb een doel voor ogen en weet wat daar voor nodig is. Ik snap 100% dat ik te jong ben en vind jullie reactie gepast.
Dat is met alles in het leven toch en vaak ook wel verstandig. Maar goed als je iets wil dan doe je het toch welWeet je ook waarom er een richtlijn wordt gesteld mbt leeftijd?
Dat snap ik zeker. Daarom heb ik ook geen kuurlog enzo, ik had hier alleen een vraag over de pijnlijke injecie.Weet je ook waarom er een richtlijn wordt gesteld mbt leeftijd?
Verstandig is het nietDat is met alles in het leven toch en vaak ook wel verstandig. Maar goed als je iets wil dan doe je het toch wel
Dat denk je nuIk snap dat 18 erg jong is. Het was een bewuste keuze. Ik weet alles over de side effects gevolgen en heb dat geaccepteerd. Ik heb een doel voor ogen en weet wat daar voor nodig is. Ik snap 100% dat ik te jong ben en vind jullie reactie gepast.
Zo klein? Geloofik heb ik daar iets te dikke billen voor 😆
Zelfde als die lui met tatoeages.

Zelfde als die lui met tatoeages.
Nee ik wil dit echt![]()
Gewoon die harpoen blijven gebruiken danZo klein? Geloofik heb ik daar iets te dikke billen voor 😆
Maar ik bedoel, kan het kwaad? Dat t zo diep komt, word het dan minder opgenomen