MuscleMeat

Help alstublieft

Waardering
0
Lengte
1m73
Hallo beste mensen... eerst en vooral een goede avond.

Ik heb een vetpercentage tussen de 8 en de 10. Dat heeft mijn vriend (personal trainer) opgemeten met een huidplooimeter. Ik persoonlijk had meer verwacht aan het buikje dat ik heb...

Moet ik nu eten...eten...eten. Of moet ik toch wat cardio doen.
Want op het eerste zicht aan men buikje te zien lijkt het of ik toch wel wat meer heb dan 8/10...

Alvast bedankt iedereen!

8 a 10 procent is weinig en kan dus totaal niet als je een buikje hebt :p
Heb zelf 12 procent en heb niks van buikje :D

Hallo beste mensen... eerst en vooral een goede avond.

Ik heb een vetpercentage tussen de 8 en de 10. Dat heeft mijn vriend (personal trainer) opgemeten met een huidplooimeter. Ik persoonlijk had meer verwacht aan het buikje dat ik heb...

Moet ik nu eten...eten...eten. Of moet ik toch wat cardio doen.
Want op het eerste zicht aan men buikje te zien lijkt het of ik toch wel wat meer heb dan 8/10...

Alvast bedankt iedereen!

wat is dit voor iets zinloos? kijk potverdomme in de spiegel en bepaal het dan lekker zelf.

Nee, gewoon lipo. Of misschien toch wel cardio ja. :scratch:

of gewoon foto plaatsen misschien sta je wel echt op 8-10% en ben je gewoon ****edup in je hoofd dat je denkt dat je een buikje hebt .... problem?

doe wat je zelf fijn vind en wat werkt. er bestaat niet echt een regel wanneer je moet bulken en wanneer je moet cutten. zowiezo goed eten. denk je dat de spartanen en indianen vroeger dachten aan vetpercentages? nee, gewoon vreten en trainen

kindjes in hongersnood gebieden hebben ook een buikje...
dat zegt dus niks...
we hebben dus uitgebreidere info nodig: lengte, gewicht, ....
foto's....
en dan nog kunnen wij alleen onze mening geven, wat jouw vriend waarschijnlijk ook al gedaan heeft.
Jij zal hoe dan ook toch je eigen keuzes moeten maken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen die mij geholpen heeft...

kindjes in hongersnood gebieden hebben ook een buikje...
dat zegt dus niks...
we hebben dus uitgebreidere info nodig: lengte, gewicht, ....
foto's....
en dan nog kunnen wij alleen onze mening geven, wat jouw vriend waarschijnlijk ook al gedaan heeft.
Jij zal hoe dan ook toch je eigen keuzes moeten maken ;)

+1 ik ben alleen minder goed in sjukerkoten.

Terug
Naar boven