Fitness Seller

heleboel foto's, uw oordeel graag?!

• Topic Starter Topic Starter
Champ zei:
Ziet er wel vorm in, zegt me vriendin.

Dus dat is goed.. mijn advies qua armen train meer triceps. Met kickback leg je het accent meer op het bovenste gedeelte. Dan oogt je arm gelijk een stuk groter, dan haal je de 40cm wel dit jaar.

ooh en kijk ff blijer, blitz :thumbup:

Ik train me triceps best wel goed volgens anderen, alleen heb ik nooit dat ik de spier zo goed voel uitrekken en samentrekken zoals met biceps bijvoorbeeld. Echt k*t is dat :(

Ik doe cable pressdowns, smal bankdrukken, dips en liggende extensions bijvoorbeeld, maar toch willen die tri's niet voller worden...
Damnit!

Ziet er goed uit, goede rug :thumbs:

de 7e foto, wat is dat???

Verder ziet het r goed uit!

Mijn triceps zijn ook niet echt spetterend, maar theoretisch gezien als je zou beginnen met liggende triceps extensions met een EZ-bar. En dan zo zwaar mogelijk tot minimaal 5 her. 4 setjes en dan wat lekkere isolatie oef zoals dus kickback...

@ Big Steve: Kerel, dat zijn de borstspieren van onderaf genomen. Lijkt supererg zo :p

@ Champ: liggende extensions voel ik geen **** van eerlijk gezegd in me triceps... gewoon k*toefening vind ik t

biceps_blitz zei:
zooooooooo kerel ik heb echt wel 38,5. Misschien lijken me armen kleiner ofzo op die foto's, maar idereen die me in t echt kent zegt dat me armen er juist groter uitzien. Ik ken gasten die 42cm armen hebben en die ongeveer hetzelfde eruit zien.

Voel je niet meteen zo aangevallen driftkikker die je bent. ik zeg niet dat ze geen 38,5 zijn alleen dat ze het op de foto niet lijken

je rug is top maar vind de rest wel behoorlijk achterop liggen...

kan genetisch zijn maar als je jezelf die rug kan aanmeten moet je in 3 jaar tijd toch grotere armen/borst hebben...

heb je ergens je trainingsschema staan?

imho

Ziet er goed uit man! Mooie rug en borst. Doe je 21 en voor de biceps? Ben ik een aantal weken mee begonnen, en heeft me enorm geholpen. Krijg je wat meer definitie van in je armen. Maar je bent echt goed op weg man!

biceps_blitz zei:
@ Big Steve: Kerel, dat zijn de borstspieren van onderaf genomen. Lijkt supererg zo :p

@ Champ: liggende extensions voel ik geen **** van eerlijk gezegd in me triceps... gewoon k*toefening vind ik t

Dan voer je 'm zeker verkeerd uit! Ellebogen naar binnen draaien en verder je bovenarmen stil houden. Niet proberen te cheaten, anders doe je 'm snel al verkeerd.

Netjes ja.

Triceps + bovenborst zou ik wat aandacht aan besteden ja. :)

f*cking ecto zei:
Dan voer je 'm zeker verkeerd uit! Ellebogen naar binnen draaien en verder je bovenarmen stil houden. Niet proberen te cheaten, anders doe je 'm snel al verkeerd.

Ik heb er al eerder een thread over geopend over de triceps-problematiek, maar nix werkt zowat bij mij. Ik concentreer me echt kapot op de uitvoering... Ik begin meestal met cable pressdowns. Ik hou mijn ellebogen in mijn zij geklemd en probeer het goed te voelen en hard aan te spannen beneden, en 1 seconde vast te houden voor de piek-contractie. Ik ga ook aardig zwaar erbij. De hele gewichtenstapel gebruik ik meestal voor 6 reps. Dan doe ik meestal een dropset, dus iets van 40kg voor zo veel mogelijk reps, direct erna. Voor de burn en de pomp.

Het voelt heel raar aan vind ik zelf. Met biceps krijg ik echt een monsterpomp en voel ik het supergoed samentrekken en uitrekken etc. Met triceps is dat helaas niet zo... Het is wel zwaar enzo, maar ik voel het niet diep in de spier dat het trekt eraan enzo:(

Iemand tips voor dit? Klinkt misschien weird, maar zo ervaar ik het. Ik ben geen newbie ofzo, ik heb boeken, lees veel tijdschriften en zit veel op internet dus aan de uitvoering kan het haast niet liggen denk ik...

Thanx alvast!

Ziet er goed uit Bro. Zeer mooie rug. heb alleen wel het idee dat je borst en schouders in verhouding beetje achterblijven. Maar mooi droog goed lichaam die komt er wel :D

AndreNL zei:
Ziet er goed uit Bro. Zeer mooie rug. heb alleen wel het idee dat je borst en schouders in verhouding beetje achterblijven. Maar mooi droog goed lichaam die komt er wel :D

Haha thanx voor t compliment, maar ik vind de reacties hier op t forum wel typisch een beetje:p

In t dagelijks leven en in de sportschool zegt niemand wat over mijn rug. En mijn vrienden enzo vinden juist mijn schouders veel te groot vergeleken met de rest. Ook mijn biceps vinden ze goed.
Ik kan me eigen rug ook niet echt goed zien in de spiegel natuurlijk, das ook wel jammer :p

Maar in mijn eigen ogen vind ik mijn schouders en traps de beste spiergroepen. Triceps en kuiten het minste.
En voor de rest wil ik alles bigger! :D

biceps_blitz zei:
Haha thanx voor t compliment, maar ik vind de reacties hier op t forum wel typisch een beetje:p

In t dagelijks leven en in de sportschool zegt niemand wat over mijn rug. En mijn vrienden enzo vinden juist mijn schouders veel te groot vergeleken met de rest. Ook mijn biceps vinden ze goed.
Ik kan me eigen rug ook niet echt goed zien in de spiegel natuurlijk, das ook wel jammer :p

Maar in mijn eigen ogen vind ik mijn schouders en traps de beste spiergroepen. Triceps en kuiten het minste.
En voor de rest wil ik alles bigger! :D

Reacties hier moet je niet door laten opnaaien. Je bent natural en ziet er voor een natural van 19 goed uit.

Foto's kunnen door belichting ook een vertekend beeld geven.

Komende maanden flink gaan bulken en dan komt het vast wel goed.

Mis alleen de lengte in je stats

B.T.W. waar train je.

wifi zei:
Reacties hier moet je niet door laten opnaaien. Je bent natural en ziet er voor een natural van 19 goed uit.

Foto's kunnen door belichting ook een vertekend beeld geven.

Komende maanden flink gaan bulken en dan komt het vast wel goed.

Mis alleen de lengte in je stats

B.T.W. waar train je.

Ik ben 1.77m. Ik woog 58kg bijna 3 jaar geleden, en nu weeg ik alweer 80kg. Nog steeds goed droog ben ik op zich.

En ik train bij Knetemann in zoetermeer. De beste gym van de stad! ;)

biceps_blitz zei:
Ik ben 1.77m. Ik woog 58kg bijna 3 jaar geleden, en nu weeg ik alweer 80kg. Nog steeds goed droog ben ik op zich.

En ik train bij Knetemann in zoetermeer. De beste gym van de stad! ;)

ahum... en Plato dan ;) :D

Terug
Naar boven