Sustenon is inderdaad niet het beste middel hiervoor. je huisdokter zal dit waarschijnlijk voorschrijven omdat dit het gemakkelijkste middel is dat voorhanden is bij de Nederlandse apotheken. Testosteron enanthaat zal waarschijnlijk door de apotheker speciaal in het buitenland moeten besteld worden. Dit was toch het geval in Belgie (toen ik door Dr Hertoghe ooit testosteron kreeg voorgeschreven) waar de apotheker dan androtardyl in Frankrijk moest bestellen en daar een speciaal document voor moest invullen.
---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 16:28 ----------
Inderdaad. Wil zeggen dat het probleem niet aan je hypofyse ligt maar dat je teelballen niet goed reageren op de stuurhormonen. En dan is er maar één mogelijkheid. Exogene testosterontoediening.
---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 16:28 ----------
ik heb een kopie van mijn bloeduitslagen meegekregen van de dokter en daar vind ik die afkortingen LH-FSH terug en deze zitten tussen de min. en max. wat als referentiewaardes genomen worden.ik denk dat mijn dokter daarom die stap heeft overgeslaan?
Inderdaad. Wil zeggen dat het probleem niet aan je hypofyse ligt maar dat je teelballen niet goed reageren op de stuurhormonen. En dan is er maar één mogelijkheid. Exogene testosterontoediening.