- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat haat ik alle linkse klootzakken toch...altijd maar de ogen toedoen en doen of er niets aan de hand is...Pfff uitschot
Wat een telegraaf geneuzel.
De helft van A.L.L.E Marokaanse jongeren, tja....waarschijnlijk ne tzoveel als vandalen en voetbal hooligans van hollandse afkomst dus, next.........

Het gaat maar om een héél klein groepje hoor, en die kun je gewoon weer door ze op snoepreisjes te trakteren weer op het goede pad krijgen. Dat is wel het minste wat we kunnen doen na al dat stigmatiseren waarmee we ze zo hebben getraumatiseerd.
Wat klopt er? En leg uit waarom het klopt?Als je het sarcasme wegfiltert, dan klopt dit post nog eens ook.
Ik ben nu op vakantie en heb niet de wetenschappelijke bronnen tot m'n beschikking, dus wens ik niet nu in een discussie te treden.

Opvallend is wel dat de percentages die de Marokkanen halen minimaal 5 keer zo veel zijn als de Nederlanders, maar let wel dat er van Nederlanders grofweg 14 miljoen zijn, en de Marokkanen zijn hier met hoeveel? 400.000? 500.000? Het percentage op de betreffende groep aanwezig in Nederland is dus gewoon bizar hoog.
---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------
Post dan gewoon niet.![]()
Opvallend is wel dat de percentages die de Marokkanen halen minimaal 5 keer zo veel zijn als de Nederlanders, maar let wel dat er van Nederlanders grofweg 14 miljoen zijn, en de Marokkanen zijn hier met hoeveel? 400.000? 500.000? Het percentage op de betreffende groep aanwezig in Nederland is dus gewoon bizar hoog.
Lijkt me toch een simpel verhaal?Leg uit, percentages blijven percentages en absolute getallen blijven absolute getallen. Als 54% in aanraking komt met de politie is dat inderdaad bizar hoog maar dat is al vermeld in de opening. Dat 20% van de autochtone jongeren in aanraking komt met de politie verandert verder ook. In absolute zin is de autochtoon crimineler, in relatieve is de Marokkaan 2 1/2 keer crimineler.
Dus wat bedoel je nu precies?
Lijkt me toch een simpel verhaal?
100 man komen in aanraking met de politie.
54 daarvan zijn Marokkaan.
46 daarvan zijn niet-Marokkaan.
Niet-Marokkaanse bevolking in NL = 14 mil
Marokkaanse bevolking in NL = 1/2 mil.
46 mensen van de 14 miljoen is hoeveel %? Zet daar 54 mensen van een half miljoen tegenover, en zie het percentageverschil.