Fitness Seller

Help, heb je supplementen nodig als je groot wil worden? Welke raden jullie aan die je nodig moet he

Milanovic123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Is spieren kweken met supplementen echt "makkelijker". En welke supplementen raden jullie aan? En welke moet je op zn minst hebben?

winnymelk en haverbol.

Fix eerst je eten voor je aan supps denkt.

Je rekent je onderhoud uit en daar ga je boven zitten.

Dan verdeel je de calorieën in carbs, eiwitten en vetten. (50.30.20 ofzo)

Dan vul je je eetschema in, kom je niet aan je hoeveelheden dan kan je aanvullen met supplementen.

Of je nu aanvult met supplementen of je haalt alles uit voeding, je gaat bij beide hetzelfde resultaat hebben in lichaamssamenstelling.

Bij het één ga je alleen wat armer zijn.

lol...

Voeding, training en slaap is echt 90%. Die andere 10% is supplementen.

Dus nee, ze zijn niet nodig. Wat whey om je eiwit behoefte te behalen is altijd handig.

Ik drink altijd 6-pack bier pre-workout.......making all kinds of gains!!! :D

Ik neem zelf supplementen om het mezelf moeilijker te maken, zeg maar een hogere moeilijkheidsgraad zoals in een videospel. Kwestie van het uitdagend te houden anders wordt het allemaal een beetje te makkelijk.

Er zijn ook "BB" die supplementen nemen om het makkelijker te maken, dit noem ik de zogenaamde "gym pussies". Nee, als je hardcore wil zijn zoals ik moet je er gewoon alles aan doen om het jezelf moeilijk te maken. Je gaat toch ook niet met lichte gewichten trainen om het jezelf "makkelijker" te maken? :eyes:

ff serieus: eerst voeding perfectioneren en daarna pas aan pillen en poedertjes denken.

Voeding supplementen maken het 'makkelijker' om aan je macro's te komen dan met voeding. Het enige supplement wat echt 'handig' is, is Whey Proteine, voor de rest zou ik lekker gaan vreten.

Whey en Creatine als je voeding in orde is zou eventueel aan te raden zijn, maar iemand van 16 maakt de gains van zn leven als ie goed op zn voeding let etc

Terug
Naar boven