AndroidHealthClinic

Helemaal aanpassen?

pdavie

Novice
Waardering
0
Hoi,ik train nu sinds augustus vorig jaar. Mijn doel is dus,mijn buik weg,mooie gespierde armen en de borst. Ik train normaal als het kan: maandag/dinsdag/donderdag/vrijdag. Ik begin dan altijd met 3km hardlopen.
Dan de biceps(2 variaties),borst,buikspieren. Dit dus met woensdag als rustdag. Elke keer weer. Maar ik merk niks van over the top ofzo...Nu lees ik dus dat rust heel belangrijk is om te groeien? Wie kan mij een beter schema geven? Ik wil gewoon gespierde armen,mooie borst en mijn pens weg...
Verschil met vorig jaar heb ik al zeker...

Wie helpt me aub?

Thanx!! Patrick

Afvallen en spieren kweken zal niet meevallen (voor een beginner zou het eventueel kunnen).

Ik zou zeggen, eerst jaartje of wat hard trainen dus niet alleen bicepjes en borst trainen. Ik zou zeggen alles trainen (ook benen!!!, schouders enz enz). Dit kan je doen met een leuk split schematje, of anders fullbody zoals rippetoe of bill star 5x5 (deze zijn vooral voor kracht, maar ook massa voor een beginner).

Na dit jaartje (beter is nog langer) kan je gaan cutten om je beach look te krijgen :D. Dit betekent onder je dagelijkse energie behoefte gaan zitten en hard trainen en hopen dat je geen spiermassa verliest. Door je toegenomen spiermassa heeft je lichaam zoiezo al meer energie nodig heel de dag door.

Dit doe ik op het moment in ieder geval. Half jaar geleden wilde ik al voor deze zomer gaan cutten maar dat gaat niet lukken, nog maar een jaartje goed hard door trainen.

Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Zit te denken om maadag biceps en borst te doen,dinsdag triceps en buik,donderdag biceps en rug,vrijdag borst en buik? Voor de verandering eens...

Patrick

waarom alleen borst en biceps zoveel trainen....?
dat is samen misschien maar 10% van je spieren.
doe gewoon alles of doe niks.....

[Link niet meer beschikbaar]
Lees dat een keer

waarom alleen maar die spieren knal gewoon heel je lichaam