AndroidHealthClinic

Helemaal ziek

• Topic Starter Topic Starter
Zo te zien is hij net met het gedeelte achter de bestuurdersstoel om de paal heen gewikkeld ofniet?
Jup, zijn plek was wonder boven wonder haast ongedeerd.
Geluk bij een ongeluk.

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Nog een foto gevonden
2009-Gondel-tram-bus1.jpg

Lintje voor jou, damn bestuurder heeft echt geluk gehad gezien de foto's.

Wow, zware trammen hebben jullie daar in nl.

Zon dingen gebeuren bijna elke keer als ik de tram neem naar tstad.. maar tis wel iets minder erg dan dit ongeval.
Goed en correct gehandeld man!

je hebt die ongelukkig man toch gevraagd of hij je Chinese food wou terugbetalen???
want koud is toch niet helemaal hetzelfde

netjes jongen. Karma tegoed (moet eerst wat verdelen)

Wow, zware trammen hebben jullie daar in nl.

Zon dingen gebeuren bijna elke keer als ik de tram neem naar tstad.. maar tis wel iets minder erg dan dit ongeval.
Goed en correct gehandeld man!

Dit is een metro, die komen nog wat harder aan dan de gemiddelde tram.

Respect gozer, als iedereen zo zou zijn. :thumbup:

Zijn nog al wat dingen gebeurd met die 51, die zoon van Mario - die bekende Italiaanse ijsverkoper in Amstelveen - is bij de Ouderkerkerlaan in stukjes gereden toen hij uitgleed toen de tram begon te rijden.
Hij wou nog ff snel de tram halen dus besloot hij met een vriend tussen twee tramwagons door te gaan.
Bij het CSB is een meisje toen met d'r fiets aangereden, en nog een aantal andere incidenten.

Waar is dit precies gebeurd, kan het niet zo goed zien, ook bij Buitenveldert?

respect voor jou dude

Zijn nog al wat dingen gebeurd met die 51, die zoon van Mario - die bekende Italiaanse ijsverkoper in Amstelveen - is bij de Ouderkerkerlaan in stukjes gereden toen hij uitgleed toen de tram begon te rijden.
Hij wou nog ff snel de tram halen dus besloot hij met een vriend tussen twee tramwagons door te gaan.
Bij het CSB is een meisje toen met d'r fiets aangereden, en nog een aantal andere incidenten.

De 51 is vervloekt!!

Respect gast!

En mensen die filmpjes gaan maken zijn inderdaad zielig..

• Topic Starter Topic Starter

Bij het rode cirkeltje gebeurde het ongeluk en bij de blauwe stip woon ik. Het gebeurde dus vlak naast me huis.
gondel1.png

gondel2.png

Terug
Naar boven