Hoi,ik train nu sinds augustus vorig jaar. Mijn doel is dus,mijn buik weg,mooie gespierde armen en de borst. Ik train normaal als het kan: maandag/dinsdag/donderdag/vrijdag. Ik begin dan altijd met 3km hardlopen.
Dan de biceps(2 variaties),borst,buikspieren. Dit dus met woensdag als rustdag. Elke keer weer. Maar ik merk niks van over the top ofzo...Nu lees ik dus dat rust heel belangrijk is om te groeien? Wie kan mij een beter schema geven? Ik wil gewoon gespierde armen,mooie borst en mijn pens weg...
Verschil met vorig jaar heb ik al zeker...
Wie helpt me aub?
Thanx!! Patrick
Dan de biceps(2 variaties),borst,buikspieren. Dit dus met woensdag als rustdag. Elke keer weer. Maar ik merk niks van over the top ofzo...Nu lees ik dus dat rust heel belangrijk is om te groeien? Wie kan mij een beter schema geven? Ik wil gewoon gespierde armen,mooie borst en mijn pens weg...
Verschil met vorig jaar heb ik al zeker...
Wie helpt me aub?
Thanx!! Patrick

. Dit betekent onder je dagelijkse energie behoefte gaan zitten en hard trainen en hopen dat je geen spiermassa verliest. Door je toegenomen spiermassa heeft je lichaam zoiezo al meer energie nodig heel de dag door.