Fitness Seller

Nieuws Helft Marokkaanse jeugd voor 22ste bekend bij politie voor misdrijf

Wat haat ik alle linkse klootzakken toch...altijd maar de ogen toedoen en doen of er niets aan de hand is...Pfff uitschot

Ach er zijn ook mensen aan de linkerzijde die de zaken rationeler zijn gaan bekijken, denk maar aan Benno Bernard.

Natuurlijk was dat vervelend voor bepaalde meer uiterst linkse figuren omdat zij liever vasthielden aan hun utopische droomwereld, mensen als Benno worden dan maar gedemoniseerd: http://www.dewereldmorgen.be/artike...val-benno-barnard-de-provocateur-geprovoceerd

De schrijver van dat stuk, Lucas Vereertbrugghen (aka Lucas Catherine), is door verschillende mensen al als antisemiet en Westenhater omschreven.

Dus zo homogeen is die linkerzijde eigenlijk niet, daar heb je net zo goed extremisten en meer rationele mensen.

Nothing new here..

Daar hebben we onze grootdenker weer.

Het gaat maar om een héél klein groepje hoor, en die kun je gewoon weer door ze op snoepreisjes te trakteren weer op het goede pad krijgen. Dat is wel het minste wat we kunnen doen na al dat stigmatiseren waarmee we ze zo hebben getraumatiseerd.

Als je het sarcasme wegfiltert, dan klopt dit post nog eens ook.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu op vakantie en heb niet de wetenschappelijke bronnen tot m'n beschikking, dus wens ik niet nu in een discussie te treden.

Opvallend is wel dat de percentages die de Marokkanen halen minimaal 5 keer zo veel zijn als de Nederlanders, maar let wel dat er van Nederlanders grofweg 14 miljoen zijn, en de Marokkanen zijn hier met hoeveel? 400.000? 500.000? Het percentage op de betreffende groep aanwezig in Nederland is dus gewoon bizar hoog.

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Ik ben nu op vakantie en heb niet de wetenschappelijke bronnen tot m'n beschikking, dus wens ik niet nu in een discussie te treden.

Post dan gewoon niet. :rolleyes:

Opvallend is wel dat de percentages die de Marokkanen halen minimaal 5 keer zo veel zijn als de Nederlanders, maar let wel dat er van Nederlanders grofweg 14 miljoen zijn, en de Marokkanen zijn hier met hoeveel? 400.000? 500.000? Het percentage op de betreffende groep aanwezig in Nederland is dus gewoon bizar hoog.

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Post dan gewoon niet. :rolleyes:

Dat is rechste propaganda!!

Vent, lik m'n reet!

Denk nou eens niet zo krom en probeer nou eens niet alles je eigen straatje in te sturen. Wat ik daar post zijn gewoon stomme feiten, niks meer en niks minder. Je kan het verpakken in cadeaupapier en er een mooie grote roze strik omheen doen, maar de inhoud zal niet veranderen.

• Topic Starter Topic Starter

Leg uit, percentages blijven percentages en absolute getallen blijven absolute getallen. Als 54% in aanraking komt met de politie is dat inderdaad bizar hoog maar dat is al vermeld in de opening. Dat 20% van de autochtone jongeren in aanraking komt met de politie verandert verder ook. In absolute zin is de autochtoon crimineler, in relatieve is de Marokkaan 2 1/2 keer crimineler.

Dus wat bedoel je nu precies?

Gelukkig is seriousmass sarcastisch ;)

Leg uit, percentages blijven percentages en absolute getallen blijven absolute getallen. Als 54% in aanraking komt met de politie is dat inderdaad bizar hoog maar dat is al vermeld in de opening. Dat 20% van de autochtone jongeren in aanraking komt met de politie verandert verder ook. In absolute zin is de autochtoon crimineler, in relatieve is de Marokkaan 2 1/2 keer crimineler.

Dus wat bedoel je nu precies?
Lijkt me toch een simpel verhaal?

100 man komen in aanraking met de politie.
54 daarvan zijn Marokkaan.
46 daarvan zijn niet-Marokkaan.

Niet-Marokkaanse bevolking in NL = 14 mil
Marokkaanse bevolking in NL = 1/2 mil.

46 mensen van de 14 miljoen is hoeveel %? Zet daar 54 mensen van een half miljoen tegenover, en zie het percentageverschil.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me toch een simpel verhaal?

100 man komen in aanraking met de politie.
54 daarvan zijn Marokkaan.
46 daarvan zijn niet-Marokkaan.

Niet-Marokkaanse bevolking in NL = 14 mil
Marokkaanse bevolking in NL = 1/2 mil.

46 mensen van de 14 miljoen is hoeveel %? Zet daar 54 mensen van een half miljoen tegenover, en zie het percentageverschil.

Alleen klopt er niks van je verhouding. Ten eerste gaat het over jongeren en ten tweede worden de percentages al afgezet tegen de eigen groep. 54% van de Marokkaanse jeugd komt in aanraking met de politie tegenover 20% van de autochtonen. De percentages zijn dus al berekend en hoe je ook wil rekenen dat verandert niet. 54% blijft echt 54% en wordt niet opeens meer of minder.

Ach je ziet het ook in de praktijk, dat de meeste mensen veel vaker door marokkanen worden lastig gevallen terwijl er minder van zijn.

gazastrook 2 bouwen en een grote muur eromheen

Terug
Naar boven