XXL Nutrition

Nieuws Helft Marokkaanse jeugd voor 22ste bekend bij politie voor misdrijf

Ik vind dat niet eens zo gek hoor. Misschien de manier waarop hij het zegt, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat als jij als buitenlander uit een land komt dat op ontelbare vlakken achterloopt op nederland, je je hier hoort te gedragen. Ze mogen in hun handjes knijpen dat ze het hier zo goed hebben. Als je de regels aan je laars lapt ==> terugsturen en nooit meer naar omkijken.

Jammer dat de meeste 'allochtoonse' criminelen al in bezit zijn van een nederlands paspoort(sowieso de 2e generatie) en dus kan dat niet met de huidige wetten.

Betekend dat de andere helft aan de pliesie is ontkomen?

Jij knuffelt ze liever?

Marokkaans tuig gewoon terugsturen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/770791/1c37a786/_ze_pakken_ons_alles_af_.html

Gewoon het leger eropaf en in treinen gooien naar afrika.

:roflol: zo triest... toen ik op kot zat ook last gehad van Marokkaantjes, had een bordje opgehangen:

"Gelieve mij voortaan met rust te laten, want ik maak jullie af.

Kusjes, een échte stoere jongen"

Nooit last meer van gehad, hoopte stiekem dat ze zich nog iets meer met hun ghetto-image identificeerden en het uit gingen testen maar helaasch, het mocht niet zo zijn.

Waarom zijn we überhaupt nog bezig over dit uitgescheten volk?

Waarom zijn we überhaupt nog bezig over dit uitgescheten volk?

Omdat we er mee moeten samenleven SjaakadeliC, we kunnen ze niet opeens uit de maatschappij gooien. We moeten zorgen dat degene die hier zijn zich goed aanpassen en geen gekke dingen meer doen. De nieuwkomers moeten we dan beter controleren.

:coffeepc: interesting :rolleyes:

Niet zo interesting, links kan er niks over zeggen want die sluiten hun ogen voor dit soort nieuws. En verder heeft rechts al genoeg aan de feiten die hier gegeven zijn dus die hoeven niks maar te overtuigen/winnen.;)

Omdat we er mee moeten samenleven SjaakadeliC, we kunnen ze niet opeens uit de maatschappij gooien. We moeten zorgen dat degene die hier zijn zich goed aanpassen en geen gekke dingen meer doen. De nieuwkomers moeten we dan beter controleren.

een Utopie.

Niet zo interesting, links kan er niks over zeggen want die sluiten hun ogen voor dit soort nieuws. En verder heeft rechts al genoeg aan de feiten die hier gegeven zijn dus die hoeven niks maar te overtuigen/winnen.;)
Links voorzag deze problemen al, als rechts nou gewoon had geluisterd hadden we nu gewoon een goed gesegregeerde samenleving.

Werkelijkheid..

Het gaat maar om een héél klein groepje hoor, en die kun je gewoon weer door ze op snoepreisjes te trakteren weer op het goede pad krijgen. Dat is wel het minste wat we kunnen doen na al dat stigmatiseren waarmee we ze zo hebben getraumatiseerd.

Wat een telegraaf geneuzel.

De helft van A.L.L.E Marokaanse jongeren, tja....waarschijnlijk ne tzoveel als vandalen en voetbal hooligans van hollandse afkomst dus, next.........

Terug
Naar boven