AndroidHealthClinic

Help Help Help !!!

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een serieus probleem denk ik, donderdag tweede injectie (1ml test enanthate 250mg + 1 ml deca 200mg) gekregen en het is ontstoken denk ik want het doet enorm zeer en het verbetert niet (bij eerste injectie verminderde de pijn snel). Ik kan met moeite stappen en zitten.

Kan iemand me uitleggen hoe je zeker kan zijn dat het ontstoken is en wat ik er aan kan doen?

Kerel wanneer je het niet vertrouwt, ga naar de dokter voordat het verder uit de hand loopt. Zou geen risico's nemen!!!

Veel suc6!!!!!!!!!!

ibuprofen nemen, werkt ontstekingremmend, waarschijnlijk moet je ff aan de stof wennen, en trekt t wel weg na een aantal dagen...zo niet --> naar de dokter

In je bil of been gezet? In mn been had ik er ook verschrikkelijk last van. In mn bil voel ik er niets van.

• Topic Starter Topic Starter
inVorm zei:
In je bil of been gezet? In mn been had ik er ook verschrikkelijk last van. In mn bil voel ik er niets van.

In m'n linkerbil, ik wissel telkens af, maandag rechterbil, donderdag linkerbil maar tijdens vorige kuur spoot ik maar 1 keer per week, en dat was altijd rechterbil. Misschien komt het omdat dit de eerste keer is dat ik in de linkerbil injecteer ??? lijkt me wel raar maarja, indien het maandag niet beter is ga ik bij de dokter.

spuit toch in je bibs veel beter en makkelijker !

ik heb precies hetzelfde :sob: , in mijn rechter bil pas test geinjecteerd, wat heel pijnloos en makkelijk ging voelde ook verder niks. De volgende dag ontzettende pijn, vooral als je lang blijft zitten. Ik ben nu op de 3de dag en nog steeds pijn??? ik denk dat het gewoon wennen is als je een hele lange tijd niet heb geinjecteerd. Maar je kan altijd voor alle zekerheid naar de dokter.

• Topic Starter Topic Starter
Om welk merk test e gaat het hier? Als het binnen een week niet weg is en het is warm en klopt een beetje gelijk naar de dokter! Dan krijg je anti-b, mocht het dan nog niet weggaan zullen ze het open moet snijden bro!!!

is het alleen een zere plek of heb je het idee dat er echt een bult zit?

volgens mij heb je bij een onsteking wel onderhuids vocht en pus wat je moet voelen.

ik heb regelmatig dat een inject plek ineens ontzettend zeer doet en de keren daarna helemaal niet meer. gewoon ff afwachten, als het echt te lang aanblijft naar de dokter gaan.

En altijd zo steriel mogenlijk injecteren, plek van inspuiten ontsmetten (doekje met alcohol), altijd een andere naald gebruiken bij het inspuiten dan bij het opspuiten van de olie. Na het spuiten de plek weer afnemen met een doekje alcohol en goed inmasseren!

in mijn geval geen bult of wat dan ook alleen pijn op de plek van injecteren.

Test van GS

Naderhand bekeken toch wel een bult:eek:

iemand ervaring hiermee?

HondaDelsol zei:
Ik heb een serieus probleem denk ik, donderdag tweede injectie (1ml test enanthate 250mg + 1 ml deca 200mg) gekregen en het is ontstoken denk ik want het doet enorm zeer en het verbetert niet (bij eerste injectie verminderde de pijn snel). Ik kan met moeite stappen en zitten.
Kan iemand me uitleggen hoe je zeker kan zijn dat het ontstoken is en wat ik er aan kan doen?

Wanneer begon de pijn?

Wanneer je het vrij snel (binnen 1/2 dag) kreeg is de kans groot dat het geen ontsteking is lijkt me. Betwijfel of er zich binnen zo'n korte tijd genoeg bacterien/virussen kunnen vermenigvuldigen om genoeg ontsteking te veroorzaken voor een pijnprikkel.

Sommigen hebben sneller last van pijn wanneer ze op een bepaalde plek injecteren. Dit kan al bij 2 ml zijn.
Er komt misschien ook nog wat extra druk op de plek doordat je er op zit.

Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat je echt de Sjaak bent :( :cool:

Terug
Naar boven