AndroidHealthClinic

Idioot met busje rijdt spiegel kapot tegen mij

Behoorlijk k#t hoor wat er gebeurd is, begrijp me niet verkeerd, maar wat ik me nou afvraag he:
Jij zit op de fiets, hij rijdt in een busje en jij besluit (vanwege z'n aso gedrag) niet aan de kant te gaan.
Waarom? Je weet hopelijk toch wel dat je een botsing met een busje wss niet zou overleven?
Ben je levensmoe of ben je stiekem Superman die busjes terug kan koppen?

Behoorlijk k#t hoor wat er gebeurd is, begrijp me niet verkeerd, maar wat ik me nou afvraag he:
Jij zit op de fiets, hij rijdt in een busje en jij besluit (vanwege z'n aso gedrag) niet aan de kant te gaan.
Waarom? Je weet hopelijk toch wel dat je een botsing met een busje wss niet zou overleven?

Dat laatste, vooral dat laatste.

Laatst bewerkt:

Het zou wel eens kunnen dat met "niet uit de weg wil gaan" wil zeggen "niet stoppen en op het voetpad gaan zodat de wagen door kan rijden". Dat moet de TS eens verduidelijken. Als hij al uiterst rechts reeds dan heeft hij het recht daar te blijven rijden, en heeft hij geen plicht uit te wijken naar het voetpad. Wat de fietser hier is tegengekomen kom ik bijna dagelijks op onze lokale brug tegen: fietsers hebben er geen eigen fietspad, en worden op de brug, in een bocht, voorbijgestoken maar daardoor beland de wagen op mijn kant van de weg en moet ik soms in de remmen gaan.

SRS topic...
omdat een knurft niet kan fietsen..

Waaruit concludeer jij dat de TS niet kan fietsen?

OO dat blur ik er even zo uit.
en de meeste kunnen ook gewoon niet normaal fietsen..
ik heb een klein beetje een hekel aan fietsers aangezien die maar denken alles te kunnen op de openbaren weg.

zo kwam er is een vrouwtje(ja op een fiets) uit een steeg zo het zebrapad op, ik had geen schijn van kans op de motor.
maar Ray kon wel voor werkelijk alles opdraaien....

de volgende keer rij ik er nog 4x overheen...

Dat was het weer even...

OO dat blur ik er even zo uit.
en de meeste kunnen ook gewoon niet normaal fietsen..
ik heb een klein beetje een hekel aan fietsers aangezien die maar denken alles te kunnen op de openbaren weg.

zo kwam er is een vrouwtje(ja op een fiets) uit een steeg zo het zebrapad op, ik had geen schijn van kans op de motor.
maar Ray kon wel voor werkelijk alles opdraaien....

de volgende keer rij ik er nog 4x overheen...

Dat was het weer even...

Met andere woorden kun jij dus gewoon niet motor rijden ?

Hallo ik ben simpel en ik kan niet lezen , chrisje...
even gelezen en weer op negeer...

is lees dit topic niet meer maar is hij nog steeds aan het janken?

Het zou wel eens kunnen dat met "niet uit de weg wil gaan" wil zeggen "niet stoppen en op het voetpad gaan zodat de wagen door kan rijden". Dat moet de TS eens verduidelijken. Als hij al uiterst rechts reeds dan heeft hij het recht daar te blijven rijden, en heeft hij geen plicht uit te wijken naar het voetpad. Wat de fietser hier is tegengekomen kom ik bijna dagelijks op onze lokale brug tegen: fietsers hebben er geen eigen fietspad, en worden op de brug, in een bocht, voorbijgestoken maar daardoor beland de wagen op mijn kant van de weg en moet ik soms in de remmen gaan.

Ik begrijp t punt wel van "geen plicht om aan de kant te gaan" en t recht om te fietsen waar hij fietst maar als ik een busje (of auto) op me af zie komen waarvan ik denk dat ie mij kan gaan raken (zoals ts beschrijft) dan zijn die rechten en plichten mij echt een zorg en ga ik aan de kant.
Wat nou als m'n superkrachten ineens niet meer werken:)

Ik begrijp t punt wel van "geen plicht om aan de kant te gaan" en t recht om te fietsen waar hij fietst maar als ik een busje (of auto) op me af zie komen waarvan ik denk dat ie mij kan gaan raken (zoals ts beschrijft) dan zijn die rechten en plichten mij echt een zorg en ga ik aan de kant.
Wat nou als m'n superkrachten ineens niet meer werken:)

idd.

En daarnaast, leven en laten leven. Geef elkaar een beetje de ruimte in plaats van als een debiel op je rechten te gaan staan. Staat zo lullig op je grafsteen "Hij had wel voorrang"...

idd.

En daarnaast, leven en laten leven. Geef elkaar een beetje de ruimte in plaats van als een debiel op je rechten te gaan staan. Staat zo lullig op je grafsteen "Hij had wel voorrang"...

Aan de anderen kant, dit is een soort dwarsliggen ,
en dan ben je lekker moeilijk te begraven :p

• Topic Starter Topic Starter
Het is absoluut niet mijn intentie om de irritante fietser te gaan uithangen; integendeel, ik stel me juist sociaal op en let goed op in het verkeer. Maar voor dergelijke figuren spring ik niet aan de kant. Sinds ik motor rij merk ik pas hoeveel incapabele bestuurders er rondrijden en ik erger me er kapot aan. Het is je sociale plicht om niet als een p*ssy aan de kant te duiken, want dan gaan ze gewoon door met hun rijgedrag. Wat denken die gasten dan wel niet? Mooi, weer zo'n fietsertje, die beuk ik wel aan de kant! Nou deze gast dus niet, want zijn spiegel is gesloopt. Hopelijk komt hij nog een andere held tegen als hij weer de aso uithangt. Kan hij voor de 2e keer aan zijn baas uitleggen waarom z'n bus kapot is die vieze ecto. Hij durfde niet eens zijn busje uit te komen. Daarbij, ik reed al uiterst rechts op de weg! Wat ben je voor een mong**l als je zo gaat rijden. Als het een omaatje was geweest op de fiets en het niet had zien aankomen was ze er slecht aan toe. Ik heb die gast gewoon een dienst bewezen, want als ik hem niet ontweken had dan had hij een ongeval met letsel veroorzaakt.

PS: voor de duidelijkheid: ik heb niet expres zijn spiegel geraakt

Laatst bewerkt:
respect dat je zo rustig blijft...alleen het lezen van je verhaaltje brengt mijn bloed al aan de kook, ik had hem waarschijnlijk bij zijn kraag gepakt en door het raam heen getrokken. En lekker aangifte doen inderdaad, dik het verhaal maar aan waar dat nodig is.

Terug
Naar boven