XXL Nutrition

Idioot met busje rijdt spiegel kapot tegen mij

Die koeriersdiensten zijn met die ZZP chauffeurs zo teringasociaal he. Gasten willen alleen maar zo vroeg mogelijk naar huis en rijden echt als mong*len.

Als je geen schadeformulier hebt ingevuld(als dat al kan in dit geval) hoef je je echt geen zorgen te maken. Auto vs Fietser wint het nooit, uitzondering daargelaten.

Dus eigenlijk ben je aangereden door een of andere mong**l en dan fiets je door? Srs?

Was jij die sukkel die me spiegel kapot sloeg

Lol wat is dit voor faalactie, had die gast gewoon ipv je gegevens een paar stompen op zijn b**kes gegeven.
Kom op man, je laat je eigen toch niet bijna doodrijden.
Ik heb zelf ook een keer gehad toen ik 13/14 was, heb toen tegen de deur van de auto in gestampt en was toen supersnel weggefietst. Die vent had me ook bijna aangereden..

Lol wat is dit voor faalactie, had die gast gewoon ipv je gegevens een paar stompen op zijn b**kes gegeven.
Ik heb zelf ook een keer gehad toen ik 13/14 was, heb toen tegen de deur van de auto in gestampt en was toen supersnel weggefietst. Die vent had me ook bijna aangereden..

Verkapte ik kon op mijn 13/14e al fietsen post.

LOL :roflol: Supersnel wegfietsen :roflol:

Goed gehandeld kerel (serieus).

+1

Ja haha hallo, ik was ****ing 12 of 13 xD zou dat nu nooit meer doen. Zou het nu gewoon verbaal proberen op te lossen.
Jonge wat lul je dan.

Wel respect dat je op je 12e al kon fietsen.
Je fietsdiploma zeker bij Sait gekocht?

Moet je maar eerder opzij gaan.. Als jij mijn spiegel kapot had gemept had ik je schedel in geslagen.

De wagen had de andere fietser niet mogen inhalen daar hij daardoor van zijn lijn afweek en de TS in gevaar bracht;

Ik zou klacht neerleggen bij de politie.

hier ga je al de fout in, je hebt besloten om het de niet veilige manier aan te pakken, en de wens kwam uit, je hebt nu problemen. (goh)
ik snap nou niet waarom je nu aan het huilen bent.
ga lekker binnenspelen ofzo.

Meest idiote opmerking tot nog toe in dit topic. Je houdt met geen enkele kanttekening rekening.

Jij bent de fietser dus jij bent de 'zwakkere' verkeersdeelnemer dus jij hoeft niet te betalen. Tenzij mensen anders gaan getuigen, maar die komen niet voor in je verhaal.

Hij is 14+ he dus dan gaat die 100% regel niet op, maar 50% regel.

Dus.. Waren er getuigen die jouw verhaal kunnen beamen?

Terug
Naar boven